Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4034 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Levib 27-11-2021

Komt leverings tijden na. En geeft goeie prijzen voor het product integenstelling tot andere winkels. Super winkel altijd weer een goeie service

Olaf 27-11-2021

Koffie automaat besteld, ze waren niet het goedkoopste maar konden snel leveren, daarnaast een leuke mail met tips gehad over het gebruik. Erg blij met mijn aankoop

Roos 27-11-2021

Super communicatie en snel geleverd. Een tweedehands product besteld dat als nieuw was, top!

Patches 27-11-2021

Duidelijke site, uitgebreid assortiment, goede prijs, snelle en zeer nette levering mede dankzij budbee!

Miriam 27-11-2021

Snel geleverd en goed verpakt. Ook een hele goede handleiding op internet. Ben 72 jaar maar had mijn nieuwe i pad in een oogwenk opgestart.

Han Cozijn 27-11-2021

op zoek naar een plateauwagen kwam ik al snel op de site van Coolblue terecht aangezien hier het gezochte merk en type verkrijgbaar was. een dag na bestellen al in huis. heel blij mee

Janneke 26-11-2021

Fijne winkel, duidelijke informatie en vergelijking van producten. Ook fijn om de optie te hebben voor een tweedekans product!

Jeanette 26-11-2021

Gemakkelijk bestellen. Bij levering bleek het product een mankement te vertonen. Dit is zeer goed opgepakt door de klantenservice. Zeer goede service.

Henk 26-11-2021

Ruime keuze en de prijzen beter dan op een andere webshop van de gezochte artikelen, mooi op de dag afgeleverd zoals het in de bevestiging mail staat.

Cobie 26-11-2021

Deze shop is helemaal oké! Snelle levering en goede omschrijving/ voorlichting.

JC 26-11-2021

Bij bestellen van 2e kans product geen cadeaubon in te wisselen. Eerst van vvv bon overgezet naar coolbleu cadeaubon dus ook niet meer in te wisselen bij een ander bedrijf. Ze vermelden niet op hun site dat je geen cadeaubon in kan wisselen bij 2e kans artikelen. Het plezier is er nu voor mij wel af om daar te bestellen.

Rachel vd B 26-11-2021

Goede service en snelle, erg vriendelijke bezorging. Ik kreeg naderhand nog een email met tips voor mijn product. Ik vind het ook fijn dat ze berichtjes sturen met hoe laat de zending geleverd wordt, en dan ook nog een kwartier van tevoren.

Tristan 26-11-2021

Niks meer dan lof voor Coolblue! Overzichtelijke website; informatief en gebruiksvriendelijk. Goed geprijsd, fijne service en snelle levering.

HA 26-11-2021

snel, gebruiksvriendelijk, duidelijk, concurrerend.
milieuvriendelijke levering met e-bakfiets

JL 26-11-2021

Snelle en correcte levering. Afhandeling door klantenservice bij klachten is altijd snel en goed geregeld.

IHompy 26-11-2021

Gewenste product snel gevonden, besteld en de volgende dag per fiets door een vriendelijke medewerker geleverd. Zo heb ik het graag!

C. van den Bos 26-11-2021

Top bedrijf! Zo ga je met je klanten om! Ze zijn dan misschien ietsje duurder maar je weet gewoon dat de service goed is!

Lotte 26-11-2021

Ik had van tevoren gebeld om te vragen of ze mijn oude stofzuiger ook meenamen want die mag je niet zomaar bij het grof vuil zetten en toen zeiden ze van wel, maar de bezorger zei dat hij daar geen tijd voor had en reed snel weg. Erg irritant. Maar goed, wel snel een nieuwe stofzuiger in huis.

Arjen Duursma 26-11-2021

Foute bestelling gedaan die zonder probleem omgeruild kan worden. Prettig contact en goede snelle service

Bernard 26-11-2021

Ze hadden de beste prijs voor het gewenste product en de bestelling is ook keurig de volgende dag al bezorgd. Gewoon een prima winkel!

Piet 26-11-2021

Coolblue heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding, levert vlot en op tijd. Klachten worden netjes afgehandeld. Doordat de contacten moeizaam zijn: geen 10.

Evi 26-11-2021

Ontzettend snel en fijn behandeld.
Had het besteld en kon het de volgende dag meteen ophalen.
Ga ik zeker nog een keer doen !
Top

Mathieu 26-11-2021

Goede overzichtelijke website, snelle en millieuvriendelijke levering en altijd goede service bij Coolblue.

karin 26-11-2021

ik had een cadeaubon, vandaar dat ik bij coolbleu besteld heb.
de service is erg goed. had app gestuurd en reageren snel. volgende dag al bestelling gebracht.

JJ 26-11-2021

Fijn in het contact en de zijn duidelijk op de website. De mail met wacht therapie is goed gevonden. :-)