Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerhard 25-11-2021

Voor elektronica kijk ik eerst naar de side van Cool Blue. Goede apparatuur, goede informatie en een uitermate snelle levering!
Vriendelijk personeel die assisteren bij eventuele installatie. Kortom PERFECT

Positieve 25-11-2021

Uitstekend geholpen, overzichtelijk de website en komt afspraken na. Gewoon een top bedrijf 👍🏻

Joost 25-11-2021

Goed advies en fijne service in de winkel. Mooie producten voor redelijke prijzen.

Annet 25-11-2021

De bezorger was er niet binnen het afgesproken tijdsframe, maar dat de bezorging duurzamer gebeurde (op de fiets) in een verpakking zonder extra bubbeltjesplastic of ander restafval vond ik supergoed. Verder was de communicatie vanuit het bedrijf duidelijk en heb ik echt waar voor mijn geld gekregen!

Michael Sman 25-11-2021

Goede site en snelle levering. Het bestelde artikel was goed omschreven en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Tevens goed overzicht van de diverse alternatieven.

Jules 25-11-2021

Prima verkoper die een kaartje stuurde na de aanschaf van een item welk niet vaak verkocht wordt. Dat kleine beetje extra dat een 10 waard is.

Pieter Majoor 25-11-2021

Diverse telefoons besteld, nooit geleverd, nog een keer moeten betalen met de garantie dat deze andere betaling direct teruggestort wordt. Laten je 5x bellen om navraag te doen, bellen niet terug, en dan geven ze aan dat een terugbetaling zeker 1-2 weken kan duren omdat het druk bij de banken zou zijn. Wat een rotsmoes!. Superslecht!

Fokke de Vries 25-11-2021

vriendelijke wijze van verkoop en begeleiding, cool blue zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Helemaal goed

michael somers 25-11-2021

in de winkel geweest. In Tilburg een het was fijn in verband met covid19 hoe het is/was geregeld. TOP gedaan!
en ook nog de laagste prijs garantie bij de Mediamark om zeep geholpen, ze gingen niet onder de prijs van Coolblue 😏

Gulten 25-11-2021

Het fijne van Coolblue is dat de voorraad en het assortiment vrijwel altijd up to date is, je makkelijke kan bestellen en de volgende dag al vaak kan ophalen. Afhandeling in de winkel is altijd top!

Jos 24-11-2021

Het enige minpunt bij Coolblue is soms het aanbod, verder is alles simpelweg perfect.
Uitmuntende klantenservice en kundig personeel. Topservice.

René 24-11-2021

Ik ben al jaren klant bij Coolblue en zeer tevreden over de website en over de winkels. online makkelijk producten te bestellen en snel in huis.
Nog nooit problemen gehad bij bestellen van producten.

Bianca 24-11-2021

had ergens anders een pannenset gevonden, maar zag dat deze bij jullie veel en veel goedkoper was vandaar dat ik deze bij jullie gekocht heb.

Elzabé 24-11-2021

Snelle levering en goed verpakt. De telefoon is prima, en ik ber er erg blij mee.

Wendy 24-11-2021

Het artikel staat nauwkeurig beschreven. Goede prijs en snelle en goede levering.

C.B 24-11-2021

Heel tevreden. Zowel over de snel ontvangen bestelling maar ook over de service die snel geboden werd toen mijn artikel en mankement had een ik hem retour kon sturen en een nieuwe ontving. Dit ging supersnel!

Tim 24-11-2021

De site is zeer uitgebreid qua producten, info, reviews, etc

De klantenservice is ook top en bezorging is altijd heel snel en netjes.

Ik werd zelfs na twee dagen gebeld dat de tv die ik al met korting gekocht had nu nog meer korting had en dat ik het verschil nog terug kreeg, echt heel goed!

Rob 24-11-2021

Een overzichtelijke site en duidelijk
Supersnellen afhandeling en levering in prima verpakking
In een woord SUPER
MVRGR
ROB HENDRIKSE

Monique 24-11-2021

Ze hebben een supergroot assortiment, altijd een snelle levering en ze zijn heel servicegericht.

Ron 24-11-2021

Helemaal top. In de avond besteld en de volgende dag geleverd. Tussentijds goed op de hoogte gehouden van het proces.

Luca 24-11-2021

Hartstikke warm onthaal door een medewerker van de Coolblue. Er werd direct wat te drinken aangeboden en ik werd vriendelijk te woord gestaan door alle medewerkers waarmee ik in contact kwam tijdens mijn bezoek. Super fijn om op deze manier geholpen te worden. Daarnaast was alles zo gepiept en kon ik direct aan de slag met mijn nieuwe aankoop. Kortom, een enorm fijne ervaring om mijn product fysiek op te halen in de winkel in Utrecht. Bedankt!

Paul 24-11-2021

Ben zeer tevreden. Mooi product voor een goede prijs. Keurig op tijd geleverd.

Anita 24-11-2021

Heel snelle levering van de telefoon en als extra service een mail met tips voor het geleverde toestel.
TOP

Dennis 24-11-2021

Al vaak bij Coolblue besteld, of het nu gaat om een nieuw product of een tweede kans het is altijd supersnel in huis. De 2e kans producten zijn altijd precies zoals omschreven, bespaart een hoop geld in de meeste gevallen!

Stefan 24-11-2021

Super snelle levering, veel producten van goeie kwaliteit en altijd nette service