Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linda 21-02-2022

Aankoop de vilgende dag in huis. Op de minuut nauwkeurig kon ik volgen wanneer mijn pakket aankwam.

Ris 21-02-2022

Op de website vind je gemakkelijk alle specificaties en kun je deze ook eenvoudig vergelijken.
In de winkel (Rotterdam Alexander) word je keurig geholpen, ongeacht budget. De winkel ziet er ook netjes en overzichtelijk uit.

Erik Swertz 21-02-2022

Fijne webshop, die je helpt met kiezen uit het brede assortiment met "Coolblue's keuze".
Veel informatie op te vinden en de recensies van andere kopers helpen je keuze te bevestigen of te wijzigen.
Hierdoor kan je zonder advies van een verkoper toch online een keuze maken uit het soms zeer brede assortiment.
Het is me tot dusver nog nooit tegen gevallen, en vandaag besteld is doorgaans morgen geleverd. Lekker toch.

JLB 21-02-2022

Betrouwbaar, nieuw of retour altijd zoals verwacht en vlot geregeld. Daat er iets mis, dan word het opgelost.

Arjan 20-02-2022

Een nieuwe elders of een tweede kans via Coolblue? Dan toch het laatste omdat mijn ervaringen met Coolblue goed zijn.
Conditie van de laatste aankoop was wel iets minder florisant dan op de site bleek maar nog steeds heel goed. Netjes opgelost ook door coolblue met een kleine refund. Glimlach was snel weer terug. Ook de bezorging verliep uitstekend. Prima klantenservice.

M Verheij 20-02-2022

Fijne webshop. Veel keus. Goede omschrijving. Veel recensies. Betrouwbare levering. Bovendien de indruk een goede, lokale werkgever. Dus heeft de extra gunfactor. Door de jaren heen is de service meermaals top gebleken.

F 20-02-2022

Duidelijke en complete beschrijving van het product. Het is ook exact zoals beschreven! En daarbij een super snelle en vriendelijke levering.

Lieke 20-02-2022

Ik, als 34 jarige “next generation” kan de moderne en speelse manier van communiceren erg waarderen. Vlotte uitleg bij alle producten met informatie die je echt wil weten. Geen overbodige mails en ze doen netjes wat ze beloven.

Ga zo door!

jeannette 20-02-2022

snel geleverd, ondanks de storm goede info, makkelijk contact met ze te hebben.
koptelefoon gekocht, zeer tevreden.
eigenlijk zijn al mijn aankopen daar goed en blij met de uitstekende service.

geen glimlach maar sjaggerijn 20-02-2022

Wasmachine gekocht en door coolblue geleverd , na nog GEEN twee maanden storing niets werkt meer van de machine , Coolblue gebeld storing gemeld , na een dag wachten bellen ze mij terug , afspraak voor reparatie pas na ruim twee weken ? ik zeg tegen de medewerker zoveel kleren heb ik niet , waarop ze zegt ....vraag even aan de buren of ze jou was even doen ? ik zeg dit kan wel met een vaatwasser maar niet met een wasmachine , terug naar de klantenservice gebeld , die mij beloofde binnen 24 uur terug te bellen voor een oplossing , daarna nu al na een week niets gehoord van Coolblue, bij mij is het sjaggerijn im plaats van een glimlach.
Officiele reactie van Coolblue 22-02-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw wasmachine kuren vertoont. Binnen de fabrieksgarantie lossen we dit natuurlijk graag voor je op en zorgen voor een afspraak met de erkende reparateur. Vanwege drukte kan het voorkomen dat een afspraak niet direct kan plaatsvinden. Handig? Nee.

Hoe vervelend ook, er zit niets anders op dan de afspraak af te wachten. Sorry!

Coolblue

Borre 20-02-2022

Geen terugkoppeling via mail van bestelling en levering. Telefonisch contact daarover. Mails wel verstuurd (automatisch) maar niet aangekomen. Handmatig verzonden mails tijdens telefonisch contact kwamen wel aan. Conclusie was dat er kennelijk iets met de registratie van het account mis was. besloten het account te verwijderen (door Coolblue) en dan maak ik bij een volgende bestelling een nieuw account aan.
De medewerkster van de klantenservice was zeer behulpzaam, begreep goed mijn vragen en kwam met goede verklaringen en oplossingen. Ik geef haar een 10!

Bestelde product geleverd op de afgesproken dag

Marjan 20-02-2022

Coolblue heeft altijd een duidelijk overzicht en beschrijving van de artikelen die ik wil aanschaffen.
Daardoor kan ik een weloverwogen keuze maken.
De reviews zijn ook duidelijk bij de artikelen geplaatst.
Het bestellen gaat prettig en de bezorging is altijd snel en correct.
Ik ben blij met Coolblue

Arie Hoffman 20-02-2022

Het personeel heeft alle tijd en geeft nuttige adviezen. Het is een feestje om daar een product te kopen.

Patrick 20-02-2022

Duidelijke webshop, eerlijke reviews en goede prijzen. Fijn om apparatuur te vergelijken en te filteren op de eisen.

Lars 20-02-2022

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden van het aflevertijdstip, en een smsje toen de bezorger onderweg was.

Marianne 20-02-2022

Groot aanbod aan producten. Snelle levering. Voldoende filtermogelijkheden op de website om tot het door jouw gewenste product te komen. En natuurlijk blij met de reviews bij producten.

DavidD 20-02-2022

Deze winkel heeft veel aanbod en ook veel bstock/retour producten wat ik altijd erg fijn vind! Zeker weten winkel waar ik vaak wat koop!

Wim van der Toorn 20-02-2022

Website zegt meer dan het waarmaakt.
Artikel besteld op donderdag, zou vrijdag bezorgd worden.
Bij PostNL stond dat het een brievenbus pakketje was en zaterdag bezord zou worden.
Zaterdag niets ontvangen en volgens PostNL hebben ze het zelfs nog niet binnen.
Officiele reactie van Coolblue 22-02-2022

Beste Wim,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan afgesproken. Wij begrijpen dat je baalt. Het is drukker dan verwacht en jij bent de dupe.

Mocht de bestelling nog niet geleverd zijn, onze klantenservice zit voor je klaar.

Coolblue

Baran 20-02-2022

Ik vind dat coolblue heel goed is met het leveren en voldoen van bestellingen ze zijn een goed bedrijf

Mediaburn 20-02-2022

Ja toppie joppie, prima service. Misschien iets wat te overdreven. Maar goed beter te veel dan te weinig

manfred busé 20-02-2022

ben over het algemeen dik tevreden over coolblue ,alleen heb wel een 2 puntjes ,als je deur om laat zetten ,dat doen ze in hun magazijn ,laat de gene die dan je deur omzet ook even kijken of de deur waterpas staat ,niet gedaan of nagekeken ,deur zit schuin erin ,dus moet je zelf aanpassen , is niet nodig geweest je betaald er als klant wel voor ,dan vind ik ook dat de gene je diepvries deur er recht in moet zetten ,hoe druk ze het ook hebben .moet geen excuus zijn

COOLBLUE BEZORGD GRATIS ,mensen op dit punt laat je niet misleiden ,want idd je kan gratis laten bezorgen alleen dan wacht je heel de dag ,als je wilt dat ze in de ochtend komen en in de middag hangt daar een prijs kaartje aan ,en dat is niet mis tussen de 30 en 40 euro .moest ook een koelkast hebben van het zelfde model ,die levert coolblue niet kreeg ik te horen aan de telefoon.dus bij de concurent gekocht ,werd ie ook gratis bezorgd ,kreeg gelijk te horen hoe laat ze kwamen zonder bij betaling

coolblue doe daar eens wat aan ,want jullie zijn niet altyd de goedkoopst dat hoef ook niet, omdat de service goed is ,maar extra bezorgkosten vragen is niet nodig

Jeroen 20-02-2022

Ondanks vertraging door de storm, netjes op de hoogte gehouden met verplaatsen leverdatum en tijd.

anneke 20-02-2022

Snelle correcte levering.
Vandaag besteld en de volgende dag per post ontvangen

Marcel Schijns 20-02-2022

Correcte en snelle afhandeling. Stevig en herkenbaar verpakt.
Marktconforme prijs.

Paula 20-02-2022

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de apparatuur die je daar besteld altijd zeer snel wordt geleverd. De volgende dag staan ze op de stoep terwijl je voor je bestelling bij een andere webshop vaak lang moet wachten.