Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruud 16-06-2022

Is eigenlijk wel goed, je betaald misschien ooit iets meer, maar je krijgt er wel professionaliteit voor terug.

Liedje 16-06-2022

Ik vind Coolblue een goede website. Er staat vaak veel informatie bij de artikelen en ze geven ook achtergrond informatie op aparte pagina's om te helpen met kiezen.
Het bestelproces was makkelijk en mijn product werd snel geleverd.
Minpuntje is de hele grote doos voor mijn kleine product. Hier kan nog geoptimaliseerd worden.

Peter 16-06-2022

Ruim assortiment en met behulp van filters is goed het voor mij passende product op te zoeken.

Coolblue Rotterdam 16-06-2022

Aanwijzingen waren duidelijk, omschrijving eveneens. Aanbevelenswaardig. De moeite waard om door te geven aan derden.

Wil Robben 16-06-2022

Levering was precies zoals was afgesproken. Precies op de minuut kwam de bezorger (op de fiets) met het pakje met inhoud aan de deur. Vooraf een window van één uur, later een sms, dat de bezorger er over 15 minuten is. Zoals gezegd: dat klopte precies! SUPER!

H Gerritsen 16-06-2022

Snelle afhandeling, genoeg info, op tijd bezorgd, kortom als internet winkel goed bezig

Ruben 16-06-2022

Eigenlijk altijd wel de dingen op voorraad die ik zoek.
Bijna altijd wel de goedkoopste.
Navigeren op de site en app werkt soepel.
Snelle leveringen.
Goede communicatie over je levering.
En een snelle en vlotte klantenservice.

Adrie Kok 16-06-2022

We waren op zoek naar een stofzuiger die met hondenharen korte metten maakt. In dat zoekproces heeft de website van Coolblue een belangrijke rol gehad.

Itha 16-06-2022

Prima service, mijn aankoop is, zoals was aangegeven bij de bestelling, de volgende dag geleverd.

RON 16-06-2022

Eenvoudige en gebruikersvriendelijke site om je producten te bestellen. Installatieservice is goed, snel en professioneel.

Kelly Westdijk 16-06-2022

Op aangegeven datum is het pakket netjes bezorgd. Product is goed en naar wens!

Sanne 16-06-2022

Goede prijs, snelle levering, en de wasmachine en droger zijn door twee medewerkers keurig geïnstalleerd.

Stoffer 16-06-2022

Uitstekende service, prettige winkel, en zeer vriendelijk personeel, wat wil je nog meer

Bernard 16-06-2022

De snelle levering en vlotte afwikkeling van betalen maken Coolblue voor mij de beste webshop.
Naast de ruime keuze ben je verzekerd van kwaliteit. Ook terugzenden werkt vlot, (maar waarom zou je?).....
Levering aan de deur en hulp bij al je vragen.
Hulde!

Ruud 15-06-2022

Met zakelijk tegoed wat besteld. Zou paar dagen later savonds geleverd worden. Op de dag zelf niemand te bekennen, geen communicatie. Zelf erachteraan moeten, krijg je dood leuk te horen dat er iets niet voorradig is. Nu kan dat gebeuren, maar het product stond wel dagen op leverbaar na bestelling. Ze konden wel alvast de aanwezige goederen leveren, gevraagd dat dan de dag erna te doen in de avond. Moet er ineens betaald worden voor avondlevering, is algemeen beleid ofzo?!? Terwijl de oorspronkelijke dag een avond levering was. Kortom men komt de afspraken niet na en vervolgens proberen ze extra geld van je af te troggelen. Wordt er vervolgens compensatie aangeboden, maar ook daar komt niks van terrecht. Ik ben wit rood van woede geen enkel begrip, alleen maar bureaucratie en geld belust. Denk 2 keer na voor je hier iets besteld.
Officiele reactie van Coolblue 16-06-2022

Goedemiddag Ruud,

Oei! Het lijkt er op dat er het een en ander misgaat met je bestelling. Wat een teleurstelling! Dit is niet de service die je van ons mag verwachten, we begrijpen dan ook dat je flink baalt.

Wil jij je ordernummer met daarbij een kleine toelichting doormailen naar geenglimlach@coolblue.nl? We kijken dan met je mee, en zullen dit zo snel en efficiënt mogelijk op proberen te lossen. Uiteraard wordt je ook voorzien van een leuke compensatie :-).

Coolblue

Simone 15-06-2022

Een fantastische website waarin ales stap voor stap wordt uitgelegd. je ontvangt het produkt binnen 1 dag(tenminste ik dan) en het ziet eruit als omschreven. dank jullie wel. Ook het aanmelden van een retour, zo handig en snel, je kunt hier echt van op aan.

Joep 15-06-2022

Zoeken, vergelijken, beslissen, bestellen, betalen en leveren gaat nagenoeg vlekkeloos. Zeer tevreden over het proces en alle informatie die er over verstrekt wordt. Tot het telefoontje een half uur van te voren door de bezorger

Pieter 15-06-2022

Snelle levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden via de e-mail . Prima product voor een nette prijs gescoord .

Ron Jobing 15-06-2022

Coolblue heeft een goed werkende en mooi overzichtelijke website. De winkel (in Groningen) is ruim en nieuw en een klant wordt op een prettige wijze ontvangen en geholpen. Dik in orde allemaal.

Evaal 15-06-2022

Snelle levering na de bestelling, accuraat, goed verpakt, via de website besteld

CMConnolly 15-06-2022

wij hadden verkeered koelkast besteld geen probleem door monteurs opgemeten en besteld binnen 2 dagen bezorgd en geinstillered door zeer vriendelijk en correct monteurs wat een verademing in deze tijd om ouderwets geweldig service te ontvangen ik ben vanaf nu vaste klant

Patrick Korevaar 15-06-2022

snelle concrete levering tegen de juiste prijs. Op zondag besteld waarna we zelf konden bepalen op welke dag we het bezorgd wilden hebben. Continu op de hoogte gehouden tijdens het leverproces; chapeau!

tst 15-06-2022

De levertijd was precies zoals aangegeven tijden de koop. En ik kreeg de juiste meldingen van verzending en levering.

Mariska 15-06-2022

Fijn om online te winkelen bij Coolblue. Na een uitgebreide webresearch kwam ik toch terug uit bij Coolblue waar ik mijn aankoop heb gedaan [beste prijs, beste aanbod, meest kwalitatief, beste reviews], zo besloten dus. Mijn product werd mooi op tijd bezorgd en is in exact die goede staat zoals beloofd op de site. Kortom, welbesteed geld, ben zeer tevreden.

Menno 15-06-2022

Erg nette duidelijke beschrijving en natuurlijk snel geleverd de volgende dag met de bezorgfiets, makkelijk 15 minuten van de voren een bericht dat die er aan komt en genieten maar!