Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petertje 29-03-2022

Het gaat altijd probleemloos, iets zoeken, vergelijken, bestellen en ontvangen (of afhalen) bij CoolBlue. Geen kashba-gevoel van tien aanbieders van exact hetzelfde product met verschillende prijzen, procedures en voorwaarden (zoals bij Bol of Amazon) maar gewoon een betrouwbare en vertrouwde aanpak.

Joob 29-03-2022

's avonds besteld en de volgende dag al op te halen ..... perfect!!! In de winkel zeer vriendelijk geholpen met de welbekende glimlach, ook met een paar technische vragen van mijn kant.

Nur 29-03-2022

Snel en duidelijke service. Volgende dag gelijk bezorgd. Bezorgers geven nog uitleg over aansluiting.

juultje47 28-03-2022

snelle levering ; keurig nette service . koop hier sinds mijn eerste aanschaf van een wasmachine , alle witgoed en andere huishoudelijke apparaten en alles perfect geleverd ; nooit geen probleem gehad. topbedrijf !

Adriaan 28-03-2022

Lekker makkelijk bestellen en super snel de juiste artikelen geleverd. Zijn ook goed van kwaliteit

Peter 28-03-2022

Goede uitleg in de winkel, snelle levering, milieuvriendelijke levering (bakfiets)

Kees 28-03-2022

Snel en gemakkelijk de gewenste spullen kunnen vinden tegen een scherpe prijs.
De andere dag al in huis.

Abcde 28-03-2022

Duidelijke website en snelle levering. Product geleverd zoals geadverteerd.

Annemieke Groot 28-03-2022

De snelle levering en het grote assortiment zijn wel de reden waarom we regelmatig bij Coolblue bestellen.
Geen gedoe en een overzichtelijke website maken het kopen op deze manier aantrekkelijk.
Gewoon doen zou ik zeggen, shoppen bij Coolblue!

Ernst 28-03-2022

Coolblue is voor mij een goede side om te kopen omdat er snel geleverd wordt , veilig , goede service en eerlijk met het aangeven wat direct leverbaar is en zeer goede info over de artikelen die ze verkopen.

Piet 28-03-2022

Gewoon een duidelijk en snelle afhandeling van je aankoop. De communicatie verliep soepel.
Fijne webshop!

RobT 28-03-2022

Lekker makkelijk Online te bestellen. Prima datum en tijd afspraak voor de levering van het product. Ruim voor de tijd (netjes gebeld) afgeleverd, geinstaleerd en uitgelegd door aardig en prima personeel.......Bedankt

Kas20 28-03-2022

Heel vriendelijke medewerkers, leuk contact en snelle levering van mijn bestelling

Miriam 28-03-2022

Smartwatch was makkelijk te vinden.
Goede informatie met veel reviews van gebruikers. Helemaal top dar ons pakket per fiets gebracht werd!

Bart 28-03-2022

Zoals altijd super goede site, assortiment, service en levering conform verwachting!

Lubbers 28-03-2022

Als je iets bij CoolBlue koopt, dan weet je zeker dat de service fantastisch is! De bestelling (een wasmachine en wasdroger) werd keurig uitgepakt en op de juiste plaats neergezet. De verpakkingsmaterialen werden mee retour genomen nadat er nog een korte uitleg over het aansluiten en eerste gebruik werd gegeven. Kortom: weer helemaal tevreden.

vannidejo 28-03-2022

Enorm veel keuze. Veel selectiemogelijkheden, waardoor je geholpen wordt en bij de goede producten uitkomt, die bij je wens passen. Snelle levering. Bij problemen uitstekende service. Iniden gewenst winkels te bezoeken.

Saskia dJ 28-03-2022

Bestelling geplaatst om een Hetty stofzuiger op te halen in de winkel. Snelle reactie, super fijne ontvangst door jullie medewerkers, klantvriendelijk. Top!

Animate 28-03-2022

Prijs van bestelling was acceptabel. Geen extra bezorgkosten. Bezorgdienst was perfect, kon precies zien waar mijn pakketje was. Coolblue is een aanrader als de prijs van het product dat je koopt goed is ten opzichte van andere bedrijven.

MMK 27-03-2022

De bezorgers waren geweldig! Spullen die ik niet had besteld werden zonder morren retour genomen terwijl de bezorgers daardoor een mindere beoordeling krijgen…CoolBlue: deze praktijk svp afschaffen!

Tevreden klant 27-03-2022

Coolblue heeft me bij diverse aankopen goed kunnen adviseren (bv. laptop).
Deze keer heb ik een product gekocht (oordoppen) waar ik geen advies bij nodig had.
Het product was gemakkelijk te vinden, de beschrijving op de website duidelijk en de prijs-kwaliteit verhouding goed.
Vergelijken met andere soorten oordoppen was gemakkelijk.
Bezorging was snel, verpakking goed: geen onnodig grote verpakking, maar product was wel goed beschermd.

Thyrza 27-03-2022

Snelle levering, ‘s middags om 17.00 besteld en volgende dag rond 12.00 bezorgd. Het was een tweede kans product en de beschrijvingen op de website kwamen overeen met de staat waarin ik het product heb ontvangen.

Joost 27-03-2022

Ik heb deze seniorentelefoon gekozen vanwege het aantal reviews die deze kreeg en de rating ervan. Ik heb de telefoon 's avonds besteld en werd deze de dag er op voor 11:00 afgeleverd, compleet met zelfs een retour adres sticker er bij! Daar zal ik geen gebruik van maken want het toestel bevalt mijn moeder prima. Inmiddels hoor ik van buren dat ook zij onder de indruk van dit toestel zijn maar het nergens kunnen krijgen (ik heb ze uiteraard op Coolblue gewezen).
Dit is een simpel toestel dat alleen doet wat het moet doen; bellen. Geen camera, geen internet en een eenvoudige duidelijke bediening. En dat blijkt inmiddels ook bij jongere mensen aan te slaan aangezien vrienden er nu ook een willen.

Fred GM J. 27-03-2022

Prima assortiment. Zeer ruim product aanbod. Makkelijk vergelijken met andere product binnen segment. Eenvoudig te bestellen en top levering precies op afgesproken tijd.

Wesley 27-03-2022

Altijd zeer tevreden. Goede en snelle levering. Voor het eerst een "tweedekans" product gekocht. Mooie prijs en niks mee aan de hand. De doos was alleen extreem veel groter dan het product. Had kleinere doos gemogen 😉.