Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Malin 27-06-2022

Het was gemakkelijk om te vergelijken en een keus te maken. De levering was snel en ik kon mijn bestelling volgen.

Ton 27-06-2022

Makkelijk bestellen en snelle levering
Donderdag avond besteld vrijdag middag in huis.

Dblaauw 27-06-2022

Prima prijzen en producten, zelfs goedkoper dan de originele productwinkel! Binnen 24 uur in huis en voor het milieu bezorging met de fiets, helemaal tevreden!

Frank 27-06-2022

Duidelijk aanbod met goede beschrijving.
Op dag van levering mail waarin staat welk tijdvak, en een belletje als ze in de buurt zijn.
Vriendelijke bezorgers.

J 27-06-2022

Ik was bij een filiaal van Coolblue op de Zuidas in Amsterdam. Paar verbeterpunten:

- zorg voor een airco die werkt.
- zorg voor voldoende personeel.
- verkoop geen usb-a snoer icm usb-c oplader.

Nadat ik weer terug was in de winkel werd ik wel prima geholpen en liep ik met een lach op m’n gezicht de (nog steeds warme) winkel uit.

Beste J,

Dank je wel voor je review en feedback met betrekking tot onze winkel in Amsterdam. Deze feedback wordt besproken met de storemanager ter verbetering van jouw winkelervaring.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Men doet wat men zegt met een glinmlach! 27-06-2022

Beschikbaarheid product - Snelheid bezorging, perfecte verpakking een mooie en goede prijs kwaliteit van het product voldoet aan verwachtingen.

Cees van den Berg 27-06-2022

Ik zocht een nieuwe ssd harddisk voor mijn MacBook. Coolblue gaf aan dat voor mijn MacBook La Cie de beste keus is. Dat klopt. Ik gebruik de ssd als time machine en het werkt perfect.

Ank 27-06-2022

Ik kreeg een wat onwelkom bericht een paar uur voor de bezorging van mijn zeer gewenste koelvriescombi, ben direct met de klantenservice aan de slag gegaan en daar zó vriendelijk, behulpzaam en deskundig geholpen: petje af! Een dag later - zondag dus!! - was alles geregeld en geinstalleerd en zit ik aan de ijsblokjes 😊

Jeremy 27-06-2022

De werking van de website, de prijs en het bestel proces zijn prima. De levering zeker niet. Het pakket kwam beschadigd aan. Geen extra bescherming over de fabrieksverpakking. Omdat er alleen een deukje in de stofzuigerstang zat en alles verder naar behoren werkte heb ik het maar zo gelaten. Toch is het niet correct.

Beste Jeremy,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het net even anders loopt dan verwacht.

Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Dwayne 27-06-2022

Zeer snelle levering van Coolblue, om 22:00 besteld en de volgende dag in huis! De site is zeer overzichtelijk.

Guus 27-06-2022

Gewoon zoals een webwinkel zou moeten werken! Overzichtelijk, duidelijk, adviserend, makkelijk en snel.

Doekie 27-06-2022

Je krijgt goede service duidelijke mailtjes en de site is gwn top om op te bestellen, zeker voor herhaling vatbaar!

Anita van Oostrom 27-06-2022

Heel snel geleverd.
Uitgebreide informatie kunnen vinden op de website.
De hoogte van de robotstofzuiger heb ik op een andere website moeten opzoeken. Deze staat alleen vermeld als het erg laag is en de robotstofzuiger makkelijk onder banken en kasten kan stofzuigen.

fam. Bakker Schaeffner 27-06-2022

Op aanraden van onze dochter bestelden wij een vaatwasser bij Coolblue. Het hele proces, van de keuze, het bezorgen en de installatie verliep voorbeeldig. De technici deden hun werk op een duidelijke, communicatieve manier. Toen ze tijdens het plaatsen op een oud euvel stuitten losten ze dat ongevraagd op.
Kost daarop bestelde ik een 'tweede kans' product. Dezelfde duidelijke aankoop en levering.
Coolblue verdient bijzondere lof voor haar website: niet-technici zoals wij krijgen begrijpelijke informatie.

Richard BR. 27-06-2022

Heb service meegemaakt wat ik niet gewend ben van coolblue, eerst 2 orders die niet het magazijn uitgaan, dan een order binnenkrijgen die ik niet meer kan registreren omdat hij al eens op een ander account geregistreerd was, hier dus opletten bij tweede kans artikelen, want ik kon de verlengen garantie niet krijgen en kon de drone niet koppelen aan mijn account bij DJI.
Het vervolg afgesproken ik bestel een nieuwe betaal deze met de zekerheid volgende dag geleverd, andere drone retour en daar zou het bedrag van gecrediteerd worden hadden we afgesproken. Ik even kijken op bank bank app, zie ik tot mijn verbazing dat men van de 500 maar 101 heeft terug gestort en de rest als shoptegoed heeft neergezet. Dus ik maar weer bellen ik meen 8 keer over 1 order waarom het als shoptegoed staat en niet op mijn rekening dus wederom iemand van coolblue die verteld het word in orde gemaakt het geld staat ergens eind van de week op uw rekening. Of er word niet gelezen of er word niet geluisterd van wat er afgesproken is, ik ben dit niet gewend van coolblue dat er eens wat fout gaat kan ik inkomen maar hier ging het achter mekaar mis. Ik ben normaal niet iemand die gauw loopt te zeuren maar hierbij moest ik wel even in de pen kruipen. En wellicht een tip bij verkoop tweede kans drones eerst testen dan pas registreren want ivm met privacy mag en kan DJI de drone niet vrijgeven op het geregistreerde account, want iedereen kan wel zeggen ik heb deze gekocht als tweede kans via coolbue. Ik hoop dat jullie hier wat mee doen en er een schrijven bij doen ivm registratie. want je kan anders geen gebruik maken van de service van DJI. Nogmaals ik ben dit absoluut niet gewend van Coolblue.

Beste Richard,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook.

Jouw feedback wordt binnen Coolblue besproken ter verbetering van onze dienstverleningen.

Mochten er nog vragen zijn, dan zit onze klantenservice voor je klaar.

Coolblue

Markie 27-06-2022

Altijd snelle levering en goede producten! Beelscherm wat ik besteld had was heel fijn!

LoekR 27-06-2022

Goeie en snelle site. Makkelijk zoeken naar een product of typenummer. Veel technische details bij de producten en duidelijke omschrijving.
Ruime keuze. Snelle afhandeling van de betaling en nog sneller geleverd.
In ėén woord: TOP.

Fiene 27-06-2022

Al meerdere artikelen bij coolblue gekocht. Ik vind het een fijne winkel/webshop. Tijd bezorgen altijd ged. Aardige bekwame verkopers/bezorgers.Zal zeker nog vaker spullen blijven kopen bij jullie.

Thofab 27-06-2022

Overzichtelijk gerangschikt , veel op voorraad en scherpe prijs.
Concurrerend met de werkworkshops.

Paul 26-06-2022

Coolblue geeft je het juiste shopping gevoel, heldere reverenties, goede product omschrijving voor een juiste keuze.

Jade 26-06-2022

Ik heb recent een nieuwe laptop gekocht. Ik ben echt dik tevreden over de website van Coolblue. Persoonlijk heb ik weinig kennis over laptops maar met de duidelijke uitleg die bij (bijna) elke filter staat, was het mogelijk een laptop te filteren die past bij mijn situatie. Dit maakt het vinden van het juiste product erg makkelijk en plezierig! Daarnaast is er per product ook veel informatie beschikbaar, je weet dus precies wat je koopt.

Tot slot, ook zeker een dikke pluspunt waard, was mijn laptop de volgende dag al in huis.

Van een zeer tevreden klant

Herman Lubbers 26-06-2022

Zeer gebruikersvriendelijke app. Topservice in de winkel. Goeie integratie van online en fysiek

H.perenboom 26-06-2022

Heel goede shop donderdagmiddag besteld andere dag al om 11.00 uur bezorgd met de fiets ook nog milieu bewust dus dat is helemaal top.

Tevreden klant 26-06-2022

Fijne behandeling in de winkel en erg tevreden met de producten. Kortom, prima winkel.

Istvan 26-06-2022

Productomschrijving duidelijk, met voor- en nadelen op een rijtje. Intuïtief werkende app. Supersnelle verzending. Echt niets op aan te merken!