Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Maurice 18-09-2021

Een leuke speelse webwinkel in electronica.
Blijft innovatief, loopt voorop in duurzaamheid. Het is altijd weer een feestje om bij Coolblue iets te mogen bestellen.

Marloes 18-09-2021

Super makkelijk en goeie service. Bestelling snel binnen. Alles was naar verwachting echt super.

Gerhard 18-09-2021

De service bij coolblue is tot nu toe altijd prima. Snel geleverd, maar ook als het terug gaat loopt alles snel en soepel.
De doorzoekbaarheid van de site is prima al miste ik bij de toetsenborden (dit geval) de optie om te kiezen voor ansi of iso.

john ijz 18-09-2021

ruime keus, goede prijs en kwaliteit verhouding, prompte levering door enthousiaste medewerkers op de fiets. Perfect op tijd hier kun je van op aan. In een woord super

Claire 18-09-2021

Snelle levering. Wel veel grotere verpakking dan nodig was; dat kan duurzamer. Goeie kwaliteit van het product, prachtige verpakking. Fijn om op de hoogte te blijven van wanneer m’n pakket kwam.

Bakkker 17-09-2021

De producten die je besteld bij coolblue hebben een goede prijs maar als het product binnen de garantie kapot gaat geven ze je slechte service. Het artikelnummer van het product bestond niet meer en daarom kreeg ik geen vervangend product. Toen ik het nieuwe artikelnummer noemde welke qua product exact gelijk was (alleen de prijs was een aantal euro hoger) gaf men niet thuis. Wat een slechte service. Penny wise, pound foolish
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het anders liep dan verwacht. Op moment dat we jouw product binnen de garantie niet kunnen maken, bieden wij jouw shoptegoed aan. Dan kun jezelf een mooie nieuwe keuze maken.

Coolblue

Cor uit Grou 17-09-2021

Een eenvoudige site met goede artikelen. Snelle levering van een Roomba robot stofzuiger. Wat een geweldig apparaat.

Filip 17-09-2021

Scherpe prijs - snelle levering - professionele verpakking = heel tevreden klant.

Nathalie 17-09-2021

Snelle levering binnen 24 uur in huis.Keurig op de hoogte gehouden en hele leuke wachttherapie.

Erik Kuiper-van den Berg 17-09-2021

duidelijke website, bestellen gaat snel en makkelijk en voor middernacht bestellen is de dag erna bezorgen is natuurlijk fenomenaal!

t 17-09-2021

goede product kwaliteit prijs verhouding. vriendelijke bezorgers. jammer dat ze slogan niet waarmaken volgende dag bezorgd bij instaleren van product

raymond 17-09-2021

Shop is niet anders dan andere internetwinkels, maar verder helemaal goed. vandaar een cijfer 8. De bezorging was wel top! daarvoor een 10. een zeer enthousiaste jongeman op een coolblue fiets, heel leuk. snelle levering. top!

Jaime 17-09-2021

Haarlem heeft een (te) kleine vestiging. Personeel is super aardig en bieden voldoende consumptie aan, terwijl klanten wachten.

Jur 17-09-2021

Direct bij binnenkomst wordt je op een plezierige manier welkom geheten. Daarna geen ;last van opdringerige verkopers. en dan op uiterst correcte en deskundinge wijze worden geholpen / geadviseerd.

Clem007 16-09-2021

Het product sdx-kaart 64gb van Kingston was snel geleverd (vrijdag besteld, zaterdag geleverd) bovendien levering was gratis! Verder was de kaart de goedkoopste in Nederland. (Ik bestel in Nederland, gezien de slechte ervaring die ik met bestellen in het buitenland heb gehad). Ik kan dus alleen maar zeer tevreden zijn!

Jordy 16-09-2021

De website van coolblue is enorm duidelijk, alle artikelen die te koop worden aangeboden worden duidelijk en efficiënt uitgelicht. Alle plus en min punten worden in alle eerlijkheid weer gegeven, en ook de klantenrecensies worden niet gefilterd. Al met al een erg fijne webshop.

De bestelling/bezorging verliepen ook geheel zoals verwacht, keurig een belletje van de bezorger toen deze onderweg was, en vriendelijk geholpen.

R.T. 16-09-2021

Ik was redelijk onder de indruk van coolblue, tot ik een review wilde achterlaten over een product die zwaar ondermaats is. En dit was niet eens het probleem van coolblue zelf. Tot mijn verbazing werd mijn review niet toegelaten, waarna ik een review op trustpilot plaatste. Daar wordt na het indienen van mijn ervaring direct mijn account geblokkeerd omdat ik blijkbaar een verdacht spam account heb, en ik volgens hun niets bij coolblue heb gekocht.

Je mag dus praten over die glimlach die ze beloven, echter is die bij mij verdwenen. Coolblue gaat bij mij, bekenden en familie op de blacklist, en zal mijn ervaring nu nog meer blijven delen, juist omdat mij de mond wordt gesnoerd.

Wij gaan zien of dit hier ook gaat gebeuren :)

Yvonne 16-09-2021

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Mocht je een term of begrip niet kennen kun je altijd makkelijk uitleg vinden op de site. Verder heb ik nog nooit problemen met betaling, garantie of levering ondervonden. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Sarah 16-09-2021

Een fijne online winkel ervaring. De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De ''coolblue's keuze'' maakt het nog makkelijker kiezen, naar mijn idee de beste prijs kwaliteit producten. Ook tevreden over de snelle verzending.

Ton 16-09-2021

Besteld in de avond en de volgende dag in huis. Supersnelle levering en helemaal volgens afspraak.

Pim 16-09-2021

Altijd vriendelijke bezorgers, levering op tijd en bestelling is makkelijk online te volgen.

Anton 16-09-2021

Duidelijk uitgelegd en beschrijving, komen afspraak na, snel en goed verzorgd.

Thomas Kortland 16-09-2021

Het is een goede winkel,en de levering was lekker op tijd en nu alleen nog wachten op de fs22 die 22 november uit komt

Hazenberg 16-09-2021

Waardeloze service, adwasmachine na 9 maanden al kapot, na drie weken nog altijd niet gerepareerd of vervangen. Missen eigen deadlines, ieder stap in het proces moet ik zelf nemen: bellen fabrikant, bellen monteur, levertijd en onderdeel vinden, coolblue houdt het bij ‘een email sturen’ en ‘u kunt zelf contact opnemen’. Weigeren termijn (1 maand?) af te spreken waarop product weer werkt/vervangen is. Waardeloos
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij balen hier ook van.

Wij maken jouw feedback bespreekbaar.

Coolblue

margriet 16-09-2021

Gewoon de goedkoopste, snelste en beste. Aardige bezorger ook! Wilde snel een nieuw koffiemachine. Hoop gezeur bij Nespresso want de korting die ze daar hadden bleek in het niet te vallen omdat je 200 euro koffiecups bij moest bestellen. Hoop gedoe. Gauw op Coolblue gekeken en nog anderen. Toen was de keuze snel gemaakt en nog de volgende dag geleverd ook!