Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4290 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjoke Klaver 12-02-2022

Deze internetwinkel heeft veel keuze en een supersnelle kosteloze levering.

Don 12-02-2022

Wasmachine besteld en die is ook bezorgd (je verwacht het niet)
Twee heren hebben dat ding naar zolder gesjouwd en netjes aangesloten. Programma gestart om de machine te spoelen en zeker te weten dat alles werkt. Tevens netjes uitleg gehad over de transportbouten en dat we die goed moeten bewaren ivm eventuele verhuis. Vervolgens hebben ze de oude machine helemaal naar beneden gesjouwd en meegenomen (wel zo prettig dat je niet met een oude wasmachine blijft zitten)
Ben altijd al blij geweest met de service van Coolblue en dit was wederom subliem.

rense 12-02-2022

de bestelling makkelijk geplaatst,de bezorging was sneller dan verwacht en voldeed precies aan de bestelling

Denise 12-02-2022

Coolblue heeft een groot aanbod en een overzichtelijke website. Je kan makkelijk producten met elkaar vergelijken en de prijs is altijd lager dan menig ander bedrijf. De levering is super snel. Vandaag bestellen en morgen in huis. Keurig verpakt en je kan het ook makkelijk op een ander adres laten afleveren

Peter 12-02-2022

Ondanks de belofte binnen24 h te ontvangen wachte ik al 3 dagen op de bestelling ???????

Coolblue fijne service 12-02-2022

Grote koelkast met bijpassende diepvriezer gekocht oude stel namens ze mee en zetten de nieuwe mooi op hun plek top-service.

Wesley 12-02-2022

Goede klantenservice! Eigenlijk nooit problemen met Coolblue. En als er toch iets aan schort wordt het altijd snel en naar tevredenheid opgelost. Ze zijn zeker niet altijd de goedkoopste maar hebben toch aardige concurrerende prijzen.

S 12-02-2022

Lekker deurbelletje aangeschaft om te kijken wat de overburen uitspoken en wie er steeds afval in het fietsmandje van mn vriendin flikkert… helemaal mooi..

Remco van Eijzeren 12-02-2022

Altijd als ik wat bij coolblue bestel is het op tijd bezorgd, netjes verpakt (zelfs tweede kansjes) en groot witgoed word ook altijd met een lach bezorgd.

Michiel 12-02-2022

Snel besteld en snel bezorgd. Toch iets te snel van mijn kant Verkeerde artikel maar zonder problemen in de winkel kunnen omruilen voor een andere. Prima service en advies. Kom zeker terug

Patrick 12-02-2022

Wederom netjes geleverd via Budbee voor een scherpe prijs!! Niet zozeer de goedkoopste, maar altijd betrouwbaar.

Dinessa 12-02-2022

De webshop heeft ook fysieke winkels en is eveneens telefonisch bereikbaar. Ik werd voor de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd alle mogelijke moeite gedaan om mijn vragen correct te beantwoorden. Ook werd er goed advies gegeven. Verzending was zowel naar mijn huisadres als naar een PostNL punt mogelijk. De volgende dag werd mijn bestelling goed verpakt geleverd.

G.R. Sportel 11-02-2022

Keurig op tijd geleverd. Alles werd door hen uitgepakt en het verpakkingsmateriaal meegenomen. De diepvries werd in de schuur door hen op de plaats gezet. Er zat een klein deukje in. Kon ik kiezen tussen korting of een nieuwe. Geweldige Service en vriendelijke Mensen!

Patrick 11-02-2022

Concurrerende prijs, goede service. Er waren problemen met de bezorging, maar dit werd niet geregeld door Coolblue zelf. Na contact met Coolblue, die dan weer contact opnamen met het bezorgbedrijf, was het opgelost.

Rob Jeursen 11-02-2022

Echt niets op aan te merken en daarom een 10. Makkelijk zoeken op de website, makkelijk bestellen en betalen en de volgende dag keurig op tijd geleverd. Niets te wensen over!

Erik-Jan 11-02-2022

Na een korte zoektocht voor een tv uitgekomen bij Coolblue.nl.
Ze houden je supergoed op de hoogte wanneer de producten geleverd worden per mail/SMS en een kwartiertje van tevoren bellen.
Aardige en meewerkende chauffeur, met een nette wagen, die ook nog eens 3 (!) oude tv's (van die beeldbuizen) mee retour nam.

Bernard 11-02-2022

Bij het kopen van een nieuwe laptop helpt het overzicht van Coolblue om een goede keus te maken.
Daarna koos ik voor een 'Tweede Kans' - en bij aankomst was het allemaal uitstekend in orde: de laptop was 100 euro goedkoper en er was behalve aan de verpakking niet te zien dat dit niet fonkel-nieuw was, maar een tweede kans.

Jack 11-02-2022

Deskundig en vriendelijk personeel en een goed advies gekregen van een van uw collega’s.
Het koffie was helemaal af 👍🏻

P.Norden 11-02-2022

Snel geleverd . Duidelijke website . Ik kan niet iets bedenken waarom je niet bij Coolblue zou kopen . Kortom een prima web winkel om te kopen

C.J. 11-02-2022

Bij Coolblue, via de website, de kleine vriezer van Beko voor een aantrekkelijke prijs gekocht. De gebruiksvriendelijke website geeft een duidelijke uitleg naar de mogelijkheden. De vriezer werd de volgende dag, volgens afspraak, geleverd door een vriendelijke bezorger die een duidelijke uitleg gaf en de lege dozen weer mee heeft genomen. Wij willen Coolblue zeker aanbevelen.

Caroline 11-02-2022

Coolblue staat synomiem voor topservice! Wanneer je in de winkel komt word je warm welkom geheten, proberen ze je snel van dienst te zijn, met je mee te denken en is er na de aankoop (per e-mail) contact om te vragen of het product bevalt en leuke tips over het product. Ik zie deze service nergens anders terug. Ga zo door!

K.Lemmers 11-02-2022

Makkelijk te bestellen, volgende dag geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger aan zou komen.

Claar 11-02-2022

Goed assortiment: PRECIES wat ik zocht meteen gevonden, goede communicatie en snelle levering. Ik kan meteen aan de slag.

Maria 11-02-2022

Komen de verwachtingen na, volgende dag geleverd, goede en duidelijke website

HM 11-02-2022

Goedkoopste.
Bestellen en levering verliep prima.
Wel gekeken naar wie bezorgd, want veel bezorgers maken er een potje van, was bij postnl prima geregeld.