Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carel 10-02-2022

Overzichtelijke website , product van goede kwaliteit, Goede service, prompte levering.

Jan 10-02-2022

Prima geleverd op tijd en een goed product ! Vriendelijke bezorger product met de bakfiets bezorgd dus mooie manier om zo producten te bezorgen!

Marieke 10-02-2022

Ik ben tevreden over Cool Blue, een duidelijke website en een goede communicatie en ook wat betreft het retourneren en het geld teruggeven zeer prettig!

Sander 10-02-2022

Duidelijke website, zeer veel keuze, snel en gemakkelijk besteld, snel bezorgd op de fiets!!

Iris 10-02-2022

Super fijne en overzichtelijk site. Met alle filters kwam ik op het ideale product.
Snel en keurig geleverd met nauwkeurige Track&Trace

Anoniem 10-02-2022

Heel gebruiksvriendelijk, makkelijk besteld en zonder problemen (milieuvriendelijk) bezorgd!

Toshiba externe harde schijf 10-02-2022

Duidelijk wat de levertijd is en wordt ook op de juiste datum geleverd. Product voldoet aan de omschrijving en is meteen te gebruiken.

Gerrit 10-02-2022

Heel eenvoudig. Ik bestel een super mooie en goeie bloeddrukmeter en die is binnen één dag geleverd. Gewoon een super leverancier!

hahanope 10-02-2022

goede service en een van de weinige online winkels die bij de meeste electriche producten een verzekering aanbied

HG 10-02-2022

De communicatie m.b.t. de bestelling, levering en andere zaken zijn altijd netjes en op tijd. Uitleg over producten is goed. Prettig dat er een fysieke winkel is en het personeel is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. De service is altijd uitstekend en met goed advies.

Peter 10-02-2022

Duidelijke site en goede zoekfuncties. Groot aanbod en goede prijzen. Geweldige klantenservice en snelle levering!

Robert 09-02-2022

Coolblue is misschien niet altijd de allergoedkoopste maar je weet zeker dat je het de volgende dag hebt. En als er wat mis is, dan kun je rekenen op goede klantenservice. En dat is ook wel wat waard.

Ben 09-02-2022

Ik kwam per toeval op de site van cool bleu terecht gekomen, het aanbod wat ik tegen kwam was heel verrassend, eenmaal besteld was de bestelling de volgende dag in huis,ik kan alleen maar zeggen en hopen dat als ik volgende keer weer een bestelling doe weer op cool bleu kan vertrouwen.

Chris M 09-02-2022

Mijn bestelling werd snel en op het beloofde tijdstip geleverd. Vriendelijke dame kwam met een bakfiets aanrijden. 15 minuten voor tijd kreeg ik nog een SMS bericht dat de bezorger met 15 minuten er zou zijn.

alex 09-02-2022

k vond het ideaal om in een winkel te kijken. je krijgt een goede uitleg over hoe en wat. levering was ook mooi op tijd.

Bob 09-02-2022

Communicatie na aankoop verloopt vlekkeloos
Levering is snel
Personeel is vriendelijke

Producten zijn zonder schade aan de (minimale)verpakking en product afgeleverd op de fiets. Chapeau!

Eugene 09-02-2022

Altijd top! Duidelijke website met goeie service. Heb een tablet besteld en kwam de volgende dag binnen.

Koen 09-02-2022

Bij het bestellen van de machine ging ik er van uit dat de machine op zijn plek werd gezet, dit was niet het geval, daar moet je extra voor betalen. De tekst,”Aansluiten en op de gewenste plek neerzetten € 19,95”, had ik niet goed gelezen.
Daarop op de dag van levering meteen gebeld en de helpdesk zou regelen dat de chauffeur samen met mij de machine naar boven zou tillen. Toen het apparaat geleverd werd rdt meldde de chauffeur mij dat hij maar 4 minuten per levering had en dat hij daardoor de machine niet mee naar boven kon tillen, ik zij nog dat ik het gewoon zou betalen. De oude machine die boven stond werdt ook niet mee genomen, wat ik erg vreemd vond wand dit was gewoon afgesproken, deze hoefde niet op de begaande grond te staan voor ophalen. Hierop de klanten service gebeld en gelijk een afspraak voor de volgende dag gemaakt. De volgende dag werd ik gebeld dat ze er aan kwamen, ik zij fijn tot zo de machine staat klaar op de tweede verdieping. De chauffeur zij dat hij niet voor tillen was maar alleen voor het installeren. Hij moest even met zijn baas overleggen, toen hij terug belde zij hij sorry maar wij gaan niet komen, U moet even een nieuwe afspraak maken met de helpdesk. Wederom de servicedesk gebeld en vandaag wwoensdag zouden ze de droger komen installeren, nu komen er vandaag twee teams een om rond 12 uur en een rond 17 uur 🤣, ik weer proberen ye bellen met de Servicedesk maar na 15 minuten in de wacht staan ben ik gestopt, ik dacht nu heb twee kansen dat het goed gaat. Om rond 12:15 kwam het eerste team, zij waren wederom niet van het tillen maar kwamen enkel de aansluiting controleren. Gelukkig erg aardige gozers die toch bereid zijn geweest om de machine te installeren. Hopelijk kan ook het tweede de team nog afzeggen, meer de wacht tijd is wederom erg lang.
Het lijkt mij logisch dat ik voor deze service niet hoef te betalen, ik ga vragen om de 19,95 terug te storten op mijn rekening. Helaas krijg ik maar 10 euro terug en dat voor drie dagen 2 uur wachten en 3 teleurstellingen.

Saskia 09-02-2022

Gisteren pakket ontvangen, appel Watch gekocht voor de verjaardag van mijn dochter.
Er zat alleen de oplader in die ik er extra bij had besteld.
Reactie van cool bleu is dat ze het onderzoeken en dat ik over 5 dagen antwoord krijg.
Ondertussen zit ik hier met een verpeste verjaardag, teleurgestelde dochter en ben ik mijn geld kwijt.

Irish 09-02-2022

Als het om technologische producten gaat koop ik zo veel mogelijk bij Coolblue. De prijzen zijn goed en er wordt altijd veel informatie verschaft over het product. Zo is er bij nagenoeg elke product een handleiding te vinden en is er hulp beschikbaar voor na je aankoop (bv. tips over hoe je het product kan gebruiken).
De website is zeer gebruiksvriendelijk. Je kan alles makkelijk vinden. Ook in je account. Er is daarnaast een vergelijkfunctie beschikbaar, waarbij je meerdere producten kan vergelijken op specificaties. Dit vind ik heel handig en ik maak er regelmatig gebruik van.
Tot slot heb ik hele goede ervaringen gehad met de klantenservice. Zo heb ik eens een laptop besteld die zonder beschermhoes kwam, terwijl er in de beschrijving stond dat deze erbij zou zitten. Na één belletje met de klantenservice kreeg ik de missende hoes snel (doorgaans de volgende dag) en kosteloos opgestuurd.

Al met al ben ik zeer zeker tevreden over Coolblue!

Ron 09-02-2022

Medewerkers met kennis van zaken. ..goede info en tips gekregen duidelijke uitleg

Wijnand 09-02-2022

Cool blue is een super winkel, goede prijs, goede service, snelle levering.

Perfect.

Jayd’n 09-02-2022

Omdat dit gewoon een top winkel is en ik heb nooit klachten de klantenservice zijn ook helemaal top ook wanneer ik iets wil retourneren is er nooit problemen.

Henri Dannenberg 09-02-2022

De site is erg gebruiksvriendelijk. De bestelde artikelen worden in goed staat en op het afgesproken tijdstip geleverd. Zelf iets eerder nog.

Sofie 09-02-2022

Duidelijke website. Product snel en goed geleverd. Product doet het goed. Bezorger was vriendelijk. Alleen de klantenservice was niet te bereiken, daarom geen 10.