Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3830 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 18-11-2022

Gemakkelijk in gebruik en goede uitleg op site. Daarnaast ook een snelle levering.

Herman 18-11-2022

Prima webshop, perfecte levering en goede service, al vele jaren klant maar… inmiddels accepteert Coolblue geen MasterCard credit card betalingen meer, alleen nog VISA. Dat betekent in ieder geval voor mij dat ik overstap naar andere webshops. Jammer.

Rik 18-11-2022

Tweedekans-product gekocht en aangetroffen in exact de omschreven staat. Snelle bestelling, snelle levering. Prima ervaring!

Peter 18-11-2022

Ik ben erg te spreken over de service van Coolblue. Om te beginnen merk ik dat ik op de website de filters fijn vind werken. Tevens is er op de site veel uitleg en voorlichting bij al die verschillende filters. Dit helpt mij steeds om een goede keuze te maken.

Daarnaast heeft Coolblue een goede eigen bezorgservice. Wij hadden een wasmachine besteld. We konden zelf de bezorgdatum kiezen en kregen een dag van te voren een tijdsindicatie van een uur waarin de wasmachine bezorgd zou worden. Tevens wordt je een kwartier van te voren gebeld zodat je precies weet wanneer ze voor de deur staan. Echt goede service.

ilse 18-11-2022

Duidelijke webshop en snelle levering.
Eventuele retouren worden ook snel geregeld

Van Gorp 18-11-2022

Nieuwe tv gekocht. Prima geholpen in de winkel met advies, absoluut niet opdringerig. Prettig en medewerker had kennis van zaken. Na een paar weken online bij coolblue gekocht. Aflevering volgens afspraak door behulpzame prettige medewerker. Dus top.

Bernardien 18-11-2022

Super snelle levering. Goed geïnformeerd. Nette bezorging! Goede aanbieding, duidelijke website. Kortom heel tevreden 😊

RH 18-11-2022

Prijs, goede informatie over bestelling, leveren conform gecommuniceerde afspraken, vriendelijke medewerker.

ed 18-11-2022

prima service en vriendelijk. betrouwbaar en zeer goede producten tegen een goede prijs. snelle levering.

Joost 18-11-2022

Snel het gewenste product gevonden, redelijk voordelige prijs en uitstekende levering. Fijn ook dat ons oude apparaat werd meegenomen.

M. den Helder 18-11-2022

Ik bestelde een artikel maar tijdens het bestelproces trad er een storing op. Ik heb gebeld met klantenservice en daar werd ik echt zo goed geholpen!

RUFFSABRE 18-11-2022

dit is gewoon een goeie winkel gezellige gasten en die bezorgers man wat een toffe gasten waren dat en beleefd heb echt gelache met ze super profesioneel niks op aan te merken ga zo door

Ed van Ruiten 17-11-2022

Snelle service, scherpe prijzen. Bij retour ook snelle afhandeling. Ennnn… goed telefonisch bereikbaar.

J.H. van Eck 17-11-2022

Een 2 maanden oude wasmachine gaat door onbekende oorzaak defect op 4 november jl. De eerst mogelijke afspraak was eerst door Siemens op 17 november gepland. Hier even over nagedacht Coolblue gebeld dat dit te lang duurde. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat dit nu op de 14 e gaat gebeuren. De afspraak volgens medewerkster van Coolblue is er een afspraak met Siemens dat er binnen 7 dagen een werkende machine moest staan. De siemens monteur had geen reserve onderdelen bij zich omdat hij een spoedopdracht had gekregen om bij mij te komen. Dan heeft hij dus geen materiaal bij zich, zegt hij.
Er is een nieuw onderdeel nodig dat besteld moet worden. De eerstvolgende afspraak wordt dan op 29 november.
Coolblue gebeld dat dit veel te lang duurt. Medewerker zegt toe om via Siemens te vragen om toestemming voor het leveren van een nieuw exemplaar. De afspraak was een email met uitsluitsel op woensdag of uiterlijk donderdag. Donderdag avond weer Coolblue gebeld want het emailtje is er nog steeds niet. De medewerker van de klantenservice van Coolblue kon van die afspraak niets terugvinden. Hij moet nu een nieuwe opdracht geven naar backoffice. Doorloop tijd 3 dagen.
Kortom zeer ontevreden over de bemoeienis van de klantenservice en de looptijd van de reparatie.

Beste J.H. van Eck,

We vinden het enorm jammer om te lezen dat de afhandeling van je kapotte wasmachine te lang duurt. Vooral bij een nieuwe wasmachine zou je dit niet snel verwachten.

Heel graag kijken we met je mee of we je beter kunnen helpen. Mail ons je referentienummer met een toelichting naar: geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Nico Veenhuizen 17-11-2022

Bestelproces liep vlot. Binnen 1 dag de goederen binnen, waarbij je tussentijds goed op de hoogte wordt gehouden van de voortgang van jouw bestelling inclusief `track en tracecode`.

Wannes 17-11-2022

Prima aanbod en snelle levering maar momenteel beroerde after sales (vroeger was dat beter!). Ik heb een bestelling teruggestuurd: 1 van de 3 producten wordt terug betaald over de andere 2 producten heb ik heb info ontvangen. Coolblue biedt whatsapp als voorkeur aan maar op mijn vraag heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. Dat kan veel beter Coolblue!

Beste Wannes,

Wat vervelend om te horen dat je nog niet het hele bedrag hebt ontvangen van je retour.

Ben je inmiddels al geholpen? Heel graag kijken we met je mee of we je nog beter kunnen helpen. Mail ons je referentienummer met een toelichting naar: geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

ben 17-11-2022

Ik bestel vaker op coolblue, omdat je gewoon weet dat je het product snel krijgt. Bestellen gaat makkelijk via de bestelpagina.
Toevallig heb ik deze keer hier besteld omdat ik mijn kadobon hier in kon leveren.

Petra Lodewijk 17-11-2022

Had mijn product wat ik wilde hebben zo gevonden en besteld en de volgende dag in huis.

JohnR. 17-11-2022

Goeie informatie vooraf. Erg handig zijn de tips & ervaringen bij het gebruik van het gekochte product.
Prima communicatie (e-mails, factuur) over de bestelling en verwachte levering; klopte ook.
Tot slot ook nog eens tegen een goeie prijs.
Kortom: doen!

Roelof Bonder 17-11-2022

Prima bediening en hulp bij het overzetten van de gegevens van telefoon naar telefoon

Ineke 17-11-2022

Goede, klantvriendelijke webshop. Positieve eerdere ervaringen met Coolblue. Snelle afwerking en retouren worden accuraat afgehandeld

Johan Jeuring 17-11-2022

Een set van 4 Tapo p115 gekocht hiervoor eerst een set van P110 geleverd. Beide producten zijn vast en zeker goed maar,..
Na telefonisch (10 min wachten) contact (waarbij door de medewerker werd genoemd dat het eigenlijk was wat het was en bij ontevreden terug sturen) een gevoel over gehouden dat er willens en wetens het ene geboden en het ander geleverd is.
Nogmaals gebeld nu met de klachten service en na wederom ruim 10 minuten wachten uitleg gegeven en de dame zou kijken wat ze voor mij kon doen, weer 10 minuten wachten en toen verbroken lijn.
Deze acties zijn niet Coolblue waardig.

Beste Johan Jeuring,

We vinden het erg jammer om te horen dat je een verkeerd product hebt gekregen. Dit gaan we natuurlijk voor je oplossen.

Heel graag kijken we met je mee of we je nog beter kunnen helpen. Mail ons je ordernummer met een toelichting naar: geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Martin 17-11-2022

Omdat onze oven stuk was gegaan moesten wij op zoek naar een nieuwe. Na wat speurwerk op een AEG uitgekomen. Bij Coolblue bleek deze het voordeligst te zijn en bovendien op voorraad. Op zondagavond besteld en dinsdag werd deze bezorgd.

Er werd duidelijk gecommuniceerd tussen welke tijden de levering plaats zou vinden. Ze waren juist nog wat sneller en oven werd keurig afgeleverd en de oude (die ik zelf had uitgebouwd) weer meegenomen. Er werden ook nog wat tips meegegeven voor het eerste gebruik, deze stonden in de handleiding, maar werd toch duidelijk nog verteld.

Jahangier 17-11-2022

Bestellen voor 24:00 uur morgen in huis.
En dat was ook zo.
Tot op de plek gezet door de bezorgers, en de oude weer meegenomen.
En natuurlijk de uitleg over garantie en gebruik.
Super "Cool Blue"

J 17-11-2022

Website is heel overzichtelijk, duidelijke keuzehulp en handig te bestellen. Levering heel snel, nette beleefde bezorgers die het apparaat hebben aangesloten en nog even een uitleg hebben gegeven. Ook fijn dat de verpakking is meegenomen samen met het oude apparaat. Kortom heel blij met de service van coolblue