Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mark71 03-04-2021

Zoals altijd klopt alles. De website, de zoekhulp, het bestelproces, de communicatie en vervolgens zelfs de verpakking!

Bianca 03-04-2021

Duidelijke omschrijvingen van de artikelen, goede service en snelle verzending!

c.v.loon 03-04-2021

wat iedere klant wil bestellen en korrekt en op tijd afleveren zonder poespas
alleen maar lof

Antoinette 03-04-2021

De ene dag besteld, de andere dag werd er aangebeld.
Zo snel, en per mail netjes ingelicht over de bezorgtijd.
En nu een prachtige nieuwe stofzuiger, nee hoor..geen spijt.

Goede service ..echt tevreden.
En je betaald maar 99 ct voor de avondbezorging.

Kassandra 03-04-2021

Het is makkelijker zoeken en vergelijken. Zeker als er veel keuze is. Ook het start pakket was super. Alles wat je nodig hebt zit er in. Ik was heel blij met de snelheid van leveren. Was goed stevig ingepakt.
Track en trace is prettig. En hun wacht therapie vind ik ook leuk.

Nolda 03-04-2021

Ik ben zeer tevreden over de ijskast en ook over de bezorging van mij krijgen ze een
Dikke 10 . Ook zijn zij zeer vriendelijk.

marcus sprokel 03-04-2021

Op zoek naar een headset heb ik een koop advies gevraagd. En gekregen. De keuze is op een Bose van 279 euro gevallen. Eenmaal in bezit van de koptelefoon probeerde ik hem op mijn smart Samsung TV aan te sluiten, via bluetooth. Dat lukte niet. Meedere pogingen bij de helpdesk leverden evennmin succes op. Uiteindelijk adviseerde men om een bluetooth hub tussen de TV en de headset te plaatsen. Via ded optische ingang. Maar dier is in gebruik door mijn sonos. Dat besprak ik ook aan de dame tijdens het aankoop advies gesprek. Desalniettemin gaf zij dit advies. Conclusie: Ik ontving een slecht advies en het werd ook niet adequaat opgevolgd tijdens mijn helpdesk gesprekken. Uiteindelijk ben ik weer terug bij af en heb ik kosten gemaakt en heeft het veel negatieve energie gekost.

Chris 03-04-2021

Ze komen altijd hun leveringsafspraken na en dat vind ik super. Daarnaast ook ruim aanbod en goede prijs!

Steef 03-04-2021

Duidelijke website. Het beste van coolblue vindt ik dat ze direct na bestelling laten weten wanneer het geleverd wordt en dit ook na komen.

monique 03-04-2021

Waardeloos, afgelopen maandag gebeld, de 29e ivm pakketten weg!!!! Ik zou vrijdag 2 april iets horen, niks, zelf gebeld, hoor ik van D*** dat er ALLEEN een notitie is gemaakt, dat ik mijn geld zou terugkrijgen, die notitie is van 29 maart, nog NIKS terug gehad, ook geen terugkoppeling! Jullie laten klanten gewoon barsten, zitten met barstende hoofdpijn. De mederwerkers waren wel aardig, maar kunnen niks, ze zijn afhankelijk van het gedrag en de acties van meerdere, die gewoon waardeloos zijn in klantvriendelijkheid, WAAR blijft mijn geld en WAAR blijft excuses voor het zo onverantwoordelijk handellen!~!!!!!! Echt rampzalig zijn jullie, ik heb er eigenlijk, ondanks dit getyp, geen woorden voor!
mon 03-04-2021

Ik heb vanmiddag WEER gebeld, nu werd er weer gezegd: u moet afwachten mbt het onderzoek......dit is iets tussen Postnl en hen. ik ben als consument niet verantwoordelijk voor de afspraken die zij maken met hun bezorgdienst. De verkopende partij is verantwoordelijk voor aflevering van A tot Z. Als de consument aangeeft: niet bij buren, nergens neerzetten, dan is dat hun recht! Doordat de verkopende partij kiest voor de minste service die de bezorgdiensten aanbieden, krijg je dit gedoe!!!! Want voor elke optie die de consument kan kiezen mbt bezorging moet de verkopende partij daarvoor betalen. Doen ze dat niet, dan krijg je dus de beperking als consument, dat je niet kan aangeven m.b.t. tijdsvakken wanneer je thuis bent, om het pakket in ontvangst te nemen. Dus dit heeft niks te maken dat de consument akkoord gaat met leveringsvoorwaarden, die staan buiten de consument om! Dus nu kan de consument, ik dus in dit geval, wachten, waarop, want je wordt gewoon NIET teruggebeld. Het personeel wat je treft aan de telefoon zegt ook letterlijk: wij kunnen en mogen niks. Met de vraag of ik gebeld kan worden door een persoon die WEL iets te zeggen heeft of bevoegdheid heeft iets te doen, krijg je te horen, nee dat kan niet. Van A tot Z is het ellende geweest, vanaf bestellen tot aan bezorgen, geen enkel respons, alleen duizende opgesomde excuses uit een draaiboek van de personen die je wel spreekt, na 8 wachtende voor je!!!! Rampzalig, Coolblue is in niks blue, een zwarte bladzijde voor mij!!!! En 428 euro armer!

glenn 03-04-2021

Snelle levering en netjes afgeleverd. Ik had een ps4 besteld, leuke aanbieding met 3 games erbij voor maar 10 of 20 euro meer! Dat is leuk shoppen

Saskia 03-04-2021

Goede informatie, zowel over product als over levering fijn dat je ook op slechte reviews van een product kunt filteren. Eerder een product gehad wat snel kapot ging, ook toen was de service goed en kreeg ik snel een nieuw exemplaar toegestuurd.

Patrick 03-04-2021

Goede service, houden zich keurig aan de Corona voorschriften bij afhalen. Geen wachtrijen. Fijne winkel!

Danny 02-04-2021

Altijd volgens afspraak de goederen geleverd gekregen. Scherpe prijzen zeker als je de aanbiedingen bekijk.

Gerrit 02-04-2021

Alles voor een glimlach wordt echt waar gemaakt.
Al veel gekocht. Laptop, externe HD, karcher, Google nest thermostaat.
Snel bezorgd, geen leugens over bezorgdata wat bij andere shops wel gebeurd. Morgen in huis.....coolblue wel.
Laatst moest ik helaas de externe HD retour sturen voor garantie. Ff aanmelden, gratis retourlabel uitprinten. Opsturen. Netjes feedback over de ontvangst en vervolgstappen. Daar krijg je toch een glimlach van. Ontzegd zeg maar.

Dick H 02-04-2021

Duidelijke website. Ruime keuze, goede filteropties.
Snelle levering, volgens beloftte op website.

Nel 02-04-2021

Vind het een super bedrijf vandaag bestellen morgen in huis en dan de bezorgers het zijn werkelijk zulke leuke vrolijke mannen een dikke pluim 👍👍👍

Ruben 02-04-2021

Het bestellen ging allemaal heel makkelijk. Wat ik nodig heb dat heb ik deels gekregen.
Er stond namelijk bij ' als je het tot en met die dag koopt krijg je er nog wat bij'. Ik zorgen dat ik hem die dag bestel, krijg ik het binnen mis ik dat genen wat ik er gratis bij zou krijgen.
Helaas vind ik dit wel een beetje een domper. Hierdoor kan je als bedrijf niet vertrouwt over komen. Ik baal hier ook van en ik hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen

Martin 02-04-2021

gewoon prima service ! bestelling keurig verpakt en op tijd binnen kortom
top bedrijf👍

Maike van Luijk 02-04-2021

Wat is coolblue een onwijs tof bedrijf dat zich continue ontwikkeld! Ze zorgen voor een erg fijne levering en bieden duidelijkheid in de filters! Kortom zeer tevreden👍🏼

Jaimy 02-04-2021

Fijne site en makkelijk bestelprocedure. Daarbij bied coolblue een goede service en hele snelle levering.

Carl H.D. Steinmetz 02-04-2021

Coolblue heeft een mooi aanbod, werkt snel en efficiënt en bezorgt haar producten op tijd. Heel fijn is dat Coolblue haar producten met een fiets bezorgt. Zo blijft de aarde schoner.

Rick 02-04-2021

alles netjes & op tijd verzonden, en de site is makkelijk in gebruik: makkeiljk te vinden categorieen en aanraders voor wat erbij past.

Mariska 02-04-2021

Goede en snelle levering! Inderdaad de volgende dag ontvangen. Heb gekozen voor een 2de kans product. Zeer tevreden. Nog zo goed als nieuw en de prijs was veel minder dan een nieuwe. Per product kan dit anders zijn, maar ze maken goede foto's/omschrijving van de evt schade aan het product.
Minpuntje vond ik dat (ik had een platenspeler gekocht) het product niet in een coolbleu doos zat. Maar was verzonden zonder extra doos. Dus je zag zo wat het product was. Mocht iemand kwaad in de zin hebben, is dit misschien niet zo handig.
Verder nog zeker zeer tevreden!

Robin Verkooijen 02-04-2021

Duidelijke en overzichtelijke webshop en goed op de hoogte gehouden worden van de levering.