Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Paul 05-07-2021

Eerder rechtstreeks bij Philips besteld en 4,95 betaald voor levering aan huis. UPS (namens Philips) is niet thuis geweest en heeft geleverd aan een pick up point. Of ik het pakket zelf even wil ophalen.

Dezelfde avond besteld bij CoolBlue, de volgende ochtend door de fietskoerier om circa 10:00 netjes aan huis geleverd.

Dank CoolBlue

Emiel 05-07-2021

Buiten dat Coolblue een zeer gebruiksvriendelijke website heeft, wordt je na het bestellen van je producten uitstekend op de hoogte gehouden.

Philippe bobeck 05-07-2021

Ik had een probleem met mijn stofzuiger. Cool-bleu heeft dit uitermate professioneel opgelost! Ik ben een zeer tevreden klant.

Bart 05-07-2021

Het mooie van Coolblue is dat het allemaal jonge enthousiaste mensen zijn die je erg welkom laten voelen in de winkel. De reclames zijn goed in elkaar gezet en leuk om naar te kijken. Ik kan iedereen Coolblue aanraden, de klantenservice en service zijn echt perfect.

GRokx 05-07-2021

Coolblue is een overzichtelijke website met het juiste aanbod. Levering conform afspraak en retouren is geen enkel probleem. Echt top.

Sander 04-07-2021

Razendsnelle bezorging binnen 24 uur, het product werd via fietscourier bezorgd, verdient wmb extra punten!

B. Oomsma 04-07-2021

Duidelijke website, prijs is concurrerend, werd geleverd volgens afspraak. Aardige bezorger

Hans 04-07-2021

Het is gewoon een (web) winkel zoals velen, maar de klantenservice is echt top. Geen gedoe met vreemde regeltjes of suffe protocollen. Nee, direct actie en oplossingen. Helemaal top!!!!!!

PeterV 04-07-2021

Gebruiks gemak en toelichting bij product op de site en daarnaast snelle afhandeling maken elk bezoek tot een bevredigende ervaring.

Anne 04-07-2021

Superfijne service; om 17:30 gereserveerd en om 17:50 opgehaald! Leuke medewerkers zorgden ervoor dat ik niet lang hoefde te wachten.

M.Kekkevoet 04-07-2021

Snel bezorgd, door vriendelijke mensen.Oude koelkast meegenomen. Ik ben blij met mijn nieuwe koelkast .

Frits van der Vliet 04-07-2021

Mijn bestelling is snel en keurig na een dag na de bestelling afgeleverd, wij zijn zeer tevreden.

H.Driessen 04-07-2021

Na een razend snelle levering en een aanvullend apje, de SSD schijf geïnstalleerd. Mijn laptop is nu supersnel en kan weer een tijdje mee.

010US 04-07-2021

Goed assortiment. Goede product omschrijving en reviews. Klantenservice is ook top. Soms wat duurder, maar betrouwbaar. Fijn dat ze altijd wel een fysieke winkel in de buurt hebben.

Anneke 04-07-2021

Of je nu wel of niet koopt
Belt of in de winkel komt
Trouwens lekkere cappuccino in de winkel
Vriendelijk fris behulpzaam geduldig jong personeel
Ik ben fan!

Ron 04-07-2021

Ik heb op coolblue een samsung galaxy smartwatch gekocht en deze is perfect geleverd volgens het principe nu besteld morgen in huis en dat is ook gebeurd. Kortom snelle levering en makkelijke overzichtelijke website om te bestellen. Omdat er altijd wat te verbeteren valt een 9. Ik weet alleen niet zo gauw wat er te verbeteren valt dus ik neig wel naar een 10.

Demi 04-07-2021

Je hebt artikelen altijd snel in huis. Als je vragen hebt of er is iets niet goed gegaan kun je altijd bij de snelle en vriendelijke klantenservice terecht! Ik bestel hier altijd :)

Mohamed 04-07-2021

afgelopen week heb ik een 3 reiskoffers gekocht bij Coolblue en toen ik de verpakking heb ontvangen ik zag dat 1 koffer was open geweest en dat was niet de bedoeling. En ik snap niet hoe kan de winkel een gebruikt koffer sturen naar een klanten die een nieuwe hebben besteld . Dat vind ik jammer en ik had geen versoepeling van hen zoals een korting maar ik moest de koffers terug sturen en andere nieuwe opnieuw bestellen . Het duurde lang gewoon tijd verpesten . Ik vind het niet zo goede service.
Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste Mohamed,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als blijkt dat één van de koffers niet in orde is. We lossen dit graag voor je op met een omruiling. Je hebt immers betaald voor een nieuwe.

Excuus voor het ongemak.

Coolblue

Annick Van Laere 04-07-2021

een heel duidelijke site en ook goed reviews en uitleg over het product.
ik heb al meerdere malen iets gekocht bij coolbleu en altijd heel tevreden geweest.

Jac 04-07-2021

Ik zat op cool blue te kijken, en het was zo duidelijk wat er stond, dus ik heb geen seconde getwijfeld, en gelijk gekocht.

En het is een prima apparaat.

Wendy 04-07-2021

Duidelijke info op de site, snelle levering, goede communicatie en zeer vriendelijke bezorgster.

Mayc 04-07-2021

klantvriendelijk, en zoals ze zeggen altijd met een glimlach. als er iets mis is met de apparatuur staan ze je altijd fijn te woord

Axmen54 04-07-2021

Goede Website, zeer goede aanbiedingen
Dik tevreden met het geleverde toestel.
Alleen de levertijd klopt niet, voor 24,00 besteld de dag erna geleverd klopt niet, heb drie dagen moeten wachten, wel super netjes en goed verzorgd geleverd en voldoende informatie over eventueel retourneren. Coolblue verder zo

B.M.Coenraad 04-07-2021

Een jaar geleden een koelkast besteld, de levering werd 4 keer verplaatst, ik heb toen de bestellingen geannuleerd,
Ik dacht ik ga het nog eens proberen en heb gisteren een vaatwasser besteld.
Krijg net weer een annulering ring van levering 😂😂😂😂
Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Het zit je niet mee he! Twee keer aan toe een annulering. Natuurlijk zijn wij hier niet blij mee.

Onze klantenservice zit voor je klaar om samen naar een oplossing te kijken.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Richard 04-07-2021

Coolblue maakt waar wat ze zeggen en beloven
Goede website goede en nette snelle levering