Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eamrunderkamp 26-10-2021

Pakket niet aangekomen. Was een fout in het sorteerproces. Had het zo gepland dat mijn nieuwe telefoon, en bij coolblue bestelde oortjes op dezelfde dag aan zouden komen. Foutje kan gebeuren maar heb 3 dagen sinds hij bezorgd zou moeten worden nog steeds niets vernomen. Een mailtje zou geen kwaad kunnen.

adriaanse 26-10-2021

Breed en redelijk diep assortiment. Goede informatie. Vrolijke en positieve uitstraling.

Jolanda D. 26-10-2021

Overzichtelijk , mooie apparatuur en fijn dat er ook gereviseerde en tweede kans producten zijn.

Judith 26-10-2021

Makkelijke website om een bestelling te plaatsen, niets ingewikkeld. Volgende dag in huis was op zondag en ook dit is netjes gebeurd. Vriendelijke bezorger die heel netjes, beleefd maar ook vrolijk en enthousiast was…toppertje!

Rfa de Bont 26-10-2021

Netjes in goede orde geholpen , zeker vriendelijk . Bereikbaarheid van de winkel is goed

Jaks 26-10-2021

Altijd een snelle verzending en prima service. Zeer tevreden met Coolblue. Alleen niet altijd de goedkoopste

Jan van der Linden 26-10-2021

Ik ben altijd blij met de service van Coolblue en de top medewerkers. daarnaast krijg je precies wat je hebt besteld en waar voor je geld.

Sjors 26-10-2021

Verkeerde bestelling ontvangen, vervolgens klantenservice gebeld die slecht bereikbaar is.
Retourbon zou aangemaakt worden, dit is niet gebeurd.

Rob 26-10-2021

Coolblue heeft een enorm fijne omgang. Ze weten hoe ze marketing en klantenservice juist aanpakken en er zijn vele bedrijven die een voorbeeld hebben genomen aan de werkwijze van Coolblue.

Ik ga voor bijna alle aankopen naar Coolblue omdat het persoonlijker voelt en ze alles hebben wat ik nodig heb qua elektra en zelfs meer.

Ben 25-10-2021

Prima prijs en snelle levering, maar de aflevering was niet naar mijn zin. De site suggereert dat het apparaat op zijn plek zou worden gezet, maar dat was dus niet zo.. ik kon hem dus zelf naar boven sjouwen.. Hoe moet dat dan met mensen die dit niet fysiek aankunnen? Zet dus duidelijk op jullie site en bij het product dat het apparaat afgeleverd wordt tot vooraan in huis en dat alleen bij bijbetaling voor installatie het apparaat op zijn plaats wordt gezet.

Elly Wijffelaars 25-10-2021

Snelle bezorging en hele goede service. Ze doen niet moeilijk als er iets stuk is, wordt snel opgelost.

Petri 25-10-2021

Snel, op de fiets bezorgd, netjes verpakt en nu eens niet in een veel te grote doos

Roelof 25-10-2021

Snelle levering en ruim aanbod. De website is overzichtelijk en gebruikersviendelijk.

Johan Somers 25-10-2021

Ons fotolijstje was defect, omdat wij nog garantie hadden zijn we met het fotolijstje naar de winkel in Rotterdam gegaan waar we heel fijn geholpen werden.
het fotolijstje zou ter reparatie aangeboden worden aan de fabrikant doch de zelfde dag kregen we per mail te lezen dat wij een nieuwe uit mochten zoeken maar hij was niet voorradig, 2 dagen later kregen we het bericht dat hij weer binnen was zodat we hem direct weer besteld hebben de dag daarop was het fotolijstje weer thuis.

Sanne 25-10-2021

Ik vind de service en klantenservice erg goed!
Ik wachtte op een product wat even niet op voorraad was. Ik kreeg een mail dat het product op voorraad was, meteen besteld en de volgende dag was het product al bij mij thuis!

Stef Rigaux 25-10-2021

Gebruikersvriendelijke webshop, snelle levering, goede communicatie, betrouwbare uitstraling.

? 25-10-2021

Wat ik zocht kon ik gemakkelijk vinden en ook de gratis bestelling was eenvoudig. Ik kreeg daarop (te) veel berichten over de bezorging, maar die was zelfs vroeger dan was aangegeven en door een aardige fietster.

Fantastisch 25-10-2021

Eufy camerasysteem aangeschaft. Product goed, levering fantastisch, wat wil je nog meer.

Paul en Anja 25-10-2021

Produkt zoals afgesproken geleverd in niet overdreven verpakking (papier stevige zak) en met (electrische) bakfiets. Duidelijke communicatie, fijn!

Sharda De nijs 25-10-2021

Ik heb mijn artikel op vrijdag besteld en op zaterdag ontvangen, precies zoals het aangeven stond, mijn artikel was keurig ingepakt en hoog van kwaliteit.
Ik raad cool blue aan iedereen zonder enige twijfels.
Bij cool blue gaan de klanten voor, verkoopt producten van goeie kwaliteit😍😍😍😍

Heemtuin Rucphen 25-10-2021

Bestelling en aflevering is volgens het boekje verlopen.
Hulpvaardige bezorgers. Ook werd tevoren netjes gebeld dat ze eraan kwamen

Jeroen 25-10-2021

Compleet, snel en de bezorging is op de voet te volgen. De informatie over de artikelen is compleet.

Wesselink 24-10-2021

De levering was niet in orde. De kleur van het artikel was niet de kleur die ik besteld had. Pakket weer terug naar een post.nl punt en wachten op de juiste kleur. Slordig!!

Anita 24-10-2021

Tijdstip levering bekend. Kwartier tevoren bericht gehad. Heel fijn.
Artikel juist geleverd

dutchglobetrotter 24-10-2021

Zeer snelle levering via fietskoerier. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het afgeleverd wordt.