Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niels 19-01-2023

100% score voor Coolblue. Was voor de eerste keer dat ik er wat bestelde, bleek de voordeligste te zijn voor het apparaat wat ik zocht. Zoals op de website beloofd werd het keurig de volgende dag bezorgd. Eerst via de mail een tijdvak en 15min van te voren een sms’je zodat je weet wanneer ze er precies staan. Ik was op dat moment natuurlijk net de kinderen van school halen dus baalde al een beetje dat ik het zou missen. Maar ik werd keurig gebeld door de bezorger, welke voor een dichte deur stond, en met hem afgesproken dat hij het bij de buren kon afgeven.

MiranRo 19-01-2023

Makkelijk zoeken op de site, goede en duidelijke informatie over de producten en snelle levering. Gewoon een prima shop dus! (hoef er toch niet meer woorden aan vuil te maken?)

Kees weerelts 19-01-2023

De oude vrieskast zat nog vol en dus moest eerst de nieuwe invriezen voordat we deze konden leegmaken
En nu kost het ophalen door coolblue 50 euro. Dat valt dus erg tegen!

Beste Kees,

Dankjewel voor de tijd die je hebt genomen om deze review te plaatsen. We begrijpen dat het geen leuke verrassing is als je ineens moet betalen voor het ophaen van je oude vriezer.

Graag gaan we voor je na of wij je hierin tegemoet kunnen komen. Zou je het ordernummer van je bestelling samen met deze samenvatting door kunnen geven via geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we dit voor je op!

Nico 19-01-2023

Robotstofzuiger op maandag besteld, het is nu donderdag en is nog niet geleverd, Telefonisch contact gehad en coolblue legt het probleem neer bij postnl.

Beste Nico,

Dankjewel voor het plaatsen van deze review. We vinden het jammer dat we je bestelling niet (op tijd) hebben geleverd.

Natuurlijk kijken wij dit graag voor je na en kunnen we meteen naar een gepaste compensatie kijken. Zou je daarom het ordernummer van je bestelling en deze samenvatting door kunnen geven via geenglimlach@coolblue.nl?

Hopelijk kunnen we samen tot een mooie oplossing komen. We wachten je bericht af.

Sam 19-01-2023

Overzichtelijke webshop met veel aanbod. Het enige nadeel is dat we 3 jaar geleden zijn verhuisd en ik keer op keer standaard mijn oude adres in beeld krijg als bezorgadres. Ik heb meerdere keren geprobeerd het standaard adres te wijzigen in ons nieuwe adres, maar het probleem blijft zich voordoen. Gelukkig kan je de bestelling makkelijk annuleren en vervolgens een nieuwe doen met het goede adres, maar het is vervelend omdat je ook pas laat in het bestelproces ziet naar welk adres het verstuurd wordt.

Dcibarnaby 19-01-2023

Let op, dit betreft een tweedekans artikel

Service en snelheid van coolblue evenals de overzichtelijkheid en het gebruiksgemak van de website zijn prima.

Laatste bestelling was een tweede kans product. Gereduceerde prijs voor een Samsung Watch5, van 235 voor 209. Deze circa 30 euro verdient zich echter niet terug. Product komt weliswaar gesealed (met tape en zegel) aan, maar het geeft op deze wijze een enorm markplaats gevoel: vieze verpakking, verbogen karton in de verpakking enz. Ook het horloge zelf had vieze vlekken op de kast en stof/schilfers op het bandje. Voor het prijsverschil zou ik zeker de volgende keer voor een nieuw product kiezen.

Beste Dcibarnaby,

Dankjewel voor het schrijven van deze review en de lovende woorden over onze service! We balen er wel van dat je de Tweedekans smartwatch zo hebt ontvangen.

Kan je deze samenvatting en het ordernummer van de bestelling met ons delen in een bericht aan geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij voor je na hoe we je het beste tegemoet kunnen komen!

Alvast bedankt voor het delen van de extra informatie. Hopelijk komen we er samen op een nette manier uit.

Thomas 19-01-2023

Fijne klanten service en snelle levering
Een echte aanrader om bij coolblue te bestellen

Jit 19-01-2023

Nog nooit meegemaakt dat een bestelling (zondagavond) op maandagochtend al om 9 uur op de deurmat lag! Geweldig!

Dorotea 19-01-2023

Goede webshop met goede service zoals altijd. Avond ervoor besteld volgende avond geleverd. Goed verpakt. E-mails en sms’jes met bezorg updates en een erg vriendelijke bezorger. Die niet zoals PostNL al weg is bij de voordeur voordat je er bent. Niets op aan te merken!

Steef 19-01-2023

Mooie en duidelijke webwinkel. Goede service en snel thuisbezorgd, per fiets!!

Remie boom 19-01-2023

tweedekans smartphone gekocht. product snel geleverd en naar verwachting en dat allemaal voor een goede prijs.

Madelon 19-01-2023

Duidelijk omschrijving van het product en de eigenschap hiervan. Snelle levering van het juiste product.

Sander 19-01-2023

Coolblue heeft een prettige website, ik kan makkelijk vinden wat ik zoek en daarbij producten vergelijken. Na mijn bestelling gebeld met de klantenservice omdat ik zelf niet goed had gekeken, een prettige medewerker aan de telefoon met een goed advies!

geen 19-01-2023

Michiel 19-01-2023

Makkelijke site, eenvoudig vergelijken en bestellen en zonodig vakkundig advies. Snelle levering en behulpzaam personeeel. Ben altijd zeer tevereden over de afhandeling.

Melissa 19-01-2023

Tevreden over de snelle levering, alleen de doos van de stofzuiger was helemaal beschadigd. Voor een dure aankoop is dit dan toch jammer.

telefoon 19-01-2023

prima apparaat (was niet goed verpakt meldde de PTT maar inhoud was niet beschadigd)

Sylvia 19-01-2023

Shop an sich, niets mis mee, dit i.r.t. eerdere aankopen. Echter laatst gekochte aankoop was niet veilig in gebruik. Geen mankementen, kwaliteit van de m.i. prijzige waterkoker was slecht en wel doordat de temperatuur buitenkant kan bij gebruik toenam tot 'bloedhete' en brandgevaarlijke proportie.

Beste Sylvia,

Dankjewel voor je review en de lovende woorden over onze webshop. Wel enorm jammer dat de gekochte waterkoker niet bevalt.

Natuurlijk kijken we graag met je mee naar een gepaste oplossing als dit nog nodig is. Of heb je de waterkoker al geretourneerd voor omruiling? Zo niet, gaan we graag voor je na of een andere waterkoker beter schikt bijvoorbeeld.

Als wij je verder kunnen helpen, zou je dan het ordernummer van de bestelling aan ons door kunnen sturen samen met je samenvatting? Dit mag in een mail naar geenglimlach@coolblue.nl.

Peter 19-01-2023

Webshop : goed toegankelijk / alles eenvoudig te vinden. De winkel (Eindhoven) : prettige binnenkomst met vriendelijke ontvangst door 1 van de medewerkers. Wachttijden niet lang. Zeer servicegericht en de medewerkers hebben alle tijd voor je , hoe druk het ook is.
Ook terugbrengen en/of ruilen is geen probleem

Cdr 19-01-2023

Ik zou deze winkel zeker aanraden ik heb maandag mijn pakketje ontvangen en ik ben er blij met de service. Er was iets mis gegaan met mijn bestelling maar ik had gebeld en het was gelijk opgelost GEWELDIG SERVICE. Ook was de bezorger erg aardig. Ik heb het product gebruikt en hij doet het geweldig.

Jessica 18-01-2023

Customer service - delivery is fast and the option to pay for extra services is great.

Niels 18-01-2023

Snelle levering van Coolblue (zoals altijd) en goede kwaliteit pannen van BK.
Weer zeer tevreden mee.

Marjo 18-01-2023

Ik ben zo blij met de hulp die Coolblue met kennis van zaken aan de klant persoonlijk geeft. Ze laten je niet in je hemd staan en helpen je met het maken van een goede keuze en daarnaast ook achteraf als je nog met vragen zit. Met alle geduld krijg je hulp op een nette en vriendelijke manier. Ze kijken wat voor jou het beste uitkomt. En dat allemaal voor een heel gunstige prijs. Ik heb al veel bij hen gekocht en zal zeker klant blijven, dan weet ik tenminste waar ik aantoe ben.

Erik 18-01-2023

Overzichtelijke webpagina. Snelle service. Koop vrijwel alle electronica-gerelateerde producten bij Coolblue. Ook de 2e-kansjes zijn een heel goed alternatief (en voorkomt weggooien).

Bakkersma 18-01-2023

Goede site, product so als omschreven,snelle levering met de juiste optie, in mijn geval bezorgen bij een afhaalpunt.