Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tobias 25-06-2021

Al meerdere spullen besteld in de loop van de jaren. Als er wat mis is is de klantenservice altijd makkelijk beschikbaar en behulpzaam. Prijzen zijn vaak goed en aanbod is ook ruimschoots. Zelfs het bezorgen van klein spul tot groot wordt door coolblue gedaan.

Nu was het een simpele netwerk switch die om 9 uur 's ochtends bezorgd werd. Keer daarvoor een wasmachine, met gratis installatie. Raadt deze winkel ten zeerste aan!

bart 25-06-2021

Top winkel. Ruim assortiment en vlotte milieuvriendelijke (per fiets) bezorging.

residentje 25-06-2021

Hele goede track and trace, je altijd wanneer je pakketje komt en je niet een hele thuis te blijven, lezen we even mee postnl?

Hans 25-06-2021

Snelle en verzorgde levering va het bestelde product.
Op de website stond erbij dat het om een actie ging met thermos mok.
Toen ik deze niet aantrof bij mijn besteling en daarover appte kreeg ik uitgebreide uitleg hoe ik dit toch kon krijgen.
Bedankt voor jullue snelle hulp.H

Rundwrvreugd 25-06-2021

Goede vriezer. Personnelel altijd Vriendelijk en correct, geschikt geleverd

Anne 25-06-2021

Coolblue heeft naast een groot assortment aan producten een hele goede manier om producten met elkaar te vergelijken. Hierdoor ben ik overgestapt van andere aanbieders naar Coolblue.
Daarnaast is de kers op de taart toch echt wel de leuke woordgrappen op de site en op de verpakkingen, hierdoor een 10 :)

Frank 25-06-2021

Snelle levering van Samsung tablet A7 voor een mooie prijs!
Pakket dag erna geleverd zoals gepland. Top.

Rob 25-06-2021

Snelle levering. keurig op gemeld hoe laat aflevering. paar min. voor aflevering een SMS.
Milieu vriendelijk per fiets.

Rob 25-06-2021

Snelle levering. keurig op tijd gemeld hoe laat aflevering. Paar min. voor aflevering een SMS.
Milieu vriendelijk per fiets.

Marloes 25-06-2021

Snelle service, duidelijke berichtgeving.
Ben alleen minder fan van de grote hoeveelheid berichtjes die je krijgt over dat het pakket eraan komt en wanneer precies, na bestellen weer 5 mails verder vindt ik overdreven.

Merel 25-06-2021

Service is zo goed bij Coolblue. Nooit gezeur, de bezorgers zijn vriendelijk, kundig, behulpzaam. Ze krijgen weer een dikke tien van me!

Wendy 25-06-2021

Goede ervaringen leveren zelfs op zondag, aardige bezorgers en je krijgt nog informatie na vannje product via de mail met tips.
Erg klantvriendelijk.

Denise 25-06-2021

Prettige sfeer! Goede service gehad. Vragen werden goed besproken en alles werd mij met een glimlach verteld. Wat mij betreft een topper!

adri 25-06-2021

afspraken keurig nagekomen en aflevering keurig gebeurd volgens opgave, door een keurige en vlotte hauffeur

Martijn 25-06-2021

Heldere website, tijdige bezorging en een uitstekende telefonische service.

Josine van der Naald 25-06-2021

Geweldige shop,ze hebben altijd een aanbeveling als je iets zoekt.
Ze houden zich perfect aan de afspraak en leveren altijd op tijd.
Ik ben zeer tevreden over het product dat ik heb gekocht.
Prijzen zijn OKÉ

Big smile 25-06-2021

Keurige Chromebooks, mooi, compact, duidelijk.

Super snel en correct geleverd 👍

Chris 25-06-2021

Coolbleu is qua site een prima winkel, goed te vinden wat je zoekt. Bij persoonlijk contact altijd bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Zo ook in de fysieke winkel bij afhalen. Goede service als iets stuk is.

bram 25-06-2021

goed product, goede service. Medewerkers in de winkel hebben verstand van de producten (of zijn eerlijk dat ze dat niet hebben en halen er iemand bij). service medewerkers staan je netjes te woord en lossen het probleem ook op. kortom; bij Coolblue heb je echt idee dat je een gewaardeerde klant bent!

Menno 25-06-2021

Koop heel wat af bij CB, al jaren, en sinds ze zelf de bezorging van de grotere producten regelen eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad.

Jolanda 25-06-2021

Supersnel, goeie prijs, fantastisch dat het met de fiets wordt gebracht én dat er passende verpakkingen worden gebruikt!

Steffan Dekkers 25-06-2021

Super prijs en super service
Keurig op tijd gebeld en vriendelijke jongens
En erg behulpzaam

Kubra 25-06-2021

Ze hebben altijd alles wat ik nodig heb en ook een heel snel bezorging. Top!

Nel 25-06-2021

Makkelijk zoeken en bestellen via de website. Duidelijke product omschrijving en beste keuze advies.

Gerard 25-06-2021

Op de website makkelijk te vinden met duidelijke omschrijving van accessoires en gebruik.