Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sjaak 04-04-2022

Snelle service, goede informatie over het moment van bezorging en uit ervaring weet ik dat je altijd uitstekend geholpen wordt bij eventuele problemen.

peter Doodeman 04-04-2022

ordernr 62241181 had afg. donderdag bezorgd moeten worden, maar dit is niet gebeurd. Ik kan contact opnemen met de klantenservice van post nl , waar bij een telefoonnr getoond wordt , wat al weer niet meer geldig is. Daarna wordt je verzocht het zelf maar uit te zoeken ergens op het internet van Post NL. Dit leidt volgens mij niet tot tevreden klanten, maar tot zeer ontevreden klanten en de hooghartigheid van CoolBlue straalt er van af, gelukkig kunnen ze iemand anders aanwijzen (PostNL), waar ze blijkbaar geen verantwoordelijkheid voor denken te hoeven nemen. Shame on you!

Beste Peter,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het net even anders loopt dan verwacht met de levering van jouw bestelling.

Jouw bestelling is volgens de Track & trace netjes geleverd op 31-03-2022. Misschien bij de buren?

Mocht je het nog niet hebben ontvangen, dan zit onze klantenservice voor je klaar. Wist je dat je ook een Whatsapp kunt sturen of een e-mail?

Margriet 04-04-2022

Duidelijke info op de site over het product.
Goede info over bezorgmoment.
Vriendelijke bezorger.

Aleks 04-04-2022

Website is very user friendly, delivery was super fast - product was delivered the next day without additional costs. It was not the first time I ordered something via Coolblue website and definitely not the last one.

Ro 04-04-2022

Zoals altijd snel en precies op tijd. Ook sms-je kwartier vooraf is erg prettig

Jochems 04-04-2022

Prima shop, heb al meerdere producten gekocht en altijd zeer tevreden. Snelle levering, zelfs op zondag leveren.

aan te bevelen 04-04-2022

erg gebruiksvriendelijk en duidelijk makkelijk te zoeken en duidelijke heldere informatie

Boon 04-04-2022

Nooit problemen gehad en al meerdere keren gebruik gemaakt van de tweedekansjes. Zeer netjes en weinig op aan te merken!

Ron 04-04-2022

Website is duidelijk en overzichtelijk en geeft zelfs bij spoed aan welke fysieke winkel voorraad heeft

Jan Roffelsen 04-04-2022

In de beschrijving en zeker op begeleidend plaatje anders dan wat ik ontvangen heb!!!

Beste Jan,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling niet aan jouw verwachting voldoet.

Gelukkig heb je 30 dagen bedenktijd bij Coolblue. Via de website kun je jouw product aanmelden voor retour.

Ingrid 04-04-2022

Heldere website, handig ook met de ‘keuzes’. Jammer dat het niet de volgende dag geleverd konnworden maar wel fijngestampt daar bericht van kwam.

Ronald 04-04-2022

Meerdere artikelen gekocht. Jammer genoeg gedeeltelijk geleverd en de rest zit ik nog op te wachten. We zijn nu reeds 5 dagen na de oorspronkelijke bezorg datum en niemand kan me vertellen wanneer het wel komt. Wat wel was aangekomen was een tv en daar miste de stroomkabel. Ik heb een alternatieve tv gekozen en op de dag van levering van de vervanging werd ik op de hoogte gebracht dat die tv niet geleverd kon worden omdat het naar een verkeerde depot was gestuurd. Met als gevolg ik een vervanging voor de vervanging moet kiezen. Gewoon waardeloos allemaal

Beste Ronald,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt. Natuurlijk baal je, je wilt gewoon lekker tv kijken.

Onze klantenservice zit voor je klaar. Zowel per e-mail, telefoon als per Whatsapp.

Sonja 04-04-2022

Site is overzichtelijk. De site helpt je om een goede keuze te kunnen maken.
De producten zijn snel geleverd.
Netjes verpakt in een normaal formaat doos. Tegenwoordig zie je veel dat er een veel te grote doos wordt gebruikt voor kleine items te verzenden. Bij coolblue doen ze het verpakken heel netjes! Top!

Bram Vogels 04-04-2022

Ik was gericht aan het zoeken naar de beste prijs voor een product. Ik kies dan de meest betrouwbare icm de snelste levering. Coolblue was net niet de goedkoopste, maar wel snelste levering. De levering zou vervolgens de hele dag kunnen, waardoor ik heb gekozen om die dag af te halen bij servicepunt.

Petra 04-04-2022

De visie 'alles voor een glimlach,' vind ik fantastisch en ik vind ook dat Cool blue dit waarmaakt. Prettige klantenservice, ook handig via WhatsApp te benaderen. Goede adviezen, goede kwaliteit, snelle levering. En ik vind het ook fijn dat je een mail krijgt met tips, bijv. toen we een e-reader kochten. Daar heb je wat aan!
En ik vind de details ook erg leuk en passend bij de visie, zoals een smiley aan het begin waar je de doos mee open moet trekken. En de mails met 'wachttherapie.' Ik vind ook de prijs/kwaliteitverhouding bij Cool blue passend!

Kamperman Dienstverlening 04-04-2022

Goede online winkel met normale prijzen, ook zeker de moeite waard om bij de tweedekansjes te kijken.

Steven 04-04-2022

Levering was snel, kon twee draadloze earbuds thuis vergelijken om de knoop van mijn keuze door te hakken. Het product dat retour moest kon ik terugsturen of naar de winkel brengen, ik ging voor het tweede. Hulp in de winkel was snel en vriendelijk. Altijd tevreden bij cooblue, gebruik hun service vaak.

Robbert 04-04-2022

Op zoek naar een Apple MacBook Air en accessoires kwam ik uit bij Coolblue. Het volledige assortiment wat ik nodig had en voor een schappelijke prijs. Alles snel kunnen vinden op de website en snelle keurige levering. Alle producten goed en deugdelijk verpakt.

Wim 04-04-2022

Gekozen voor Coolblue omdat ik graag de bestelling snel in huis wilde hebben. Nu drie dagen later wacht ik nog steeds op mijn pakketje.... Slechte communicatie. Trage levering. Volgende keer toch maar weer ergens anders bestellen.
Officiele reactie van Coolblue 04-04-2022

Beste Wim,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk verwacht je dat we jouw bestelling binnen 24 uur leveren. Soms is het drukker dan verwacht.

Ons excuus voor het ongemak.

Tevreden klant 03-04-2022

Door goede ervaringen in het verleden weer gekozen voor een volgende bestelling bij Coolblue . Duidelijke site om te zoeken en correcte levering van artikelen die je besteld hebt. Ook het track en trace systeem werkt uitstekend.

Heije 03-04-2022

Ik was op zoek naar een nieuw laptop van HP, aangezien ik goede ervaringen heb met dit merk. Mijn oude laptop had na 9 jaar intensief gebruik wel wat rust verdiend. De informatie op de site was duidelijk (specificaties en uitleg) en ik vond al snel een (naar mijn idee) goede vervanger van mijn trouwe laptop. De volgende dag werd het pakket netjes afgeleverd. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Ik had al een goede virusscanner en heb de vooraf geïnstalleerde virusscanner verwijderd en vervangen. Windows 11 heeft een ander uiterlijk dan de versie waar ik jarenlang mee gewerkt heb, maar dit went heel snel. Door de apps aan de taakbalk toe te voegen ziet mijn bureaublad er voor het eerst sinds jaren opgeruimd en strak uit. Het is een stille en snelle laptop en ik ben er (zoals gezegd) tot nu toe zeer tevreden mee. Kortom; ik heb een goede productkeuze kunnen maken door de informatieve en gebruiksvriendelijke site en de laptop werd de volgende dag al geleverd.

Regis Cazenave 03-04-2022

Smoth on-line ordering process, clear communication and call before the delivery, on-time delivery, very friendly staff

Jean de la Meuse 03-04-2022

Snel geleverd, en jullie zijn nog sneller met een mening te vragen, het apparaat staat nog in de doos!

Henri.vandenbergh 03-04-2022

Alles voor een glimlach goeie mensen en leuk personeel en prijs is gewoon beter dan concurrentie

J.J. van der Molen 03-04-2022

De site om volledige informatie te vinden als je iets zoekt wat men er kan kopen. ideaal , duidelijke tekst en uitleg en zeer gebruiksvriendelijk.