Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton 01-02-2022

Vorige week donderdag keuken weegschaal gekocht. Ivm klacht eerder gekocht product . Kreeg een tegoed van Coolblue. Zou zaterdag geleverd worden, kreeg een sms’je dat het geleverd was, wel raar ik was gewoon thuis maar geen bel gehoord en geen product geleverd. Heb toen gelijk klanten service gebeld, kreeg na 48 minuten iemand aan de lijn die dit door ging zetten om het uit te zoeken. Zou maandag uiterlijk vandaag bericht krijgen. Heb tot nu toe nog niets gehoord of gezien. Geen mail of app dat het goed zou komen. Beetje jammer.

Goedemiddag Ton,

Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat jammer dat jouw weegschaal nog niet is gearriveerd! We snappen dat je hier niet blij mee bent.

We willen je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je dan voorzien van een passende oplossing en uiteraard compensatie.

Carmen 01-02-2022

Wasdroogmachine besteld, deze is bij de eerste keer dat die aan ging gaan branden. Goddank stonden we er naast en hadden we meteen de stekker eruit gehaald en 112 kunnen bellen. Had toevallig coolblue terwijl het gebeurde aan de lijn, omdat het deurtje aan het piepen was. Alleen de medewerker bied nog een keer hetzelfde product aan, we vervangen hem wel. In totaal meer dan 3 uur aan de telefoon gezeten, waarvan 2.5 uur in de wacht. Nog steeds absoluut niet het gevoel gehad dat ik serieus genomen wordt.
Deze wasdroogcombi word voor geadverteerd om aan te zetten terwijl je op werk zit via de app, zodat je thuis komt met een lekkere schone was. Dit was ook ons plan, alleen last-minute van plan verandert. Als we dat niet hadden gedaan was ons huis afgebrand incl. huisdieren.
Nu nog een laatste smeekbede maar via facebook gestuurd of ze aub op zijn minst nieuwe kopers kunnen vragen de eerste keer dat ze het apparaat gebruiken thuis kunnen zijn, al is het zonder context, hopelijk doen ze daar nog wat mee.
Maar ik vind het zeer jammer hoe dit is aangepakt, hoe aardig de mensen aan de telefoon ook zijn ze hebben de handvaten niet om hier iets mee te kunnen doen. En als situaties gevaarlijk worden, zou daar toch iets mee moeten gebeuren lijkt me.

Goedemiddag Carmen,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wat schrikbarend dat een nieuw apparaat in de fik is gevlogen! We kunnen ons inbeelden dat dit een flinke indruk op je heeft gemaakt.

Wil je ons alsjeblieft benaderen op geenglimlach@coolblue.nl? Vermeldt hierbij je ordernummer. We willen dit heel erg graag voor jou, maar ook voor andere toekomstige klanten oplossen.

thijs 01-02-2022

Vervolg op eerdere review: bestelling 6081225 is nog beroerder dan verwacht. Het pakket is blijkbaar kwijt, maar ik kan wel een nieuwe bestelling doen....en betalen! Of rustig wachten totdat falend Budbee ook volgens Coolblue te laat is en erna nog 5 dagen op mijn geld wachten. Ik bied zelf aan om het in een winkel op te halen, maar procedures zijn procedures. Doodzonde. Fouten kunnen gemaakt worden, maar netjes afhandelen is blijkbaar lastig. Alles voor een glimlach maar vandaag even niet.
trme 01-02-2022

Update: ook het vervolg contact zwaar teleurgesteld. Eigen bezorgdienst wordt niet ingezet, het overgemaakte bedrag zal over een dag of 5(hopelijk) worden teruggestort. Bestellen en betalen gaat vlot, vervolgens geen levering, niet meedenken, procedures boven klantenservice stellen en durven afsluiten met: alles voor een glimlach. Leuker kunnen we het niet maken...

Tim 01-02-2022

Ik had het vrijdag avond bestelt. Zou zaterdag geleverd worden. Heb de volgende ochtend direct een berichtje gekregen dat het pas maandag ging lukken door postnl.
Maandag binnen het aangegeven tijdsbestek binnen gekregen.

Prima

TaiChiShop.nl 01-02-2022

Als altijd: Goede keuze bij CoolBlue en supersnel geleverd!
Keurig verpakt en onbeschadigd de volgende dag mijn mijn nieuwe 32 inch HP monitor ontvangen.

Iedere keer als ik iets bestel bij CoolBlue, weet ik dat het goed gaat.
De glimlach op het bestelbusje klopt helemaal: service met een BIG smile.

Rijn 01-02-2022

De bestelling heb ik telefonisch gedaan. Keurig te woord gestaan door een medewerker, ook al zit je wel erg lang in de wacht(na terug bellen door jullie) voordat je werkelijk iemand aan de telefoon krijgt.
Ik wilde de vriezer laten aansluiten en plaatsen en omdat het op internet niet als optie aangevinkt kon worden, heb ik de bestelling telefonisch gedaan.
Keurig werd de vriezer op tijd bezorgd, maar toen ik zei dat ie naar de 1e verdieping moest, wilde 1 van de bezorgers(de woordvoerder) het niet doen. Vlgs hem had ik dat niet afgesproken en zo'n grote vriezer was niet gewoon, om die naar boven te tillen. De evt beschadigingen aan de trap muur, zouden voor mijn eigen risico zijn!!!
Ik weigerde de vriezer te accepteren ,indien zij hem niet zouden aansluiten en plaatsen, na heel veel gepraat hebben zij hem toch naar de eerste verdieping getild. ( de 2e man die erbij was, was wel bereid hem naar boven te tillen en haalde zijn collega over)de vriezer op de goede plek geschoven en de stekker in het stopcontact gedaan, aan de stelwieltjes gedraaid zodat ie niet wiebelde. Van waterpas zetten was geen sprake, dat hebben mijn man en ik later zelf maar gedaan!
De bestelling op zich vond ik prima maar het bezorgen was super slecht. Echt slechte bezorgservice!

Goedemiddag Rijn,

Bedankt voor het delen van je review. Oei - wat vervelend dat de levering van je vriezer zo is verlopen. We snappen dat dit niet is wat je had verwacht.

Om je van een mooie compensatie te voorzien willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per mail, telefonisch of via social media. We hopen je snel weer een glimlach te kunnen bezorgen.

M.Kuijer 01-02-2022

Ze deden wat beloofd is.
S avonds uitgezocht en besteld, de andere dag al bezorgd.
Hartelijk dank hiervoor.

Megans 01-02-2022

Coolblue is top! De service, de vriendelijke medewerkers, de bereikbaarheid, de snelle levering. Nul nul punten:)

Ricardo 01-02-2022

perfecte en snelle service, in de ochtend een afspraak gemaakt om een nieuwe mobiel te kopen en kon deze direct ophalen bij een van de coolblue winkels!

Gert Tromp 01-02-2022

Betrouwbare webwinkel met een fantastische, persoonlijke klantenservice. Altijd bereid om mee te denken.

Huismuts 01-02-2022

Duidelijke omschrijvingen op de site, snelle. levering.
Bij schade/ kapotte apparaten worden keurig geanalyseerd en gerepareerd..
Daar kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen.

paula 01-02-2022

Ik vind het belangrijk om een goede keuze te maken: goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Coolblue geeft duidelijke informatie waardoor ik overzichtelijk kan zien waar ik uit kan kiezen. De mogelijkheid om producten te vergelijken is ook handig. Ik kijk altijd naar de feedback van anderen en ook naar de Coolblue tips om eventuele miskopen te vermijden. Het is super dat je kan zien hoe snel je je aankoop in huis hebt. Onze koffiemachine was kapot, dan is het fijn de volgende dag al een nieuwe in huis te hebben, maar er zijn ook dingen waar ik niet zo’n haast mee heb.

Tamara 01-02-2022

Waardeloze ervaring. 2 Items stonden beschikbaar, besteld (iPad and Apple pen) Toen was de iPad opeens niet meer beschikbaar, dus daar moest ik even op wachten. Geen probleem. Apple pen was beschikbaar en ging dezelfde avond op de post. Wachten en wachten maar hij kwam niet binnen. Vervolgens kwam de iPad binnen na een paar dagen. Terwijl die nog steeds niet beschikbaar was op de site en die andere pen kwam nooit. Na 2,5 week er toch maar eens achteraan gegaan. Ik had begrip voor de kerst en de drukte en stelde in die zijn mijn kind teleur maar vond dat we in de huidige maatschappij begrip moesten hebben voor de winkeliers. Er werd een onderzoek ingesteld en ik bleef “vrolijk” een week wachten. Weer bellen en toen kreeg ik alsnog het Product toegestuurd na een belachelijke verklaring dat ook mijn buren het pakket niet hebben ontvangen. Vond het nogal veel gevraagd maar uiteraard teken ik en werk ik mee. Aardige mevr/meisje aan de lijn gehad die het dus allemaal snel heeft geregeld. Korting gekregen door de lange wachttijd. Een dag later kwam ik erachter dat ik de korting niet gestort kon krijgen en moet ik perse iets nieuws kopen om hiervan gebruik te maken. Ik vroeg of ze liever hadden dat ik het ging retouren om het vervolgens opnieuw te bestellen. Zij zouden dat hem mogen aanbieden als tweedekans en nog meer verlies hebben? Als ik dat zou doen vonden ze het maar flauw! Nou ik vind jullie flauw want ik moet nu iets kopen wat ik helemaal niet wil. Mijn glimlach is ver te vinden en voel dus echt niet dat ze alles doen voor een glimlach. Wat ik zeg dat meisje heeft me keurig behandeld maar deze “klachtenbehandelaar” is om te huilen. Erg jammer Coolblue.

Goedemiddag Tamara,

Bedankt voor het schrijven van je klacht. Wat jammer dat de levering van de iPad en Apple pen niet naar verwachting is gegaan! We snappen dat je hier een negatieve ervaring aan hebt overgehouden.

De geboden sorry voucher is inderdaad niet inwisselbaar voor een geldbedrag. We hopen dat je met deze korting iets leuks kan uitzoeken zodat we je bij de volgende order een positieve ervaring kunnen bezorgen.

We hopen dat je klacht inmiddels helemaal verholpen is. Indien dit niet zo is willen we je vragen om contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl. We zullen dan ons best doen om je alsnog te laten glimlachen.

Diana 01-02-2022

Mooie deal op de Philips Lumea met ladyshave. Snel en netjes bezorgd, maar ook duurzaam en goed voor het milieu dankzij Coolblue fietst. Prima!

Spider-Man 01-02-2022

Ik ben erg tevreden over de aankoop van dit product. Het werkt goed en is van goede kwaliteit.

Ton bos 01-02-2022

Na behandeling gaat via e-mail beetje laat allemaal, heb mijn product nog niet.

Femke 31-01-2022

Vlotte afhandeling, super service!
Fijne reviews en filmpjes op de site om te helpen bij je keuze.

Gerard van Wijlick 31-01-2022

Prima product goede uitleg op de site en snelle correcte levering
Ben er heel blij mee.

Goed bezig Coolblue !!

Maarten 31-01-2022

alle webshops lijken op elkaar maar jullie onderscheiden je toch nog steeds door net iets verder te gaan. met goede product beschrijvingen. Ook kan ik de fietsbezorgers en de minimalistische papieren verpakking erg waarderen.

Hans t H 31-01-2022

Ruime keus met scherpe prijzen. Daarnaast een snelle levering en duidelijke communicatie.

ToEl 31-01-2022

Gebruiksvriendelijk, heldere en duidelijke overzicht zowel op de site als op de app.

Jettie 31-01-2022

Ik bestel mijn elektronica altijd bij Coolblue. Vind de service geweldig, klantvriendelijkheid hoog in het vaandel en altijd een vriendelijke bezorger. Top!

Henri 31-01-2022

Duidelijke site, makelijk bestellen en betalen en zeer snel afgeleverd. Echt top!

Anoniem 31-01-2022

Assortiment is goed, nieuwe bezorgdienst (Budbee) echter niet (meerdere slechte ervaringen). Ik heb geen keuze in bezorgdienst (je moet Budbee kiezen). Dat maakt een volgende aankoop bij Coolblue wel erg klein.
Officiele reactie van Coolblue 01-02-2022

Beste meneer/ mevrouw,

Wat ontzettend jammer dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met onze berzorgpartner. We snappen het dat je hier flink van baalt. Wij balen er ook ontzettend van.

Wij zullen je feedback intern verder oppakken en gaan er mee aan de slag. Hopelijk kunnen we deze vervelende ervaring in het vervolg voorkomen.

H.Dekker 31-01-2022

Prijstechnisch dik in orde, heel vriendelijk personeel bellen keurig van te voren dat ze er aankomen.
En een gastvrije side.