Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bruukske1 21-11-2021

De dab+radio die ik had besteld was niet meer op voorraad. Snel een bericht en met hulp van de klantenservice ook snel een goed alternatief gevonden wat prima bij mij past. Kan nu ook mijn CD's nog afspelen en zelfs cassettebandjes doen het nog.

Gabriele 21-11-2021

Good price and fast shipping. Product was pre-ordered and was delivered on the release date

Miek 21-11-2021

Op de fiets door weer en wind of met de auto, altijd vriendelijk personeel! Duidelijke site en snelle levering. En heb je vragen, wederom vriendelijk personeel!

Douwe Thijert 21-11-2021

De shop is erg vriendelijk naar je toe voor vragen en de site is goed overzichtelijk.

Gerard 21-11-2021

De ervaringen met Coolblue zijn steeds zeer positief. Gemaakte afspraken wat betreft leveringen worden steeds correct nagekomen. Regelmatig zijn er mooie aanbiedingen, zo ook deze keer. Coolblue mag mij tot een vaste klant rekenen.

Kirs 21-11-2021

Ik ben altijd tevreden over Coolblue. Ze leveren snel, product is altijd zoals omschreven. Service is altijd goed, zowel bij klachten als bij vragen.

de Weerd 21-11-2021

Duidelijk aangegeven waneer de levering voor de deur staat. Zelfs 15 minuten voor tijd een sms'je. En nog op de fiets ook.

Wim Harteveld 21-11-2021

Snelle correcte levering en afgeleverd op de afgesproken tijd en het juiste adres

mik 21-11-2021

Altijd snel geleverd en uitgebreide keus.
Mocht ik of mijn huisgenoten iets willen kopen, dan komen
we altijd weer terecht bij Coolblue. Gek toch?😄

Maud 21-11-2021

Altijd bezorging op tijd.
Heldere communicatie.
Uitgebreid assortiment.
Goede helpdesk.

Henk 20-11-2021

Omdat ik er waarschijnlijk toch vertrouwen in heb, en de levering goed is afgehandeld volgens afspraak.

Lydia F 20-11-2021

Het belangrijkste van Coolblue is voor mij de overzichtelijke website met goede selectiecriteria waardoor snel gekozen kan worden uit artikelen die bijvoorbeeld direct leverbaar zijn. Dit is voor mij de motivatie om bij Coolblue te bestellen, artikelen worden steeds direct geleverd zonder enige vertraging, ik vind dat heel belangrijk. Hierdoor kies ik voor Coolblue

Laura 20-11-2021

Prima omschrijving, op voorraad en supernsnel geleverd! Site is overzichtelijk.. en niet onbelangrijk Coolblue had een scherpe prijs!

Yancy 20-11-2021

Super toegankelijke en daarmee gebruiksvriendelijke website. Producten worden mooi geadverteerd en duidelijk omschreven in de beschrijving. Wasmachine werd geleverd en de 2 bezorgers waren hierbij erg attent en aardig. Daarmee heb ik met CoolBlue een veel betere ervaring gehad vergeleken met andere winkels, waarbij de bezorgers erg bot waren en ook nog eens een beschadigde producten afleverden.

Harry 20-11-2021

Coolblue heeft een actueel en ruim aanbod voor eerlijke prijzen. Service en levertijd is top.

Henk 20-11-2021

In doorsnee snelle en correcte service. Coolblue biedt vaak “tweede kans” artikelen aan. Daar is meestal niets mis mee, je krijgt een beetje korting en het artikel wordt zo tenminste niet weggegooid nadat het geretourneerd is.

Victor 20-11-2021

Coolblue is voor ons de enige winkel om elektronische apparatuur te kopen. Altijd goed advies en hele goede service.

Peggy 20-11-2021

Na de reviews over dit artikel gekozen voor hun snelle en betrouwbare winkel.
Bij een andere zaak werd het product geleverd door een derde partij waar men niet kon garanderen dat je ook het juiste merk kreeg maar een vervangend merk kon krijgen.
De service van coolbleu is in het verleden altijd zeer goed en betrouwbaar gebleken

Mehmet 20-11-2021

Aardige medewerkers en geode servies. Handige link om te kopen.
Aanrader...

Dennis.W 20-11-2021

Mijn product heeft een beschadiging, maar de service van coolblue is heel goed! Daar ben ik het meest blij mee ze kijken gelijk voor een oplossing.

Ton 20-11-2021

Overzichtelijke site met ruime keus en aantrekkelijke prijzen. Levering binnen 24 uur aan huis.

Kim 20-11-2021

Klantvriendelijk en behulpzaam! Ze toveren een lach op het gezicht van de klant, zelfs met mondkapje op

Menno 20-11-2021

Snelle goede levering. Ik had nog niet verwacht dat ik hem die dag zou ontvangen

Wim 20-11-2021

De winkels zijn ok, service echter totaal niet. Mijn dochter heeft een hele dure laptop gekocht bij Coolblue Oostplein Rotterdam, die een erkend defect blijkt te hebben. We zijn nu ruim vier maanden verder, en meerdere nutteloze reparaties, en zij zit nog steeds met een defecte laptop. Nu moet de laptop weer nog twee keer voor reparatie aangeboden worden. Dat maakt het totaal op 6 tot nu toe. Ik vind het een schande. Bovendien stoor ik me zeer aan de toon van de klantenservice. Men veinst empatisch te zijn, zeer meelevend (" wat vervelend , we gaan onmiddellijk aan de slag voor je !")maar de praktijk is dus anders

Richard Broekman 20-11-2021

Super goede winkel. Ik bestel er regelmatig vanwege de betrouwbaarheid, positiviteit, service en snelheid.