Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Rob 01-12-2022

Goede productomschrijving en prijs. Het is op de website van Coolblue erg makkelijk om de verschillende artikelen met elkaar te vergelijken.

Anne 01-12-2022

Enorm snelle service van Coolblue. Zo snel dat Postnl dit tempo niet aan kon. En hoe netjes is het dan dat Coolblue zelfs een berichtje stuurt dat het vertraagd is terwijl zij er niks aan kunnen doen! Top!

Ninke 01-12-2022

Mooi product, fijne korting en goed en tijdig afgeleverd. Zeer tevreden altijd over Coolblue

Matthijs 01-12-2022

Fijne winkel, goede service en klantenservice.

Aanbod altijd goed en prijs/kwaliteit conform concurrenten

Jan H 01-12-2022

Perfecte online keuze hulp bij het aanschaffen van een printer. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service.

Mike 01-12-2022

Goede overzichtelijke en werkzame website, niet te veel keuze en ook niet te weinig met meerdere prijscategorieën, bestelling binnen 24 uur geleverd op PostNL Pakketpunt in goede staat en het belangrijkste van alles: blij met mijn nieuwe platenspeler!

Sander 01-12-2022

Ik zal altijd bij Coolblue aankloppen vanwege het klantgevoel. Je wordt van a tot z geholpen en dat zie je tegenwoordig niet meer op deze wijze.

Sjoerd verhoeven 01-12-2022

Aankoop werkt top. Ben er heel blij mee levering was snel. Dus ik weet waar ik moet zijn de volgende keer

S. 01-12-2022

Goede dienstverlening, snel geleverd. Alleen ik kocht een PlayStation spelletje, waarvan de verpakking best dun is en best door een brievenbus past. Echter kreeg ik het pakketje in een grote doos die moest worden geleverd. Gemiste kans om zowel karton te besparen, als het gemak van het door de brievenbus te kunnen gooien pakketje, zodat je niet persé thuis hoeft te zijn om het aan te nemen.

Bernard 01-12-2022

Coolblue heeft haar webwinkel duidelijk goed op orde. Alle informatie die je nodig hebt staat erop met duidelijke adviezen en zelf handleidingen en video's om de boel te installeren. Het bestellen gaat vanzelf, de terugkoppeling die je daarna ontvangt is ook erg goed. Vervolgens staat de volgende ochtend de koerier op fiets met de bestelde spullen voor de deur. Zo snel kan ik het zelf niet ophalen! Dus wat mij betreft een tien+

Remco 01-12-2022

Snel bezorgd en goede wachtmuziek zodra je je bestelling heb geplaatst, zoals altijd een klantvriendelijke winkel met een goed gevoel vor humor👌🏻👍🏻

Nies Rijnders 01-12-2022

Grote keuze uit verschillende modellen laptops, lage prijzen, snelle bezorging en goed service.

FiePa 01-12-2022

na het besluit om zowel wasmachine als droger, beide 18 jaar oud, te vervangen kwam de black friday aanbieding precies op het goede moment. Kortom een hele mooie aanbieding van Coolblue om een set van Samsung te kopen. Vanaf het bestelmoment wordt men continue geïnformeerd over de stand van levering. Transport, aflevermoment (binnen een afgesproken tijdvenster). De chauffeur was heel attent, vriendelijk en wees ons middels een goede en rustige uitleg op de meest belangrijke punten voordat men de wasmachine en droger in gebruik kan nemen. Ook het meenemen van de oude machines verliep vlekkeloos. Via de website van Coolblue wordt alles nogmaals uitgelegd en desgewenst middels korte video's voorgedaan.
Kortom: top verzorgd en goed uitgelegd. Een absolute aanrader.

Robert 01-12-2022

Levering heeft veel langer geduurd dan werd vermeld. Daarnaast werd ik niet op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond.
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2022

Beste Robert,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het langer duurt dan afgesproken. Hier balen wij ook van.

Het is drukker dan verwacht en jij bent de dupe. Sorry!

Coolblue

RK 01-12-2022

Via internet twee E-readers besteld, compleet met beschermhoesjes en de volgende dag keurig zoals toegezegd geleverd (goed verpakt) !!

Bram 01-12-2022

product 25 - 11-2022 bestelt vandaag gebeld 01-12-2022 waar het product bleef , bleek te zijn in geboekt bij een fiets bezorger die niet meer levert , gevraagd om vandaag te leveren want hij moest vandaag in gebruik genomen worden (zakelijk) maar helaas niet mogelijk.
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2022

Beste Bram,

Dank je wel voor je review. Ai! wat een onhandige situatie. Natuurlijk wil je graag snel een levering van jouw bestelling.

Helaas is dit anders verlopen dan afgesproken en is de bestelling met vertraging alsnog geleverd. Sorry voor dit ongemak.

Coolblue

Thom 01-12-2022

De beschrijving van de artikelen is duidelijk en volledig. Snelle en goede levering

nic 01-12-2022

Site is zeer overzichtelijk en het bestellen is ook makkelijk. Vervolgens snelle levering zoals aangegeven. al met al goede service.

Milo Ilsa 01-12-2022

Coolblue heeft een fijne webshop die voor iedereen duidelijk is en waar je vergelijkingen tussen producten kan zien waardoor je je keuze nog beter kan maken. Het prettige aan de levering is dat je altijd a.d.h.v. een sms vooraf te weten krijgt wanneer je een bezorger kan verwachten. Alom een fijne bedrijf met behulpzame mensen.

S 01-12-2022

Coolblue heeft vaak de beste prijs en je krijgt er altijd goede service. Ook weet je dat wanneer je een product koopt, en er iets mis mee is, je altijd goed geholpen wordt naar een oplossing.

Sander 01-12-2022

Duidelijke webshop met overzichtelijke informatie over de verschillende producten.
Scherpe prijs en snelle levering.

Mirthe 01-12-2022

Altijd positieve ervaringen met Coolblue. Goede service, bieden hulp wanneer nodig.

K. Uit den Bosch 30-11-2022

Coolblue is top! Groot assortiment en altijd snel en super service gericht! Heel erg tevreden over! :)

H. Wesker 30-11-2022

1e kennismaken met Coolblue.
Werkelijk onvoorstelbaacr goede SERVICE!!.
Niet alleen de beloofde levertijd kwam men na (SUPER SNEL) ook de vooruit gezonden product info inclusief handleiding, maakte dat de aankoop een degelijk en goed gevoel gaf.
Bij een volgende aankoop zal ik mij zeker! EERST oriënteren bij Coolblue!

Fam. 30-11-2022

Had wegens sneuvelen van het product snel een nieuwe nodig. Was op voorraad en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden qua leverings proces. Keurig snel afgeleverd.