Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Martijn Vader 09-01-2023

Ontzettend tevreden over de werkwijze van CoolBlue. Mijn product werd netjes afgeleverd.
Ik was alleen niet tevreden over de kwaliteit van de chromecast (1080) en had toch liever de 4K variant willen hebben. Ontvangen op donderdag

Het gemak om dit zelf te regelen en de service en snelheid is echt geweldig. Via de app super makkelijk kunnen kiezen dat ik het wil ruilen, nieuwe product gekozen en op vrijdag teruggestuurd. Zaterdag een mail ontvangen dat het product dat is teruggestuurd is ontvangen en een betaal mail om het resterende bedrag te betalen. Zondag had Ik al de nieuwe ontvangen.

Echt een service waar andere winkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

tevreden klant 09-01-2023

fijne website met handige filters om de beste keuze te maken voor jouw behoefte. snelle levering

Coolblue Breda 09-01-2023

werd goed geholpen door de medewerker en de bestelling was zeer snel bezorgt.

Nathan Veenstra 09-01-2023

Coolblue is al jaren favoriet, niet alleen bij mij, maar bij vele Nederlanders. en dat is niet voor niets. Ik weet dat Coolblue nooit per se de goedkoopste wil zijn, maar ze hebben toch vaak heel nette prijzen, terwijl ze ook uitstekende service bieden. Nu heb ik ook vrienden die minder goede ervaring hebben met de service van Coolblue, maar dat wijt ik aan een samenloop van omstandigheden, ik heb er zelf dus alleen maar prima ervaring mee.

En waar je vroeger nog eens op Marktplaats moest zoeken naar hun Tweedekans-producten, staan die tegenwoordig ook gewoon op de website. Coolblue is voor veel productcategorieën een van de eerste webshops waar ik kijk, en vaak ook bestel.

Ook handig zijn de keuzehulpen, de filtermogelijkheden en de mogelijkheid om producten te vergelijken om zo een goede keuze te maken. Daar kunnen veel webshops nog wat van leren.

Leon 09-01-2023

Coolblue werkt fijn en snel! geen gezeik en alles loopt soepel. Ook valt er niks aan te merken op de bezorging. Retourneren gaat ook makkelijk, even aanmelden en je kan het zo terug sturen! Ook grote plus dat er eerst wordt gekeken of het gerepareerd kan worden voordat er geld terug wordt gegeven, het is wel jammer dat dat geld terug wordt gegeven in de vorm van Coolblue tegoed

Cindy 09-01-2023

Al meerdere malen bij Coolblue besteld en elke keer weer top dus eens tijd om een review achter te laten. Van een telefoon tot een wasmachine, droger en vriezer. Alles netjes geleverd. Vriendelijk personeel en fijn dat je weet hoelaat ze exact komen ipv een hele ochtend thuis te zitten. Aanrader.

Dirk Jongens 09-01-2023

super website winkel. alles te krijgen op het gebied van elektronica.
Zowel voor de keuken als muziek apparatuur en nog veel meer.

Bart 09-01-2023

In dit geval kwam ik alleen iets afhalen dat ik via de website had gereserveerd. Het was druk, maar er stond iemand klaar om me op de wachtlijst te zetten, ik kon een bekertje cappuccino halen en even zitten. Ik was na ca 15 min aan de beurt en stond na 5 minuten weer buiten. Top. Het personeel is altijd vriendelijk.

Bram 08-01-2023

Op Coolblue heb je een ruime keuze, goed op voorraad, helder aanbod en condities. Bezorging is atijd top. EN als er eens een keer wat is wordt het opgelost.

JackieZ 08-01-2023

Makkelijk bestellen en vlot geleverd; beter kan niet. Scherpe prijs en mogelijkheid om zelf op te halen, je grijpt dus nooit mis. Prima service !

Lucien 08-01-2023

Product dat ik wilde was het goedkoopst bij Coolblue en heb al goed ervaringen met Coolblue. Wordt goed geïnformeerd door Coolblue. Product afgehaald in de winkel in Utrecht en wordt zeer vriendelijk geholpen. Top!!

Nick 08-01-2023

Goede informatie per email, volgende dag gelijk binnen en alles was overzichtelijk. niks te klagen.

Joram 08-01-2023

Vaste klant, eigenlijk nog nooit problemen gehad en die ene keer werd het netjes opgelost. Dus wat mij betreft maakt Coolblue haar reputatie meer dan waar!

Nick 08-01-2023

Coolblue stuurt altijd dingen snel op voor een eerlijke prijs. Als er iets mis is helpt hun klanten service direct

Frank 08-01-2023

Duidelijke website met groot aanbod tegen scherpe prijzen; en snelle levering; klasse!

Lisbeth 08-01-2023

Regelmatig bestellen wij bij coolblue, altijd tevreden, op tijd, goede bezorging.

Joop Willemsen 08-01-2023

Groot assortiment goede prijzen snelle levering je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is .

Petra 08-01-2023

Supersnelle levering van mijn nieuwe koffie automaat. Geen ochtend zonder koffie hoeven zitten. Ook erg handig dat er een instuctiefilmpje gemaakt is over de installatie, die ik vlak voor de levering ontving. Super!

Karel 08-01-2023

Snel gevonden, goede prijs in verhouding tot andere aanbieders , origineel in bezorging (bakfiets)

W. 08-01-2023

Makkelijk om te bestellen, volgende dag al in huis.
Handige mails gekregen over het gebruik.

Nienke 08-01-2023

Mijn zoon heeft een videogame aangeschaft via Coolblue, omdat Coolblue de goedkoopste aanbieder was. De website is eenvoudig in gebruik en de levering was direct de volgende dag. Dus het gamen kon snel beginnen!

Guus Rijsdijk 08-01-2023

Samsung Galaxy Tab A8 128gb wifi Grey Tweedekans aangeschaft. Een piepkelin krasje, verder prima. Binnen twee dagen geleverd.

Hans en Ineke 07-01-2023

mis de mogelijkheid om achteraf te betalen, gênant dat er 3 uren na het beloofde tijdvak bezorgd werd.

Trudy 07-01-2023

Een hele duidelijke site.
Snel en makkelijk bestellen.
Ook snel af te halen in de winkel.
Werd zeer snel en vriendelijk geholpen.

M. Romkes 07-01-2023

Super blij met de power bank van jullie huismerk! Hoop dat ik ook op mijn reis volgende maand ervan mag genieten 🥰