Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ingrid 11-07-2021

Als je in je marketing iets meer zet (alles voor een glimlach) dan leg je de lat hoog. En als je dat dan waarmaakt dan ben je super bezig!

Sybeline Bosters 11-07-2021

Het was makkelijk om mijn bestelling te plaatsen.
Via de mail kon ik al snel zien wanneer mijn bestelling zou aankomen. En dat was een dag later! Super snel dus !

Danny 11-07-2021

Fijne site, veel keus, snelle levering, binnen het afgesproken tijdvak en vriendelijke bezorgers.

Lotte 11-07-2021

Snelle levering, fijne manier dat je eerste een tijdvak van een uur krijgt en dan een kwartier van te voren een smsje. Echt ideaal. Het was netjes verpakt en het was een aardige bezorger.

Anton 11-07-2021

Coolblue is uniek met uitstekende product adviseurs en meestal het betreffende product op voorraad!

Carla 11-07-2021

De service van deze winkel is super! Altijd vriendelijk, ruilen gaat gemakkelijk en ook over reparaties wordt niet moeilijk gedaan. De levering is snel en je krijgt een kwartiertje van te voren een sms. Je hoeft dus niet een hele ochtend ofzo te wachten. Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, of hebben de goedkopere alternatieven niet, maar dat maakt de service en snelle levering meer dan goed.

Fred 11-07-2021

Al enkele jaren vaste klant van Coolblue, alle bestelde artikelen geleverd volgens de tijd die er voor staat en werken allemaal perfect.

Jacqueline Winterscheidt 11-07-2021

Helaas kwam mijn bestelling al beschadigt en niet ingepakt in een doos bij mij aan . Ik heb de bestelling niet aan genomen , geweigerd.
Officiele reactie van Coolblue 15-07-2021

Beste Jacqueline,

Dank je wel voor het schrijven van jouw review. Natuurlijk heb je de bestelling niet aangenomen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten.

Wij maken dit binnen Coolblue natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Sorry!

Coolblue

Albert Woest 11-07-2021

Goede omschrijving en klantinformatie zowel over het product als voor de bezorging

Pietje 11-07-2021

Coolblue is een online aanbieder naar mjin hart, zowel in de fysieke winkels als online bieden ze de beste service. Ze zijn niet de goedkoopste, dat geven ze ook toe, maar vanwege de goede service doe ik altijd mijn aankopen bij hun. Wat me tegenvalt is dat ik een keer een wat minder positieve review wilde plaatsen op hun eigen site maar die werd constant geweigerd omdat mijn review zogenaamd niet voldeed aan de richtlijnen. Mijn vermoeden is dat ze negatieve reviews altijd weigeren zodat er enkel positieve reviews bij de artikelen staan en mensen blijven kopen.

Dirk 11-07-2021

Tja leuke website met goede informatie. Product klopt ook met de beschrijving. Tot zover alles met een glimlach.
Heb een desktop gekocht werkt naar behoren . Heb hem nu 7 maanden . Het betreft een acer Tc 895 serie. . Waneer we veel vragen van de pc valt deze uit. Na wat zoekwerk - crashtest op pc en de gevonden gebruikerservaringen op google blijkt de voeding van 300 watt veel te licht. Alkeen de procesdor vraagt al 215 watt.... afijn de pc slaat dus regelmatig uit . Gezien aanschaf datum bellen met coolblue en probleem uitgelegd... en garantie gevraagd
Stuur maar op en dan kijken we wat we kunnen duurt tot 4 weken maar omdat druk is en de vakantie periode kan het wel to t 6 weken duren. Uitgelegd dat pc zakelijk wordt gebruikt en ik deze niet zolang kan missen. Antwoordt coolblue dan kunnen we niks voor u doen..? Bel maar zelf met Acer fabrikant misschien kunnen zei wat doen... ik zeg hallo ik koop de pc bij coolblue dus dat is jullie service omdit te verzorgen. Antwoordt coolblue is... ik ga met u niet in discussie..... hoezo alles voor een glimlach.... voor 1000 euro pc en monitoren gekocht en nu er een probleem is.... zoek het maar uit.... mag nu naar lokale reparateur om voeding te laten vervangen want coolblue en garantie doen het niet.... leuke van het verhaal is dat mijn garantie die nog 1.5 jaar duurt ook vervalt want ja je laat probleem door iemand anders verhelpen ..
.. voor mij nooit coolblue meer .... om te janken zo slecht
Officiele reactie van Coolblue 15-07-2021

Beste Dirk,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als blijkt dat de laptop kuren vertoont. Daar wordt niemand blij van. Gelukkig heb je garantie en deze bieden wij dan ook gewoon aan.

Helaas kost een reparatie tijd en moeten we en beroep op jouw geduld doen. Een reparatie kan 3 weken in beslag nemen.

Tijdens jouw online aankoop ben je akkoord gegaan met onze voorwaarden. Hoe en wat wij de garantie invullen staat hier ook bij. Wij begrijpen dat je hier overheen hebt gelezen. Dat vinden wij oprecht jammer.

Wanneer je gebruik wenst te maken van de garantie, vernemen wij dit graag.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Yvonne 11-07-2021

Betrouwbare shop, ruime keuze, goed advies, goede prijs, snelle levering volgens afspraak door behulpzaam personeel.

Fred 11-07-2021

Nadat ik een bestelling plaats bij Coolblue, kan ik er meestal van uitgaan dat binnen 24 uur mijn pakket in huis heb.

Joke 11-07-2021

Online gekocht. Dus beoordeling winkel is niet echt van toepassing.
Maar online perfect allemaal

An 11-07-2021

Prima service met melding dat produkt weer op voorraad was. Betrouwbare info en snelle levering

Hans K. 10-07-2021

Ik heb CoolBlue gekozen voor de duidelijke informatieve website, de snelle en correcte levering maar vooral voor de betrouwbaarheid. Toen ik enkele maanden geleden een probleem had met een product werd dit zeer goed opgelost. Mijn complimenten.

René 10-07-2021

Heel erg betrouwbaar, alle info klopt altijd. Inclusief de leveringsdatum, aftersales heb ik 1 x nodig gehad van de dik 100 bestellingen die ik hier geplaatst heb product was binnen de garantie stuk gegaan, zonder morren een nieuwe ontvangen echt top

J.M. Jansen 10-07-2021

Perfecte keuze van producten net geen 10 omdat de prijs van sommige producten nog niet scherp genoeg zijn.

Gerda van der kuij 10-07-2021

Dat die jongens zon zware koelkast zo netjes 2 hoog zonder lift tillen. Dikke duim voor ze

Dennis 10-07-2021

Ik had al vaker bij Coolblue gekocht maar dan altijd nieuwe producten. Nu voor het eerst gebruik gemaakt van de Tweedekans Aanbieding van een computer monitor. De beschrijving was nieuwstaat en geopende verpakking waardoor er op de nieuwprijs 15% zat. De gok gewaagd en ik was zo enorm verrast dat ik even dacht dat er gewoon een nieuwe monitor geleverd was. Alles was nog netjes en alleen de doos had wat beschadigingen. Wat het verraadde waren de cool blauwe Tweedekans stickers. Het doos heeft dezelfde type beschadiging die je altijd wel ziet met pakket bezorging. Wat strepen en paar kleine deuken. Levering was ook snel en kon ook datum aanpassen achteraf bij post NL omdat ik het toch dag later wilde. Communicatie van bestelling via mail was ook vlot en duidelijk omtrent de bestelling en levering.

AGNES 10-07-2021

Goede en professionele website. Altijd beste prijs, ik ben echt tevreden.

Bram 10-07-2021

Altijd op tijd geleverd.
Ook fietskoerier die je een sms stuurt.
Al met al een dikke 10.

Wilma Aalders 10-07-2021

Ik heb die aankoop nog niet opengemaakt omdat het een kado is. Dat ga ik morgen schenken.
Ik beoordeel de snelheid van mij pakket en de nauwkeurigheid van de bezorgtijd.

Jarvice 10-07-2021

Ik heb een tv gekocht via tweedekans op Coolblue. De tv was een stuk goedkoper en er is niks mis mee. De bezorger was op tijd en heeft nog even geholpen om de tv naar binnen te brengen. Helemaal geen klachten

NvdLaan 10-07-2021

Het item wat ik zocht voor de laagste prijs bij cool blue gevonden, bestellen ging snel en soepel en verzenden en ontvangst was super snel.
Netjes verpakt item zo als beschreven.