Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Peter 21-08-2022

Headset besteld, levering zondag tussen 16.20 en 17.20. Om 17.28 mail dat het niet gaat lukken. Onbetrouwbaar dus.

Franny 21-08-2022

De bezorger(s) komen altijd met een glimlach. De service bij storing is ook top! Er wordt echt meegedacht. Super tevreden.

Pegsel 21-08-2022

Zeer goed gestemde medewerkers met kennis en service. Bij binnenkomst een drankje werkt zeer goed en geeft je een zeer welkom gevoel . Ontzettend fijn geholpen in Filiaal Eindhoven met leuke jongens en meiden … wij gaan nooit meer ergens anders heen. Onze favoriet is nu COOLBLUE 💙 Ga zo door !! 👌🏼

Cindy 21-08-2022

Het is een gebruiksvriendelijke overzichtelijke website met voldoende concrete informatie.
Snelle levering. Milieubewuste keuze door met de fiets te laten bezorgen. Heel fijn om 15 min voor levering een sms bericht te ontvangen en je krijgt een niet al te groot tijdsblok van levering.

Jim 21-08-2022

Had een verkeert adres ingevoerd maar de sms vooraf van 15 minuten gaf mij de gelegenheid om het pakket op het foute adres op te halen. Goed geregeld zou ik zeggen.

Lina 21-08-2022

Het is geweldig, zo als het stond op side ( vandaag bestellen morgen in huis) zo was het ook.
Pakketje netjes volgende dag thuis

Jonathan 21-08-2022

Besteld en de volgende dag geleverd. Nu kan ik lekker in mijn vakantie genieten van de snel geleverde New Super Mario Bros. U Deluxe!

Mike M 21-08-2022

Webshop: ruime keuze van producten, goede achtergrondinformatie m.b.t. de keuze van product, relevante en gedetailleerde zoekcriteria, aanbevolen en alternatieve producten.
Bestellen en Betalen: heel makkelijk
Levering: snel (volgende dag), voorspelbaar (marge van 2 uur) en actueel via SMS (we zijn over 15 minuten bij je)

Ik heb van vrienden gehoord over hun positieve 'Coolblue ervaring' en die klopt idd. Coolblue wordt mijn 'go to' leverancier.
Wat ik ook waardeerde is dat mijn Coolblue bezorger op de fiets kwam i.p.v. een bestelbusje. Ook goed voor het milieu!

Vera 21-08-2022

Het bestellen ging zonder problemen. Levering verliep zeer soepel via een ophaalpunt.

A van Ooijen 21-08-2022

Al meer producten op internet opgezocht, toch weer terecht gekomen bij COOLBLUE !
Als je iets zoekt is het snel te vinden. In het verleden al meegemaakt de de service ook prima in orde is. !

Heidema 21-08-2022

Snelle en vlotte afhandeling van bestellingen, tevens perfecte service bij verkeerde levering if verkeerde keuze kwa bestelling.

Jan Willem 21-08-2022

De wijze waarop je per mail erg duidelijk maar ook accuraat op de hoogte wordt gehouden van je bestelling verdiend een groot compliment! Daarnaast bij aflevering een professionele medewerker die de slogan van Coolblue meer dan uitstraalt "alles voor, maar in dit geval ook met, een (glim)lach!

Ing 21-08-2022

Heel groot aanbod van elektrische apparaten, hele snelle levering. Gewoon goed.

Mara 21-08-2022

Prima online hulpsysteem om een huishoudelijk apparaat te kiezen. Veel en duidelijke uitleg. Bestellen gaat heel makkelijk en snel zonder al te veel onnodige gegevens achter te moeten laten. Ook de bezorging ging erg snel en duurzaam per elektrische fiets.

Joke 21-08-2022

Snelle levering. Vriendelijke behulpzame bezorger, netjes uitgepakt en in de keuken gezet. Precies op afgesproken tijdgeleverd.

Anneke 21-08-2022

Het bestelde koffieautomaat is snel geleverd, daarnaast ontving ik vlak voor de levering een mail met handige tips om mijn apparaat snel en goed in gebruik te kunnen nemen.

Tap 21-08-2022

Top makkelijk bestellen prijs is ook goed en snel geleverd en bij vragen word je netjes te woord gestaan.

Karina 21-08-2022

Snel alles vanuit voorraad binnen, producten zoals omschreven. Gewoon zoals 't hoort!

leon 21-08-2022

Goede nette levering, met wat humor.

let wel op voor dure bij-koopjes bij check-out!

Acter Entertrainment Ernst Reichrath 20-08-2022

Goede snelle levering. Scherp prijsbeleid en goede service en alles met een glimlach. Fijne communicatie

Karima@92 20-08-2022

Bedankt. Alle diensten waren op het niveau. Ik wens je veel succes. Ik ben blij. De koelkast is erg mooi en werkt goed. Ik raad iedereen aan om dit type koelkast te kopen. Bedankt.

Ekin Karadag 20-08-2022

I am an expat in the Netherlands and I loved that coolblue.com now supports English. The website is also super user-friendly. But the main reason I choose coolblue.com because it offered me the best price including the shipping.

Maxime 20-08-2022

'Savonds laat een tv besteld, volgende ochtend om 9 uur (zoals aangegeven in een sms) bezorgd over de drempel! Top communicatie en snelle service! Zeker een aanrader.

Robin 20-08-2022

Alleen maar positief over deze winkel! Mijn daar gekochte koptelefoon was na anderhalf jaar stuk en omdat deze niet meer gerepareerd kon worden, kreeg ik een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag om een nieuwe van uit te zoeken. De website is heel overzichtelijk en maakt het gemakkelijk om producten te vergelijken. Bij het ophalen van mijn nieuwe koptelefoon in de winkel werd ik heel snel geholpen door een vriendelijke medewerker.
Alles bij CoolBlue staat voor mijn gevoel in het teken van klantvriendelijkheid, helemaal top!

Petra R, 20-08-2022

Ik bestel al jaren bij coolblue, omdat ze een snelle levering hebben, een fijne klantenservice met aardige medewerkers die ook daadwerkelijk weten waar ze het over hebben en je goed kunnen adviseren. Ik vind de service ook heel fijn, als er iets is met wat je hebt gekocht dan wordt het meteen rechtgezet, opgehaald, vervangen waar nodig zonder gezeur. Heerlijke winkel.