Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4031 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robert 17-08-2022

Top geholpen door de servicedesk voor 3 jaar extra garantie bij boeken. Kundig en slagvaardig

Alwin 17-08-2022

Aardige bezorgers.
Eerder dan aangegeven tijd gelukkig kwam dit wel uit.

Snel aangesloten, jammer alleen dat het tussen blad er niet was.
Voor de rest alles goed neer gezet en geïnstalleerd.

Rob Broekhof 17-08-2022

Uitstekende service. Er was een "schoonheidsfoutje" bij het geleverde product, maar ik wist niet zeker of dit problemen zou kunnen geven. Dat "schoonheidsfoutje" zou namelijk wel eens verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor wat betreft de veiligheid van het gebruik van het product, zowel voor de kort maar zeker ook voor de lange termijn. Na een korte beschrijving van het "schoonheidsfoutje" werd mij verzocht om het apparaat terug te sturen. Het mooie vind ik dat ik zeer wellicht morgen al weer de vervanging heb ontvangen, zonder dat ik hoef te wachten tot ze het apparaat dat ik heb verstuurd hebben ontvangen.

Kim 17-08-2022

Snelle levering. De volgende dag was het al in huis. Product is ook goed, zoals omschreven.

17-08-2022 17-08-2022

Prima winkel in Groningen met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de telefonische klantenservice helemaal perfect. Echter de kosten voor de telefonische klantenservice loopt gigantisch op als je in de wacht staat. Opletten dus als je belt!

Churchill 16-08-2022

Zo als altijd gewend van CoolBlue- SUPER!!! Had snel een vrieskast nodig - Coolblue heeft goede assortiment, en zondag besteld dinsdag geleverd!

William Biesbroeck 16-08-2022

De snelle levertijden zijn een groot pluspunt, maar vooral de productuitleg waar CoolBlue uitgebreid op inzet is voor mij een grote meerwaarde. In plaats van eerst zelf onderzoek te doen online en vervolgens hetzelfde product op te zoeken op een aankoopplatform, zorgt CoolBlue ervoor dat deze beide zaken op één plaats aangeboden worden.

GdJ61 16-08-2022

Tevreden klant, mooie duidelijke website en vervolgens een snelle levering ven het product.

Ronald 16-08-2022

De jongeman op de fiets die het pakketje bracht neemt alle tijd en geeft speciale aandacht bij het overhandigen ervan.
Dit geeft dus een topervaring waarmee ik nog blijer ben met de oortjes die ik besteld.

T.D. 16-08-2022

Snelle afhandeling van de bestelling. En je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakje zich bevindt.

Harry 16-08-2022

Gewoon weer TOP geholpen!!! Prima host, vriendelijke 'verkoper'. Behulpzaam allemaal.

Dennis G 16-08-2022

Coolblue, gewoon duidelijk, eerlijk, goede prijzen, snelle levering, geen addertjes, geen kleine lettertjes. Keep up the good work!

Ricky 16-08-2022

Goede service, zeer behulpzaam m.b.t. retourneren en garanties. Snel geld terug, alternatief of gerepareerd.

Snelle service ook.

Margreet 16-08-2022

Ben fan van Coolblue:
Prima website met veel info;
Razendsnelle levering, ook op zondag.;
(Milieu)vriendelijke fietsbezorger.

Mareije 16-08-2022

Zeer klantvriendelijk, stipt, betrouwbaar, verkopen goede spullen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar huis service is uitstekend

Coen ten Brink 16-08-2022

De webshop die gewoon doet wat ze zeggen. Snelle levering en geen gezeur als iets niet goed is.

Wikash Debi Tewari 16-08-2022

Van toen het nog bekend was als PDAshop, ben ik al klant van Coolblue.
Nog nooit teleurgesteld in hun service en levering en heb al ca. 70 bestellingen gedaan!
Ook is de website en mobile app erg gebruiksvriendelijk.

Netteke 16-08-2022

Op zaterdagavond een soundbar/subwoofer besteld. Op zondagmorgen geleverd. Zeer goed verpakt.
Ook telefonisch goed geholpen bij vragen over installatie.
Wel lange wachttijd telefonische bereikbaarheid.

YVC 16-08-2022

Goede heldere omschrijving product, snelle levering, prijs/kwaliteit is prima!

Maarten B 16-08-2022

Coolblue is een topbedrijf die aan klantbinding doet. Een goed opgezette en duidelijke website. Duidelijke uitleg over de producten en servicegericht. Ik bestelde onder andere een Samsung TV de frame met behulp van installeren en ophangen van de TV.

Siem 16-08-2022

Coolblue is een duidelijke website, bezorging binnen een paar uur en dat voor een wasmachine! Je krijgt een tijdvak van een uur door voor bezorgen zodat je niet de hele dag hoeft te wachten en bellen een kwartier van tevoren dat ze komen. Hoe geweldig. 2 frisse vriendelijke jongens die alles op zijn plaats zetten en aansluiten. De oude machine meenemen, wat wil je nog meer. Duidelijke uitleg over de machine. Helemaal top. Koop heel erg graag bij Coolblue! Beste voor ons! Dankjewel!

Geert 16-08-2022

Product was niet duur en snel geleverd. Ideaal.
Enige wat me beetje tegen staat is dat de informatie over het product niet top is waardoor ik meer heb gekocht dan de bedoeling was.
Naast het product (airpods) werd ook een stekker aangeboden die niet word geleverd bij het product. Die heb ik genomen, maar achteraf... er zit een usb kabeltje wat gewoon aan de pc kan.
Stekker is dus overbodig.

Dirk 16-08-2022

Heldere site, vlotte bezorging, nuancering bezorgtijd middels berichtjes. Product naar wens. Wat wil men meer!

Julia 16-08-2022

de site is heel overzichtelijk in verschillende kwaliteiten, en de vergelijkingsoptie maakt het nog makkelijker om een keuze te maken. bezorging was wel een dag vertraagd, maar berichtgeving was in orde.

Vonkenvanger 15-08-2022

Als ik de keus heb tussen verschillende webwinkels voor hetzelfde artikel, heb ik grote voorkeur voor Coolblue. Zelfs als er een minimaal nadelig prijsverschil is.
Prettig te woord gestaan wanneer ik een vraag had, duidelijke website en altijd vlotte levering. Top.