Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ploegmakers 08-08-2021

Kreeg bevestiging dat het woensdag geleverd zou worden Tweede bevestiging dat het donderdag zou worden. Nu is het zaterdag en helaas nog niets ontvangen
yasmijnvels 10-08-2021

dat hoeft niet specifiek aan coolblue te liggen dat kan ook gewoon aan de pakket dienst liggen

W.Goossen 08-08-2021

Duidelijk website met ruime informatie over het te kopen artikel.
Snelle levering en alles volgens afspraak.

Harvey 08-08-2021

Vind de service van jullie fijn en vind het een mooie locatie om snel je spullen op te halen geweldig

Ivo 07-08-2021

Snel ff een set draadloze oordopjes scoren, gratis parkeren voor de deur. Jammer dat ik 40 minuten kon wachten voordat ik de doppen kon afrekenen. Wel gastvrije medewerkers en ook nog wat te kijken en uit te proberen. 30 dagen niet goed geld terug is ook een mooie extra service 😁

Vera 07-08-2021

Jullie maken de slogan waar : Alles voor een Glimlach.
Als ik de keus heb de beoogde goederen bij verschillende web winkels kan bestellen gaat mijn keus naar CoolBlue !

Vick 07-08-2021

Dinsdagavond stofzuiger bestellen via internet, woensdagochtend ophalen bij hun winkel en direct aan de slag. Goed geholpen, top.

Juliette C 07-08-2021

Coolblue.nl levert heel betrouwbaar! Zelfs als je op 23/12 23.00 uur besteld wordt het op 24/12 om 09.15 uur geleverd! Andere sites kunnen dit niet waarmaken, vandaar een dikke 10. Ook vandaag weer helemaal top.

Peter 07-08-2021

Heel tevreden met de snelle levering. Ik heb de optigrill+ slechts 1 x gebruikt om te testen en werkte naar verwachting heel goed.
De komende weken zal ik hem vaker met mijn gezinsleden uitproberen en heerlijke culinaire lekkernijen maken.

O de Vaal 07-08-2021

Coolbleu was de goedkoopste met de meeste keus.
Keurig de volgende dag geleverd !

? 07-08-2021

Natuurlijk is het snel en handig bestellen en leveren, maar waarom van die idioot grote verpakkingen om een klein artikel heen?

Paul 07-08-2021

Wat er op de site staat komen ze na.
Snelle levering.
En als er toch iets mis gaat word je te woord gestaan door Vriendelijk personeel.

Voor mij een hele goede site en goede levering.
Alles voor een glimlach

Ruud van Harten 07-08-2021

Perfect product en zoals altijd snel geleverd. De service was weer geweldig. Top zaak!

Evan 07-08-2021

Ik had een nieuwe scheerapparaat nodig. Coolblue heeft in deze rubriek een eigen, heel duidelijk top selectie gemaakt. Na een klein beetje graven online zag ik dat de online reviews goed overeen kwam met Coolblue's eigen 'top picks'. Schept veel vertrouwen in dat ze niet gewoon een bepaalde merk/apparaat wil verschaffen maar echt een top selectie hebben gemaakt. En ja, on 23:30 besteld, de volgende avond had ik hem al.

Myra 07-08-2021

Vriendelijke service snel geholpen. Kreeg goed uitleg over de garantie voorwaarden

Dick 07-08-2021

Ach eigenlijk alles waar een stekker aanzit koop ik via Coolblue. Ik kijk meestal niet verder. Prijzen liggen toch zo'n beetje gelijk. En ze doen wat ze beloven.

R. Vogelaar 07-08-2021

Via de webshop een mooi overzicht van datgene wat je wil aankopen met beoordeling, reviews en heldere uitleg waarom dit product op scoort maar ook de min punten Top

Paul 07-08-2021

CoolBlue is een leverancier van mooie producten en wat ze beloven dat doen ze ook voor de klant.

Ruud van der Wilt 07-08-2021

Ik vind Coolblue een goede zaak ! Reclames zijn goed bedacht, de site is zeer klantvriendelijk. Product wat aangeschaft is is een Dyson stofzuiger. Echt een hele goede aankoop !!

PappaGogo 07-08-2021

Nou, we zagen een prachtige LG koelkast bij Coolblue op de site , bestelde hem direct. werd voor de afgesproken tijd
geleverd.
En de koelkast is in het echt, nog mooier en stiller.

WvD 07-08-2021

Ik beveel Coolblue van harte aan. Heb inmiddels al vele apparaten bij hen besteld. Ben zeer tevreden over alles (website, ruime keuze, bestelling, supersnelle levering, klantenservice indien nodig) bij Coolblue en dat meen ik oprecht! Ook als de prijs elders goedkoper kan, kom ik toch bij Coolblue uit. Hun service is namelijk uitmuntend.
En die glimlach geeft natuurlijk de doorslag 😉

Peters 07-08-2021

Goede duidelijke website.

Om 23.00 uur een hdd besteld die ook nog eens in de aanbieding was. Order was snel geplaatst en zonder problemen. Binnen 15 minuten kreeg ik netjes een bevestiging van het bestelde product, en wanneer het bezorgd zou worden. (De volgende werkdag)

Zoals vermeld, werd het pakket de volgende werkdag netjes op tijd afgeleverd, door een vriendelijke jonge man op de bekende cool blue fiets.

Als extra service krijg je 15 minuten voor aflevering nog netjes een SMS op je mobiel, zodat je precies weet wanneer de bezorger langs komt.
(Uiteindelijk kwam de bezorger een kwartier later,
maar dat zal waarschijnlijk door de plensende regen zijn gekomen)

Hier zit dus een tevreden klant, die zeker weer terug zal komen!

Nadine 07-08-2021

Ik ben naar de Coolblue Amsterdam gegaan omdat zij de telefoon hadden die ik graag wilde hebben. Erg vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen! Ii ben goed geïnformeerd over het toestel.

John 07-08-2021

Online winkelen zoals het behoort te zijn. Ruime keuze, duidelijke comminucatie, geen bijkomende kosten, ook niet voor retour zenden. Bekijk het thuis en wanneer het niet voldoet, retour zonder poespas. Snelle afhandeling, bezorging op zondag zonder extra kosten etc. etc.

Eline Verbeek 07-08-2021

Coolblue is gewoon de allerbeste én allerleukste webshop EVER! Ik betaal graag een beetje meer bij jullie. Want niet alleen alles voor mijn glimlach, maar ook alles voor die van jullie ;)

Susanne 07-08-2021

Duidelijke website/webwinkel. Ik heb een afgewogen keuze kunnen maken.
Ik kocht een zogenaamde tweedekeus. De doos was open geweest en er zaten minieme krasjes op de stofzuiger.
Maar het product functioneert prima! Besteld om 21.30 ‘s avonds en de volgende dag om 10.30 in huis. Perfect!