Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Léon 02-06-2021

Snel en goed geholpen bij de aanschaf van een iPad. De winkel zelf straalt rust uit, ipv een druk assortiment uitgestald. Ging met een goed gevoel de winkel uit!

Roy 02-06-2021

Een ontzettend snelle bezorging, daarnaast ben ik super blij met mijn producten en de korting die daarbij was toegevoegd. Bij Coolblue het goedkoopste!

Fabrice 02-06-2021

Van begin tot levering goed. Ook in het maken van de keuze en vragen op whatsapp! Perfect.

Wilma 02-06-2021

Super snelle bezorging en hele goede service, mijn dank daarvoor.
En een hele mooie kwaliteit.

Max 02-06-2021

Wederom alles precies zoals je verwacht! Snelle levering, ontzettend vriendelijke bezorgers en alle beloftes nagekomen.
Vooraf al contact gehad met een servicemedewerker, welke me verzekerde dat we de gekochte tv een maand zonder beperkingen uit mochten proberen. Gelukkig bleek na een dag al dat we de juiste keuze hebben gemaakt dus is terugsturen niet nodig.

Mart 02-06-2021

Goede service, pakketje kwam netjes op tijd en was in goede staat en het product beviel goed.

Hasana Zarioh 02-06-2021

WAARDELOZE SERVICE , ik koop een smeg blender en krijg deze in een verkeerde verpakking . Bij gebruik blijft deze een chemische geur geven en besluit ik na 1 maand en 2 weken deze retour te doen . U krijgt een reparatie dus met andere woorden u heeft veel geld betaald voor een defect product. Geen geld, u moet genoegen nemen met een reparatie oftewel een tweedehands product waar ik de volle prijs voor heb betaald! Nooit meer koop ik nog bij COOLBLUE!

Yuri 01-06-2021

Coolblue geeft mij met regelmaat een glimlag. ik hou van bedrijven die zonder gezeur service leveren en in alles wat ze doen de klant centraal stellen. hiermee hebben ze mijn loyaliteit gewonnen.

Ger 01-06-2021

Overzichtelijke en handige website. De bestelde tablet werd snel en netjes geleverd.

Lisa 01-06-2021

Alles is makkelijk te vinden op jullie site. Jullie service en bezorging is perfect. De bezorger kwam op de fiets en belde mij op, omdat ik niet thuis was. Mijn man was een straat verder en was bijna thuis, dus de bezorger zei 'geen probleem, dan wacht ik wel even tot je man er is'. Superaardig natuurlijk! En ook nog op de fiets, dus milieuvriendelijk! Product was ook super trouwens haha, ook wel zo belangrijk.

Sylvia 01-06-2021

Deze shop was voor mij het dichtste bij. Ontvangst was zeer vriendelijk er werd mij goed en duidelijk uitgelegd waar ik moest zijn en was snel aan de beurt. Zou er zo weer heen gaan.

Danny 01-06-2021

Goeie service, snelle keuze kunnen maken.
Helaas zaten ze de volgende dag vol voor bezorging dus toen maar een dag later laten bezorgen.
Vriendelijke gasten en goeie berichtgeving over hoe laat ze zouden komen, netjes waterpas gezet en de oude meegenomen, ik ben tevreden.

Phil 01-06-2021

Coolblue is goed bezig, altijd goede aanbiedingen en ze zijn op de hoogte van de markt.
Makkelijk te bestellen en prima leveringstijden.
Ik ben zeer tevreden.

RonH 01-06-2021

Duidelijke website en helder bestelsysteem. daarbij goede prijs kwaliteit en ruim assortiment.

Tim 01-06-2021

Prettige overzichtelijke webshop met duidelijke relevante informatie. De beste producten worden aangeboden, het gaat duidelijk om kwaliteit ipv kwantiteit qua aanbod. Ook Coolblue’s keuze geeft veel vertrouwen in een product en helpt een leek de juiste keuze te maken. Snelle levering zelfs op zondag!

Sjoerd 01-06-2021

Duidelijke site en handiger vergelijker modus.
Bestellen verliep soepel en product was met 18 uur binnen.
Minder prettig vind ik de misleidende accessoires die aangeboden worden, ik bestel een laptop en hoef geen 3% korting op een muis. Vandaag een 8 ipv een 9.

Co 01-06-2021

Prima snelle levering, de prijzen zijn daardoor ietsjes hoger als diverse anderen.

Fons 01-06-2021

Eigenlijk is Coolblue gewoon de beste webshop. Soms ligt het prijsniveau net iets anders, maar in dit geval (grasmaaier) was ook de prijs aantrekkelijk (inclusief een cashback van Bosch), waardoor bestellen bij Coolblue een 'no brainer' was. Bezorging precies volgens schema. Alles keurig.

Angelique 01-06-2021

Ik had een Amerikaanse koelkast uitgezocht met minder diepte, maar die was niet leverbaar.
Ik kon aangeven dat ik een berichtje wilde krijgen zodra hij weer op voorraad was, en dat gebeurde ook netjes. En nog in de aanbieding ook :-)
Mooi snel en op tijd geleverd en door 2 keurige vriendelijke jongens op zn plaats gezet. (Met een glimlach!!)
Helemaal top!!

winnifred tiemens 01-06-2021

een mooi product voor een super mooie prijs en op de afgesproken tijd geleverd top levering wij zijn er zeer blij m,ee

Ralph 01-06-2021

Snel, klantvriendelijk, duidelijk eigenlijk alles wat je in een winkel zoekt! Product kwam in tegenstelling tot andere winkels via hun eigen bezorgservice met een tijdvak waar je wat mee kan. En niet "wacht maar tussen 8:30 en 21:30 want misschien komen wij langs" en dan uit eindelijk de volgende dag pas komen. Kortom mijn volgende aankoop zal wederom bij hun zijn.

alquinn 01-06-2021

yes thank you, they contact me when there is a problem and the whatspp service is very prompt.

D 01-06-2021

Super snelle levering. Alles duidelijk beschreven. Enige verbetering is als je een product terug wil sturen dat je geen retoursticker meegeleverd krijgt.

Mart 01-06-2021

Levering niet de dag na aankoop zoals beloofd. Op internet gecheckt of de te kopen TV aan mijn reeds beschikbare beugel van Vogel te hangen was, maar uiteindelijk toch nog de juiste schroeven moeten kopen bij gamma.
Mooie TV, vriendelijke chauffeur, tegoedbon ter compensatie van vertraging.

Bart 01-06-2021

Verkeerde geleverd, geen informatie over voortgang retouren, reactie van klantenservice onpersoonlijk en nog steeds geen informatie over wanneer ik het juiste product krijg. Ik had deze shop gekozen om service en snelle levering, maar beide slaan de plank flink mis.