Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PW 01-12-2021

Gebruiksvriendelijke site. Vragen vriendelijk beantwoord. Bestelling vlot verzonden.
een tevreden klant.

Martijn 01-12-2021

Toch niet alles voor een glimlach.

Bestelde laptop kwam maar niet binnen. Drie keer contact gehad, alles zou goedkomen. Na vier dagen bleek: toch geen laptop. Apparaat was volop beschikbaar in de winkels maar het was onmogelijk om mij daar 1 van te sturen. Mocht 'm zelf gaan halen. Een uur heen en een uur terug met deze benzineprijzen?

Een alternatief was er niet, of ik moest genoegen nemen met een beschadigde. Uiteindelijk maar geld teruggevraagd.

Zelf vier keer contact op moeten nemen, reageren traag. Bah.

'Alles voor een glimlach', 'Klant. Koning'. Loze woorden.
Uiteindelijk voor minder bij de concurrent gekocht!
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2021

Beste Martijn,

Dank je wel voor je review. Via een ander review platform hebben wij jouw reeds van een reactie voorzien.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Piero 01-12-2021

Uitstekende kwaliteit , zowel de producten als de service. Georganiseerde bezorging met veel keuzevrijheid en tijdige levering. Al met al optimaal geregeld.

Jef 01-12-2021

Prijs is scherp, snelheid met leveren en zeer nuttige filmpjes tbv het installeren op de site. Leuk om vlak voor de levering nog een mailtje te krijgen met een gebruiksinstructie 👍🏻

Mimi 01-12-2021

Duidelijke webshop, met veel reviews. Snelle levering, op de fiets, dus nog milieuvriendelijk en gezond ook!

Jen 01-12-2021

Bij coolblue altijd snel geleverd en goede klantenservice mocht er een keer wat mis zijn

Ingeborg 01-12-2021

Dyson besteld op zaterdagavond. Bijbetaald om maandagavond te laten leveren. Niets ontvangen. Wel mailtje dat bestelling vertraagd was. Dinsdag ontvang ik mail dat bestelling retour is gemeld. Geen idee door wie. Volgens Budbee app wachten ze daar nog steeds op de goederen. Bellen, mailen, appen heeft geen zin. Geen reacties gekregen.
Nu 149,- retour gehad. Wanneer ik de 300,- overige euro’s krijg moet ik maar afwachten en van de 0,99 extra bezorgingskosten van iets wat nooit bezorgd is zal ik waarschijnlijk nooit iets horen. Heel triest
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2021

Beste Ingeborg,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het net even anders loopt dan verwacht. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Mocht je nog vragen hebben over jouw annulering, dan zit onze klantenservice voor je klaar.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Bas 01-12-2021

Op 24 oktober een dure VR bril gekocht mét acc. twv 600€. Na 3 weken blijken er twee dode pixels in het scherm te zitten. Oculus schrijft dat dit artikel direct omgeruild moet worden, maar Coolblue denkt daar helaas anders over…
Ik heb twee weken ziek op bed gelegen door Corona, dus kon vandaag pas contact opnemen met Coolblue.
Nee meneer we kunnen het niet omruilen, want u bent de 30 dagen gepasseerd(8 dagen dus te laat).
U moet het laten repareren en dat duurt ca. 3 weken. Maar als u 8 dagen geleden had gebeld, kreeg u wél ‘n nieuwe.
Lekker coulant Coolblue. Dat is geen glimlach bezorgen, maar tranen een rot gevoel!

Walter 01-12-2021

Snel, bestellingen worden altijd geleverd en top service. Niet altijd de goedkoopste, wel vaak scherp geprijsd. Wel een van de allerbeste webwinkels. En geniale marketing.

Monique Bakker 01-12-2021

Wij hebben een NIEUWE weegschaal besteld bij Coolblue maar kregen tweedehands rommel toegezonden die ook nog defect was. Ze zenden geen retourticket mee om het lastiger te maken om te retourneren. Na melding kregen wij geen retourticket gezonden, dus gewoon via het etiket teruggezonden. Het verbaasde ons dat wij hiervoor kosten moesten betalen, maar omdat het om een defect exemplaar ging, wat ze zelf na kunnen kijken, verwachten wij dat CoolBlue deze kosten wel zou vergoeden. Het bedrijf weigert echter kosten te vergoeden, het retourticket van hun kwam de volgende dag pas en ze boden ook niet aan om een deel te vergoeden. Dus waardeloze rommel, defect, en ook nog eens een waardeloze klantenservice. Nooit meer Coolblue voor ons! Bol.com is zoveel beter. Altijd goede artikelen, perfecte klantenservice, duidelijk, waanzinnig fijn.

Marcel 01-12-2021

Altijd goede ervaringen met Coolblue, producten zijn altijd goed verpakt. Bij problemen of retour wordt het altijd zeer netjes afgehandeld.

Berend 01-12-2021

Bestelproces ging goed, bezorgen leek ook goed te gaan totdat bleek dat de droger (van de was/droom set) aanzienlijk beschadigd was. Die zou opnieuw geleverd worden.

Ik kreeg daarvan een bevestiging, maar ook het verzoek om zelf de beschikbaarheid bij te houden op de website. Dan kan coolblue zelf niet. Vreemd. Erg vreemd.

Ik klikte door op de link en ontdekte dat ie de volgende dag leverbaar zou zijn. Betekent dus voorraad. Nee, helaas klopt(e) de voorraadadministratie niet, toch niet leverbaar. Vreemd. Erg vreemd.

Vlak daarna kreeg ik bericht van creditering. De koop werd immers geannuleerd. Meer dan een half uur in de wacht om een vriendelijk iemand aan de telefoon te krijgen. Na nog een kwartier werd alles hersteld, maar leveren zou tot in de eerste week van december gaan duren. Geen voorraad.

Nog geen 4 uur later….. “we komen morgen uw droger bezorgen”. Vreemd. Erg vreemd. Ik heb nog wel een berichtje moeten sturen omdat de droger over de drempel gezet zou worden terwijl voor installatie betaald was. Die werd pas 2 dagen later bezorgd. Gelukkig waren de bezorgers te overtuigen met de factuur.

Uiteindelijk werkt het allemaal. En over vriendelijkheid geen klachten, maar er moet een enorme marge op zitten. Overladen met allerlei “bent u tevreden”-berichtjes. Ik doe er maar 1 als je het niet erg vindt.

Er alles aan gedaan om een glimlach op ons gezicht te krijgen, zelfs even uitgelachen te worden.

Dineke 01-12-2021

Ik heb een thuiswerkvergoeding gekregen van mijn werkgever, die ik kon besteden bij Coolblue. Overzichtelijke webwinkel, ruime keus. Snelle service. Het werd de volgende dag geleverd zoals afgesproken.

Van Gaal 01-12-2021

Ze hebben wat ik zoek en bieden ook accessoires aan waar ik ook gebruik van heb gemaakt.

ronald 01-12-2021

Goede producten en goede servies. product zoals omschreven. Black friday deal was niet schokkend maar als nog een korting op een product dat ik nodig heb, dus helemaal tevreden.

Harun. 01-12-2021

Coolblue is een hele klantvriendelijke shop, waar je meer dan genoeg keuzes hebt! Klantenservice is naar mijn mening ook goed te bereiken, ze zijn ook altijd, maar ook ALTIJD vriendelijk. Nooit problemen mee gehad! Bezorgers komen je pakketje ook met een lach bezorgen, zoals 't hoort!

Trudie v d Heuvel 30-11-2021

Ik werd al direct aangesproken en geholpen, zodra ik de winkel binnenstapte. Het artikel was aanwezig, zoals beloofd en ik werd supersnel geholpen! Een hele aardige beleefde jongeman!. Heel tevreden over CoolBlue!!

Janniek 30-11-2021

Fijne winkel snele bezorging en ook na gekomen kwa bezorg datum. Product in top staat ook aan gekomen geen duikje of krasje op de doos.

Erg blij
Zou zeker aan raden als je snel wat nodig hebt. Beter dan andere bedrijfen in mijn ogen

9 is om dat niet weet hoe cantacht is na de levering als het niet goed gaat maar als zo blijft wordt het een 10

Jeroen 30-11-2021

Dagje later gekregen dan vooraf aangegeven ivm drukte, maar zeer tevreden over het product.

Martijn Maassen 30-11-2021

Prima afhandeling van de bestelling. Komen afspraken goed na. De service tijdens de installatie was prima. Monteur ging pas weg toen alles het deed en al mijn vragen waren uitgelegd.

Chantal van Adrichem 30-11-2021

Heel goed geholpen bij het vervangen van mijn batterij van mijn telefoon. Ik heb een S10e. De meneer van Coolblue ging eerst helemaal kijken of het wel zinvol was. Soms gebeurt het dat er op de achtergrond een app enorm veel batterij wegneemt. Zonder dat je dat zelf door hebt. Bij mij was het snel duidelijk dat dit niet het geval was. Ben toen op alles gewezen en binnen het uur kon ik hem al weer ophalen. Super bedankt. Nu al een aantal dagen met 1 keer opladen. Super tevreden mee.

Björn 30-11-2021

Had een tweede kansje besteld (printer van €250 met ~€40 korting op de nieuwprijs), na 5 dagen kreeg ik ineens een bevestigingsmail voor een retourzending, terwijl ik de printer nog niet eens ontvangen had.
Klantenservice gebeld, na 30 minuten in de wacht kreeg ik de mededeling dat ze een fout in het systeem hadden gemaakt en de printer al naar een andere klant hadden gestuurd. Maar als ik de helft van het verschil tussen de nieuwprijs en de aanbieding zou betalen, wilde ze wel een nieuwe opsturen. Kortom, ik zou moeten betalen voor een fout die hun maken. Dacht het niet, dan maar mijn geld terug. Koop wel een printer bij de concurrent.

Sonja 30-11-2021

Goede communicatie, heel snelle afspraak (droger besteld) en levering kon ook op zondag!
Puntje van verbetering: het was eerst niet duidelijk wat er met de ICI Paris bon gebeurd was, maar na echt goed lezen van de mail was het duidelijk wat te doen. Dit zou iets duidelijker in de mail of website moeten staan.

Jarne Verbeke 30-11-2021

Het was de enige website met goede aanbiedingen voor het product dat ik wou kopen omdat het anders 2x zo duur was en ik kon er 3x zo snel om als de officiële website.

Gauke 30-11-2021

Fijne webwinkel waar alles duidelijk omschreven staat. Alles is goed te vinden en logisch ingedeeld. Altijd fijn contact gehad met de medewerkers van dit bedrijf. Hoeverre ik nu kan inzien zijn ze altijd op zoek naar goede klantvriendelijkheid en dit heb ik ook zeker zo ervaren. Ik raad iedereen aan om hier te bestellen.