Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anja 20-10-2022

Vanwege mijn Massagepraktijk kan ik niet zonder mijn wasmachine, maandagavond 23.00 nieuwe besteld, dinsdagochtend 8.30 kreeg ik telefoon dat ze al onw waren. Door alle hectiek had ik geen tijd om mijn machine naar de begane grond te brengen. De mannen waren zo vriendelijk dat ze de nieuwe een etage hoger brachten en de oude mee namen zonder te klagen. Top bedankt mannen voor de zeer snelle levering en plaatsing. Super!

Grietje 20-10-2022

Zeer snelle levering, s'avonds 21:00 nieuwe wasmachine besteld, volgende morgen half 9 al in huis! Gebracht door een zeer vriendelijke bezorger. Vooral met een gezin is het zeer lastig als je wasmachine stuk is en op een nieuwe moet wachten, maar dat is dus bij coolblue zo opgelost,echt super, raad het iedereen aan.

H. Kamphuis 20-10-2022

Bestelling was heel eenvoudig. Naderhand telf. contact gehad. Had een vraag. Goede verbinding en geen wachttijden van ik weet niet hoe lang. Dat is bij heel veel bedrijven wel anders. Bovendien werd ik geholpen door een heel service gerichte vriendelijke dame die mij heel snel de oplossing gaf.

Ralph 20-10-2022

Zoals altijd perfect geregeld.
Overzichtelijke site, goede vergelijkingen en razendsnel geleverd

Oetze 20-10-2022

Ruime collectie, snelle levertijd en perfecte garantie afwikkeling
O ja, ook nog scherpe prijzen

Wouter 20-10-2022

Duidelijke website met scherpe prijzen. Enige minpuntje is dat de wasmachine een dag later afgeleverd is. Verder prima

Coolblue 20-10-2022

goed aanbod tegen nette prijzen plus een snelle en flexibele levering. Eventueel makkelijk te ruilen

Willy Schuurmans 20-10-2022

De informatie over mijn nieuwe airfryer was zeer uitgebreid en informatief. De website is eenvoudig in gebruik en de keuzemogelijkheid van de bezorging sluit helemaal aan bij mijn wensen.

Larissa 20-10-2022

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering, veel keuze, goede producten

Fred 20-10-2022

Vriezer vrijdag kapot, dankzij coolblue zaterdagmorgen al een nieuwe in huis.
De chauffeurs waren super vriendelijk , hebben de vriezer netjes geplaatst en in bedrijf genomen.
Klein puntje van kritiek waren de 19 euro bezorgkosten bovenop de 91 euro plaatsing en installatiekosten.

Verder prima service.

Pennings 20-10-2022

Vrijdag besteld zaterdag binnen, top service!!
Zaterdag in de middag meteen aan de klus gekund!

Pietie 20-10-2022

Wat een service. Je krijgt een tijdblok ven een uur en binnen dat uur staat de vaatwasser al op zijn plek. de Oude wordt keurig meegenomen. Vrolijke mannen zo vroeg in de morgen.

Anne 20-10-2022

Ik heb al heel veel bij Cool Blue gekocht. Goede prijs, altijd vriendelijke mensen, snelle levering. Top!👍😃

Jan 20-10-2022

De bestelprocedure is heel duidelijk. Goede informatie over de voortgang van de bestelling.
Het artikel was al ruim voor het gecommuniceerde tijdstip af te halen bij het afhaalpunt.

Nienke 19-10-2022

Oder was snel verzonden. Na ontvangst ook nog mails gekregen met uitlegvideo’s.

Marco 19-10-2022

goeie website qua selectiemenu, snelle levering, aardige chauffeurs en meenemen oude apparatuur.

Yvonne 19-10-2022

Fijne en duidelijke website/ webshop met veel informatie. De toon van de communicatie spreekt me bijzonder aan en het bestelproces verloopt heel soepel en snel. Ik ben heel blij met mijn nieuwe printer!

Lea 19-10-2022

Top top top! Snelle levering, goede communicatie en een fijne medewerker die mijn wasmachine kwam brengen. Ik ben zeer tevreden!

P.P.H. Truijen 19-10-2022

Snelle en correcte levering, artikelen naar behoren. Makkelijk te plaatsen en werkt perfect.

Miek 19-10-2022

Powerbank had een soort van “brandbaar” op zijn voorkant. Heb er al contact over opgenomen.
Coolblue kennende komen we hier wel uit.

Sonja 19-10-2022

Valt tegen dat er niet duidelijk,bij aankoop, gemeld wordt dat er geen gratis service is.
Diepvries en koelkast werden ,ingepakt, in de gang gezet en verder konden wij het zelf doen, fijn is dat met reumahanden.We konden nog wel tegen betaling van 50€ Iemand laten komen , maar wanneer?.
Wij kochten bij Coolblue voor de fijne service maar dat is nu niet meer doorslag gevend.

Pietje Bel 19-10-2022

Snelle levering, en bij een probleem een goede en snelle oplossing door de klantenservice

Johan 19-10-2022

Bestelling geplaatst bij Coolblue, duidelijke site met filtering en de volgende dag al bezorgd ook op zondag, super dat dit zonder extra kosten kan.

Linsen 19-10-2022

Superblij met Coolbue , besteld en contact gehad met klantenservice waar we fijn werden geholpen. Wij zijn zeer tevreden en kopen zeker vaker bij Coolblue.

Joost 19-10-2022

Normaal altijd goede ervaringen, maar nu 2x achter elkaar een Tweedekans product dat niet compleet was of beschadigd. Dat is zonde van de tijd en moeite die in de pakketten en retour gestoken moeten worden.