Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 26-03-2022

Prima bezorging. Deden een extra stapje. Uitermate beleefd en vriendelijk. Tijdstip van te voren bekend gemaakt en precies op tijd.

Klaas 26-03-2022

Snelle en complete levering, voor een reële prijs. Werkt prima en ik hoop er nog jaren plezier van te hebben . Bedankt en volgende keer zal ik ook eerst aan cool bleu denken om te bestellen.

Jorn 26-03-2022

Snelle en veel bezorgopties, product wordt goed ingepakt tegen schade. Werkt daarnaast naar behoren voor een redelijke prijs.

Tim 26-03-2022

Shokz headset gekocht op 17 maart en nog steeds niks ontvangen, heb al 3x een mail gekregen dat het vertraagd is. Als je de klantenservice belt sta je minimaal 15 minuten in de wacht voordat je iemand aan de lijn krijgt.
Officiele reactie van Coolblue 29-03-2022

Beste Tim,

Dank je wel voor je review. Ai! dat is alles behalve handig. Natuurlijk zoeken wij dit graag voor je uit.

Dat kan per telefoon, maar wat dacht je van Whatsapp of Facebook?

Coolblue

Anita 26-03-2022

Ik heb al veel gekocht bij Coolblue en ben enorm tevreden over het assortiment, de zoekmachine op de website en de grote klantvriendelijkheid!! Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren.
Nog 1 opmerking: ik heb een hekel aan reclames op tv, maar de reclames van Coolblue, daar kijk ik naar uit! Geniaal bedacht!!

Laura 26-03-2022

Site was fijn en liet je makkelijk producten net elkaar vergelijken om de beste te kiezen. Bestellen ging makkelijk en levering was heel snel en zonder problemen

mar1002 25-03-2022

Ik heb al meerdere producten via Coolblue gekocht. Fijne winkel, vriendelijk personeel en altijd op tijd bezorgd.

Sebastiaan 25-03-2022

Goede webwinkel, betrouwbaar met levertijden en goed contact met klanten. Reageren snel op vragen en helpen je waar nodig.

Patricia 25-03-2022

Coolblue levert snel en accuraat. Levering per fietskoerier was een aangename verrassing. Goed telefonisch bereikbaar en snelle service over het nasturen van een factuur ,

Richard v 25-03-2022

Duidelijke site,en goede en snelle levering de volgende dag .
Zeer blij met de geleverde televisie ,de samsung neo qled 75qn85a
Top beeld

Ilse van Weers 25-03-2022

Duidelijke site met goed keuzeadvies. Niet honderden producten maar een mooie selectie voor ieder budget. Extra positief vind ik het dat de bestelling per fiets (miliieuvriendelijk) bezorgd word. En ook de nauwkeurige tijdsplanning van 1 uur waarin ze bezorgen is prettig

Ton Tillemans 25-03-2022

Wat Coolblue belooft maken ze ook daadwerkelijk waar : vandaag besteld voor die en die tijd, morgen bezorgd. Perfecte levering voor een goede prijs. Het is niet de eerste keer dat ik gebruik maak van dit bedrijf en ik ben er zeer tevreden over

Maurits 25-03-2022

Zoals altijd makkelijk zoeken op de site, duidelijke info, snelle en nette levering.

Marie 25-03-2022

Ik heb voor CoolBlue gekozen omdat ze snel bezorgen, een goede klantenservice hebben en de prijzen goed zijn. Ik vind het fijn dat ze aan 2e kans items doen. Niet helemaal perfect, want de variatie in het aanbod valt soms tegen.

Theo 25-03-2022

Goede, eerlijke klantenservice. Geen bullshit maar gewoon de waarheid. Producten altijd zoals verwacht en de verwachte bezorgtijden kloppen.
Echt een aanrader!

Wim 25-03-2022

Snelle levering. Goede service. Vooral de garantie is super goed bij Coolblue!

Virgine 25-03-2022

Uitgebreid assortiment, eenvoudig bestellen en betalen, snelle levering. "nadeel": je moet zelf wel enig technisch vernuft hebben om te weten wat te kiezen.

W 24-03-2022

Snelle en correcte afwikkeling en bezorging. De (bak)fiets als bezorg voermiddel heel goed!

Cor 24-03-2022

Snel geleverd en prima volgens afgesproken tijd. Product ziet er goed uit en werkt goed. Moet natuurlij afwachten hoe lang het meegaat.

Henry 24-03-2022

alles heel makelijk geregeled en snel thuis dus ga zeker nog eens wat bestellen.

RW versteeg 24-03-2022

Wederom een snelle levering van een goed product,dat is de wijze die iedereen wel zal bevallen.

Pim 24-03-2022

Altijd top bij Coolblue. Snel geleverd en ook nog is op de fiets, ook nog milieuvriendelijker. Zal er zeker weer bestellen!

Ingrid en Alfred 24-03-2022

Leuke aanbiedingen en sowieso scherpe prijzen.
Vriendelijke bezorgers en installateurs; Geen ervaring nodig gehad met de klantenservice.
Topbedrijf met een glimlach!

Joëlle 24-03-2022

Hele goede klantenservice, waarbij er de tijd wordt genomen om mij als klant te adviseren en mee te denken! Het artikel dat ik wilde kopen was bij een andere winkel goedkoper, maar door de goede service toch gekozen om het artikel bij Coolblue aan te schaffen. Wanneer ik in de garantieperiode problemen met het artikel ervaar, weet ik in ieder geval dat ik goed zal worden geholpen!

Swart 24-03-2022

Zoals beloofd artikel volgende dag in huis. Helaas snapte de bezorger niet de nummering van het appartement en moest ik zelf even naar beneden. Maar voor de rest prima, en artikel voldoet aan verwachting