Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4054 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 06-12-2022

Snel geleverde HP printer, die niet bleek te werken. HP helpdesk is in het weekend gesloten. Maandag bijna twee uur aan de telefoon gehangen met HP. Door foute diagnose allerlei zinloze dingen geprobeerd. Moest mijn provider maar benaderen i.v.m. z.g. problemen met WIFI/internet en ik zou met een paar uur worden teruggebeld. WIFI en internet bleken meer dan perfect. Na 24 uur nog geen telefoontje van HP, dus printer terug in de doos en naar de Coolblue winkel in Utrecht. Binnen een kwartier werd vastgesteld, dat de printer inderdaad een fabrieksfout had en werd er direct een nieuw exemplaar opgestuuurd

Stephan 06-12-2022

Onduidelijke communicatie betreffende voorraad bij zelf ophalen. Moest 'm 2x bestellen alleen tweede keer, bij hetzelfde ophaalpunt, zelfde artikel alleen bij ontvangst te moeten ontdekken dan het voordeel van de extra accu niet was inbegrepen. Ietwat misleidend.
Officiele reactie van Coolblue 07-12-2022

Hi Stephan,

Wat vervelend dat onze website jou niet de juiste informatie kon geven. Sorry! Graag ontvangen we het ordernummer van jouw bestelling en horen we ook of het pakket inmiddels is geleverd. Deze informatie mag je mailen naar klantenservice@coolblue.nl

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Chuanpit 06-12-2022

Good service.
There was some problems with the appointment but finally one of Coolblue personal has offered some help and also with friendly advice. I recommended.

schillie 06-12-2022

snel en vriendelijk goede service, duidelijke comunicatie,
de bezorgers doen erg hun best en mogen daar best beter voor beloond worden.

p de louw 06-12-2022

bestelling gedaan en deels betaald met cadeaubonnen kon netjes aangeven tijd van levering en men kwam keurig op tijd aan de deur. nette uitleg en zelfs bereid om me eventueel te helpen om doos naar de keuken te brengen. mijn bezorger was TOP.

Erdem 06-12-2022

Heel klantvriendelijk en gemakkelijke service. Bestellen en volgende dag in huis. Ook in de winkel nog even wat informatie te vragen aan experts. Een dikke 9.

BvL 06-12-2022

Zaterdagmiddag besteld en zondag eind van de ochtend al bezorgd. Ook geen veel te grote doos. Snel en efficiënt!

Fenno Meijer 06-12-2022

Coolblue maakt waar wat het bedrijf belooft: betrouwbaar, echt denkend vanuit de klant, stipt op tijd, prima service. Heel blij mee!

Bianca 06-12-2022

Ik ben blij met de snelle levering
Maar minder blij hoe het verpakt was deze stekker van de oplader had ook veel kleiner verpakt kunnen worden
Zat echt in een grote doos
Maar verder super tevreden

Hanna 06-12-2022

Geweldige aanbieding een enorme snelle levering en aardige bezorger. Ik ben er heel blij mee.

Martin 06-12-2022

mooie website met zeer veel keuze en adviezen voor de producten.
makkelijk bestellen en met de keuze om het dezelfde dag op te halen is fijn.
prijzen zijn nagenoeg gelijk aan de concurrenten, maar de service en vriendelijke personeel
geven voor mij de voorkeur om naar Coolblue te gaan.

sanne 06-12-2022

handig site met goede vergelijkmogelijkheden en leverbetrouwbaarheid. fijn proces op de website om te doorlopen om tot je aankoop te komen

RVM 06-12-2022

Bij Coolblue uitgekomen voor een tv-beugel zodat de tv opgehangen kon worden. Bij een andere webshop eerder een beugel besteld maar deze werd niet geleverd. Besloten bij Coolblue een beugel te bestellen aangezien pakketten vanuit hun altijd netjes aankomen. Grote pakketten zoals wasmachines e.d. worden zorgvuldig vervoerd door sympathieke bezorgers. De oude wordt meegenomen en de nieuwe wordt aangesloten.

Wanneer je vragen hebt, kunnen ze altijd gesteld worden aan de klantenservice. Belangrijk om erbij te vermelden is dat de klantenservice snel te bereiken is. Een halfuur in de wacht staan komt nooit voor.

Kortom een erg fijne winkelervaring die me vaker terug laat komen.

Prijs-kwaliteit verhouding van mijn aankoop klopte, de kwaliteit verbaasde mij ergens wel in positieve zin. Product was sterk, robuust, onbeschadigd en goedje nieuw.

Yvonne S 06-12-2022

De webshop is heel overzichtelijk en je wordt goed geholpen bij het maken van een keuze, ook worden er suggesties gedaan waar je verder mee kan. De toon van de mails is vriendelijk en gastvrij en de levering is precies zoals beloofd.
Alleen maar positief!

Piet 06-12-2022

Altijd is alles prima verzorgd bij CoolBlue. Van Bestelling tot aflevering. Ook voldoet het bestelde aan wat ik besteld heb en CoolBlue had gespecificeerd.

Stephanie 06-12-2022

Ik word heel blij van Coolblue.
Ze hebben altijd de beste korting en de juiste merken.
Ik ben erg tevreden over mijn telefoon de samsung A52s. Ik heb gebruik gemaakt van een Coolblue filmpje hoe ik mijn gegevens van mijn oude telefoon over moest zetten naar de nieuwe telefoon.
Bedankt voor die handige informatie.

Gé Kuit 06-12-2022

klik, bestel en op tijd geleverd waar ik heb aangegeven. Helemaal TOP kan gewoon niet beter !

Lin 06-12-2022

Ik kon mijn bestelling supersnel ophalen. De vriendelijke jongeman achter de servicedesk nam de tijd om me te helpen eventuele alternatieven op te zoeken.

olof huiberts 05-12-2022

de voordeligste aankoopprijs en de snelste bezorging en dan ook nog met de vriendelijkste bezorger

Manon 05-12-2022

Makkelijke afhandeling en het pakketje was er netjes de volgende dag al, zoals beloofd. Heel tevreden met mijn aankoop.

edward uit Pijnacker 05-12-2022

Goeie shop waarbij de laatste versies liggen van meest relevante gadgets.van deze tijd. de medewerkers nemen de tijd voor uitleg en geven ook de nadelen aan.
Koopjes voor Black Friday waren in overvloed voor een gunstige prijs. Kortom fijn geshopt.

Petra 05-12-2022

Heel tevreden ook met vorige bestellingen !!!
Ze zijn heel klantvriendelijk en dat voelt goed.

Paula 05-12-2022

Goeie website, selectie en klantenservice. Er is goeie communicatie over de gemaakte aanschaf en wanneer en hoe die zou aankomen. Ook is de 30 dagen retour erg aangenaam.

Charles. 05-12-2022

Snelle probleemloze levering, gelijke levering nadat ik via dezelfde leverancier bericht kreeg dat deze weer op voorraad was. Ook datum en tijdstip van levering kon je aanpassen.

Jan van Hamersveld 05-12-2022

Keurig op tijd geleverd, op de minuut af. Koel-/vrieskast op zolder geplaatst, oude mee retour genomen.
Vriendelijke mensen, inderdaad alles voor een glimlach.!