Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marnix 04-08-2022

Supersnelle levering, duidelijke site, met goede info.
Jammer dat Amex credit cards en/of PayPal niet ondersteund worden als betaalmiddel

BvD 48 04-08-2022

Ook als je het product wat je hebt gekocht niet bevalt wordt de retourzending en de terugbetaling keurig afgehandeld.

Jolanda 04-08-2022

Prijs- kwaliteit is prima in verhouding! Overzichtelijke site. Mogelijkheid om artikelen te vergelijken, zie je in 1 oogopslag de verschillen. Heel fijn!
Snel bezorgd.

Harry 04-08-2022

Snel geleverd, keurig verwerkt. Apparaat voldoet aan de verwachtingen. Makkelijk in gebruik

Gerard van H 04-08-2022

Heldere communicatie en de volgende dag geleverd conform afspraak. Ik heb voor Coolblue gekozen voor mijn digitale aankopen na zeer teleurstellende ervaringen met die andere grote speler op de online retailmarkt (Mediamarkt).

Boogman 04-08-2022

JULLIE KONDEN DE VOLGENDE DAG LEVEREN EN BCC TOT MIIJN STOMME VERBAZING NIET ! Ze hadden geen tafel model Liebherr vries tafel model op voorraad !

Kim 04-08-2022

Laat in de avond mijn smartwatch besteld en de volgende dag nog voor 10 uur geleverd!! Super snelle service.

koos 04-08-2022

top en op tijd geleverd. tot de volgende keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marko Meijer 04-08-2022

Duidelijke site met uitstekende beschrijving van het product. Makkelijk bestelproces en snelle levering. Altijd goed geholpen door hun support afdeling. Echt Top!

Chantal 04-08-2022

Goede service, snelle levering en ook wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer ze voor de deur staan.

Mattepatatje 04-08-2022

Inhoudelijk sterke website over producten, dwz heldere specificaties. I.v.m softwareprobeem computer 100% perfecte after sales service. Witgoed perfect bezorgd en aangesloten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom: ze maken “alles voor een glimlach” perfect waar.

Rob 04-08-2022

Altijd veel keuze en prima prijzen. Wasmachine werd netjes gebracht en geplaatst en aangesloten op zolder door zeer enthousiaste bezorgers. En de oude netjes afgevoerd, dikke prima!

JohnZ 04-08-2022

Tweedekans (als nieuw) espressoapparaat online besteld, bestellen en betalen ging gemakkelijk.
De levering zou de volgende dag zijn, onder meer hierdoor heb ik voor Coolblue als leverancier gekozen heb (waarmee ik in het verleden ook goede ervaringen had).
Helaas werd de morgen-in-huis-belofte niet waargemaakt, het werd een dag later. Ben wel prima op de hoogte gehouden over het verloop van de zending.
Het Tweedekans espressoapparaat was inderdaad niet van nieuw te onderscheiden, dus Tweedekans (als nieuw) is een in ieder geval een aanrader.
Al met al toch een positieve ervaring.

John 04-08-2022

Ik bestel vooral online en vind Coolblue daarin veruit de fijnste site hebben vergeleken met andere vergelijkbare webshops. Vooral de opsomming van voordelen en nadelen en het vergelijken van verschillende producten vind ik chill en fijn.

Cn 04-08-2022

Een storeytell e-reader en powerbank gekocht! Snelle levering, fijne producten en ook nog mail met meer informatie over opties van de e-reader dus top

Roland 04-08-2022

Snel geleverd, groot aanbod, voordelige prijzen. Ook tweede kans produkten online verkrijgbaar, apparaten die terug gestuurd of gerepareerd zijn. Daar nu voor gekozen, een Nespresso apparaat met wat krasjes erop, werkt prima, maar is gebruikt, geen probleem voor ons.

Jemato 04-08-2022

CoolBlue, zoals altijd gewoon goed.
Je hebt zelfs bijna het idee dat je echt contact hebt met de verkopers inplaats van computer antwoorden.
Super snelle levering uiteraard.
Dus ja gewoon allemaal top.
Enige minpuntje is de retourzending, die gaan wat stroef, omslachtig.
Verder top👍👍👍👍

Durk 04-08-2022

Bij Coolblue een energiezuinige koel/vriescombinatie besteld om 22.30 uur. Volgende ochtend om 8 uur geleverd. Heldere communicatie, zeer vriendelijke, en meedenkende ‘eigen’ bezorgers.
Enkele dagen later een vrieskast besteld bij B*l. Die kwam niet wegens een sorteerfout bij Dynal***. Tsja ik kreeg wel bericht dat men ervanuit ging dat de kast geleverd was. Nee dus. Onduidelijkheid troef. Kan gebeuren maar na annuleren ook deze kast bij Coolblue besteld en raad eens: Ruim binnen 24 uur en met een dikke glimlach geplaatst en het was niet eenvoudig de vrieskast op de gewenste locatie te plaatsen. Een dikke tien voor dit fantastische, gespecialiseerde, bedrijf met eigen vervoerders en eigen magazijn.

Me 04-08-2022

Twee jaar geleden heb ik een inventum oven gekocht bij Coolblue. Helaas hield de oven op met werken na 23 maanden. Coolblue deed niet moeilijk en loet me de oven opsturen. Binnen een dag kreeg ik mijn aankoopbedrag terug gestort en kon ik een nieuwe oven aankopen. Deze werd de volgende dag direct bezorgd. Al met al ben ik heel blij met de afhandeling en snelheid van de service.

Willem 04-08-2022

afspraak heel goed nagekomen ben heel tevreden, product is geheel geleverd volgen de bestelling

Hc wirschuleit 04-08-2022

Dacht dat het thuis bezorgd zou worden
Mooi niet Nu moeten wij als oudere zien hoe we het in thuis krijgen
Het is niet naast de deur
Kan er geen oordeel over geven van de gril heb het nog niet in huis

Chris 04-08-2022

Snelle service, goede verpakking milieu vriendelijk, nette factuur, alles top geleverd

Vanessa 04-08-2022

Super blij met deze winkel. Klantenservice is TOP. Eindelijk een zaak met medewerkers die je echt als klant behandelen.

Ronny van Oosterhout 04-08-2022

CoolBlue is een fijne winkel met vriendelijk personeel en goede service. Snelle levering en duidelijke communicatie, afgesproken tijdblok is nagekomen

van Koperen 04-08-2022

Ik vind de zowel de mensen aan de telefoon als in de winkel zeer klant vriendelijk en meedenkend. Coolblue steekt hiermee wat mijn man en mij betreft met kop en schouders boven alle andere winkels uit! Volgende kewr wat ons betreft weer Coolblue