Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Paul 16-02-2023

Erg fijne overzichtelijke site. De filterfunctie is ideaal om het product te vinden wat je zoekt. Alles is makkelijk en logisch te volgen. Producten werden de volgende dag, gelijktijdig bezorgd, ondanks valentijnsdag.

De Vries 16-02-2023

‘S avonds wasmachine besteld, keurig volgende dag geleverd en aangesloten en de oude meegenomen.

Stefan 16-02-2023

Ik had een LG 38WN95C monitor besteld, helaas kapot geleverd. Jammer jammer jammer. Vriendelijk en snel te woord gestaan door medewerker. Fijn dat een en ander terug gestuurd en omgeruild kan worden. Klasse

WillA 16-02-2023

Onze dochter heeft goede ervaring dus zij beval jullie aan. Op de website had ik graag kunnen vergelijken omdat ik niet in de gelegenheid was naar een verkooppunt te gaan. Op de factuur zou ik liever zien dat de prijs van het apparaat en de (bezorg-)optie die ik koos uitgesplitst worden.

Frans G. 16-02-2023

Ik was al klant voordat de winkel Coolblue heette. Altijd snelle levering en geen gezeur. Ook niet als er eens iets niet goed is. Zo ook met deze vers gekochte telefoon. Heldere website, makkelijk de bijpassende hoesjes, opladers en screenprotectors onder het product gezet. En een prima telefoon overigens.

Fritz 16-02-2023

Produkt komt overeen met de omschrijving op de website. Snelle en correcte levering. Vriendelijke bezorger die ook de oude koelkast en de verpakking keurig mee heeft genomen.

Roeland 16-02-2023

Scherpe prijs en snel geleverd. Met sms jes en mails uitstekend gecommuniceerd

van Dort Jan 16-02-2023

Ik koop het liefst bij een lokale franchiser maar sommige producten kan je eigenlijk bij een internet winkel kopen ik heb meerdere oroducten gekocht bij Coolblue is een betrouwbare
Winkel ook de kwaliteit is goed en het wordt snel geleverd waarbij je voldoende gegevens krijgt wanneer en door wie geleverd.

Nina 16-02-2023

Duidelijke Website, goed vergelijk mogelijk. Levering ging ook geheel naar tevredenheid!

Brian 16-02-2023

Vriendelijke medewerkers, soms wel een lange wachtrij. Wel een goed overzicht met wanneer je geholpen gaat worden.

Ruben Prins 16-02-2023

De levering van het product is snel en altijd op de beloofde dag of tijd. De producten zijn altijd top in orde en niet beschadigt of kapot.

I. vd Heuvel 16-02-2023

Ik shop het liefst bij Coolblue zowel prive als zakelijk omdat de informatie altijd up to date is en je daardoor appels met appels kunt vergelijken.

Ron 16-02-2023

Goede service en snelle levering. Wasmachine gekocht en deze is keurig en snel geplaatst. Locatie zolder was geen probleem en oude is meegenomen.

Wisse 16-02-2023

Mijn Fitbit Charge 5 opgestuurd ter reparatie en 2 weken gewacht. Krijg ik vandaag een bericht dat ik een nieuwe fitbit krijg. Wat een goede service waarbij goed met de klant wordt meegedacht. Mijn complimenten!

Sanne 16-02-2023

Hele fijne medewerkers en directe service. Prettige (grappige) communicatie met de klant.

Theo 16-02-2023

Overzichtelijke site. Duidelijke informatie. Precies op tijd geleverd. Wat wil je nog meer?

15-02-2023

De aankoop was snel geleverd en goed verpakt. En goed dat er een keuze was voor tweedehands. Het product doet het goed en ziet eruit als nieuw.

R.B. 15-02-2023

Ideaal is dat zelfs op zondag bezorging mogelijk is. Prima communicatie over tijdstip van bezorging. Vriendelijke chauffeur, die ons wees op de 30 dagen bedenktijd.

Romaan 15-02-2023

De Coolblue prijzen zijn meestal een paar euro's hoger, maar dit is de consistent uitstekende ervaring meer dan waard.

Marcel 15-02-2023

Afgelopen zondag werd een pakketje bezorgd. Ik had hier niet een fijn gevoel bij. Op zondag hoeft er voor mij niet speciaal een busje te komen om een pakket te bezorgen. Maar ja, ik had het wel nodig op dat moment. Maar tot mijn grote verbazing werd het door een hele aardige student op de fiets bezorgd. Ze fiets de hele zondag door de regio om pakketjes van Coolblue te bezorgen, hoe leuk is dat! Ik zal het zeker niet heel vaak op zondag laten bezorgen maar dit stelde mij wel enigszins gerust. Ik had toch die glimlach....

Annie 15-02-2023

Ook de tweede kans producten zijn super goed en voldoen aan de omschrijving

Roger 15-02-2023

echt een super snelle service, op zondagavond besteld gewoon op maandagmorgen in huis

David 15-02-2023

Snelle levering, uitstekend retourbeleid en prettige website waar je alles kan regelen.

Koen 15-02-2023

Goed product, dat deze stil is bij het klikken vind ik erg prettig. Ligt goed in de hand.

Esther geurts 15-02-2023

Super snel geleverd , goed geïnformeerd om hoe laat het pakketje komt , en vriendelijke bezorger , top dus