Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mevr. Van der Veen 29-03-2021

Het bestelde product, (zoals gemeld in de product informatie )is compleet en snel geleverd zonder schade..

Erik 29-03-2021

Persoonlijk, snel, uitstekende service ook als je eens iets retourneert en vrolijkmakende teksten in de mail en op je pakket 😊

W Artz 29-03-2021

Snelle levering met van te voren een aantal berichten en overzicht bestelling

Loes 29-03-2021

keurige afhandeling en op tijd bezorgd volgens afspraak, goed verpakt, juiste begeleiding middels berichten en goede hulp bij het uitleggen van installatie apparatuur.

Lex 29-03-2021

De webshop werkt gewoon goed, ik zoek een product en ik krijg de resultaten die ik verwacht en wil. Ook de suggesties voor accessoires steken goed in elkaar. Handig als je niet een hele speurtocht wilnaar een bij je telefoon passend hoesje. Geen irritante "verkocht door een partner van", je koopt bij coolblue en dat merk je. Soms betaal je wat meer dan bij een concurrent, maar de vlotte service, uitstekende informatievoorziening en prima nazorg zijn dat waard.

Ivo Poel 29-03-2021

De website werkt goed, het bestellen gaat makkelijk, het fijnste vind ik de tips die je krijgt nav je bestelde product.

Bas 29-03-2021

Levering was, zoals verwacht van coolblue, de volgende dag. Al met al hadden we 16 uur na bestellen het artikel in huis. Na bestellen kam ik er achter dat mijn oude adres nog ongevuld stond. Na 2 minuten bellen met de makkelijkste en vriendelijkste klanten service was alles al veranderd en goed. Alleen maar goede punten.

Carmen 29-03-2021

Supersnelle levering en duidelijke uitleg bij artikelen. Erg fijne emails die persoonlijk overkomen en dat vind ik erg fijn!

Adrie 29-03-2021

De mobiel zag er wel goed uit en was de goedkoopste. En de bezorging was prima
Een dikke pluim voor coolbleu. De mobiel werkt prima een goede aanschaf ben er blij mee

Pam Evenhuis 29-03-2021

perfecte service. Onjuiste bestelling mijnerzijds, geleverd en binnen 24 uur naar tevredenheid geruild.

Mmilau 29-03-2021

Snelle levering. Ook een topservice en vriendelijke bezorger! Geeft goeie tips bij het bezorgen.

Pieter 29-03-2021

Bestelling via de website is super eenvoudig. Prijs is marktconform.
Zo geregeld zo besteld. De levering is goed te volgen en binnen een dag bezorgd.
Ik ben zeer tevreden.

Droopy 29-03-2021

De snelle en de gratis levering en de prijs natuurlijk de goedkoopste. Hij wordt duidelijk aangegeven op de site

Esther 29-03-2021

Afgelopen donderdag besteld. Met betaling van 99 cent avondlevering gevraagd voor vrijdag. Vrijdag mailtje dat dat niet ging lukken. Zaterdag in huis. Maar niets over de extra betaling van de avindlevering. Ik snap dat de levering ivm niet ging lukken. Maar zeg oo zijn minst iets over die extra kosten voor avondlevering.

RonB Amersfoort 29-03-2021

nieuwe telefoon gekocht, de site geeft veel info en mogelijkheid tot vergelijken, en wat ook erg handig is, is dat de accessoires die erbij kunnen gelijk worden voorgesteld en ook met korting worden geleverd.

Marieke 29-03-2021

Duidelijke website, veel informatie en een snelle levering! Ook de afhandeling om de betaling te doen gaat heel simpel. Alles bij elkaar ben ik dus zeker tevreden en zal ik vaker via Coolblue bestellen.

M. 29-03-2021

Voor de aanschaf van het product heb ik gemakkelijk de klantenservice kunnen bereiken voor advies over koffieapparaten. De klantenservice is tot laat in de avond te bereiken. Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik mijn koffieapparaat de volgende dag in goede orde binnengekregen.

hemi 29-03-2021

Het is erg overzichtelijk en ze doen wat ze beloven, ondanks deze drukke en rare tijden

MariusK 29-03-2021

Ik heb noodgedwongen online moeten winkelen. Ik vond direct wat ik zocht. Mocht het wel afhalen maar besloot tot bezorgen. De bezorging verliep vlekkeloos en werd gedaan door een heel prettig, beleefd persoon.

Patrick 29-03-2021

Duidelijke site waar alles makkelijk is te vinden. Je krijgt netjes een bevestiging van je order en kunt zelf de leverdatum bepalen. Voordat het product wordt geleverd wordt je netjes van te voren gebeld dat het wordt afgeleverd. Prima winkel waar ik zeker nog vaker bij zal bestellen.

Gerben van den Hurk 29-03-2021

Alles verloopt soepel vanaf het keuzemoment (o.a. gemakkelijk verschillende gelijkwaardige producten vergelijken), tot het bestellen en uiteraard het bezorgen. De humor passend bij de merkwaarde van Coolblue komt in ieder aspect terug. Ben ook erg blij met mijn diploma accountaanmaken... de super vriendelijke en hulpvaardige bezorgmedewerker is de kers op de taart. Ook de mail in mijn mailbox met installatietips die past bij mijn aankoop is briljante klantenservice.

HJvL 29-03-2021

Nieuwe pannenset van BK besteld oude serie, omdat we hier nog goede pannen van hadden.
Snelle levering op de dag aangegeven tijdens het bestellen dus niet bij buren of tweede keer aanbieden.
Het viel me op dat de prijs lager was dan de prijs van BK-site zelf.

Daniel 29-03-2021

Ik kan oprecht geen verbeterpunten bedenken. De site werkt snel en goed. Ruim assortiment. Product dat ik zocht was voorradig en snel leverbaar. Woensdag besteld, donderdagochtend in huis. Super dit!

embee 29-03-2021

De levering van het bestelde is echt supersnel. De site is overzichtelijk en het is goed om te zien hoeveel mensen een product hebben beoordeeld. De informatie na de bestelling is handig en bovendien leuk opgezet. tot en met de ontvangst hebben ze het echt leuk gemaakt.

Mieke le Nobel 29-03-2021

Een iPad kopen,de oude meteen overlaten zetten en de oude wissen,,alles in één dag geregeld,Dat is pas service,