Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4130 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geen glimlach van coolblue 01-09-2022

Verkeerde product geleverd. Na anderhalf uur in de wacht afspraak voor retour gemaakt die niet werd nagekomen. Weer een uur in de wacht. Uiteindelijk product opgehaald.
Officiele reactie van Coolblue 03-09-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Hier balen wij ook van.

We lossen dit graag voor je op. Onze klachtenservice zit voor je klaar. Zowel per telefoon, e-mail als Whatsapp.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Qing 01-09-2022

Ik vind het een hele goede en leuke site. Ze zijn bereid om je te helpen als er iets fout gaat. Snelle bezorging, goede kwaliteit. Ook de 2e kansen zijn fijn. Voor minder geld hetzelfde product die bv. alleen geopend is

Feike 01-09-2022

Overzichtelijke website, snelle levering en stipt op tijd dankzij regelmatige sms-jes.

Rolf 01-09-2022

Groot assortiment, duidelijke omschrijving, correcte aflevering, goede aanbiedingen bij retour of reparatie zeer coulant en correct.

Jeroen 01-09-2022

De producten die ik heb besteld daar been ik tevreden mee.
De bestelling bestond uit drie producten. Deze producten hadden makkelijk in één doos gekund.
Ik ontving de producten in drie te grote dozen.

Sabiha 01-09-2022

Coolblue bezorgt altijd netjes op tijd en met een bijna persoonlijke service én een glimlach. Ik vind het een betrouwbaar bedrijf en ze lossen bij eventuele problemen altijd alles netjes op!Ja ik ben een groot fan!

Ricardo 01-09-2022

Topservice van coolblue,netjes mails ontvangen over de status van de wasmachine,op de bezorg dag netjes 15 minuten van tevoren een belletje ontvangen van de chauffeur dat ze er bijna waren,netjes met wasmachine omgegaan ,naar zolder getild ,aangesloten ,waterpas gezet,proefdraaien aangezet en oude weer meegenomen

Hanneke Knippenbergh 01-09-2022

Ik had al eerder een tv gekocht en was toen ook al zeer te spreken over de service. Op de website kun je makkelijk vinden wat je zoekt. De keuze van coolblue is een goede hulp net als de vele reviews. De service is prima. Je wordt goed op de hoogte gehouden over wanneer ze voor je deur staan. De handige tips die je krijgt van coolblue via de mail zijn welkom, het maakt het een beetje persoonlijk en daardoor voel je je als klant gewaardeerd.

Veenendaal 01-09-2022

Wil geen zure review schrijven maar wil mensen wel waarschuwen om terughoudend te zijn met het kopen van een tweedekans product dat bestaat uit een hoofdproduct + accessoire/onderdeel. Ik kreeg eergisteren een KitchenAid + pastarollerset geleverd, maar dan zonder pastarollerset. Geen probleem dacht ik, bel ze op en dan leveren ze die nog na. Zag hem online nog te koop staan. Ben zeer vriendelijk te woord gestaan (na 15 in de wacht te hebben gestaan, dat wel) door een medewerkster van de klantenservice. Maar wat ze zei vond ik onbegrijpelijk. De pastarollerset moest ik zien als een cadeautje (zit verdorie een sticker op de doos met daarop een barcode en productomschrijving: ‘KitchenAid + pastarollerset’, ook staat het zo op de factuur). Ze kon mij niet garanderen dat deze nog nageleverd zou worden, ik had er in ieder geval niet ‘recht’ op, moest het maar afwachten. Kon dat ding ook terugsturen en een nieuwe bestellen. Ik had die pastarollerset net nodig, achteraf had ik dat beter kunnen doen.. maar eigenlijk ik vind dat terugsturen ook altijd zo zonde. Heb Coolblue eergisteren nog gemaild, nog geen antwoord op gekregen. Het pasta avondje om iets te vieren moet maar een andere keer. Wel spijt dat ik geen nieuwe set heb gekocht, het verschil was 50 euro..

Margo H. 01-09-2022

Makkelijke (humoristische) site om dingen te zoeken. Heel veel keus en super snelle bezorging. Prijzen ook prima. Postbode de groeten gedaan en moest ze terug doen :)

Dorien 01-09-2022

Geweldig assortiment maar bestelling na vier dagen nog steeds niet ontvangen.

Sas 01-09-2022

Heldere, overzichtelijke website, met voldoende productinformatie en de mogelijkheid om producten te vergelijken. Doorgaans een snelle levering

Dave Saes 01-09-2022

Duidelijke website waar de voorraad van een artikel per winkel snel is te zien.
Via de website 'reserveren' en na werktijd ophalen bij de winkel.
Daar op een prettige informele manier te woord gestaan en tips gekregen over het aangeschafte profuct.

Anouk 01-09-2022

Coolblue is altijd snel met het leveren van producten. Een fijne webshop om spullen te bestellen!

Bart 01-09-2022

Het aanbod en de prijzen zijn prima en de levering is bijna altijd erg snel. Ook wanneer er iets teruggestuurd moet worden, is dat bijna nooit een probleem. Vooral dat laatste is erg fijn, want het kan soms gebeuren dat je een verkeerd product besteld, dat het niet aan je verwachtingen voldoet of dat er een defect is. Coolblue heeft daar nog nooit moeilijk over gedaan.

Cor 01-09-2022

De fietskoerier kwam keurig op tijd het pakje afleveren, zoals vermeld in de E-mail! Waarvoor dank:-)

Fink 01-09-2022

Nette service, goede uitleg over product op de site, snelle bezorging per fiets. Dit is erg prettig online shoppen.

MarSja 01-09-2022

Super snel geleverd goed op de hoogte gehouden en milieu vriendelijk geleverd

CG 01-09-2022

Prima platform voor online aankopen, die ook nog eens per fiets bezorgd werden. Fijn duurzaam!

petervandersluis 01-09-2022

De informatie bij het product was zeer prettig. Het product was makkelijk te bestellen! Netjes op tijd geleverd zoals in de e-mail is aangegeven. Daarbij waren de chauffeurs zeer vriendelijk en deze de tv op de plek neerzetten waar ik hem wilde.

Michel 31-08-2022

Via Coolblue de Fellowes Powershred 12C papierversnipperaar besteld. Een dag later kreeg ik een… lamp. Totaal het verkeerde pakket. Meteen gebeld en ik kreeg een retourcode. Ik verwacht dan dat zo’n bedrijf alsnog meteen de versnipperaar verstuurd maar nee. Eerst moet de retourzending ontvangen en ingeboekt zijn, pas daarna wordt mijn versnipperaar verstuurd. Op z’n vroegst dus vier dagen te laat. Vanwege een fout van henzelf. Ik vind dat zeer slechte service. En als ik bel om mijn ongenoegen te uiten dan valt er geen mouw aan te passen. Slecht!
Officiele reactie van Coolblue 01-09-2022

Beste Michel,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als je het verkeerde product ontvangt. Hier zijn wij ook niet blij mee en lossen dit graag voor je op. Daarvoor hebben wij jouw medewerking nodig.

Zodra het verkeerde product binnen is, vind de omruiling in ons magazijn plaats.

Excuus voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Micky H 31-08-2022

Binnen minder dan 24uur was hij binnen ik moest door met mijn werk en het was hard nodig die koptelefoon...dus mooi snel vergelijken met ander kwam de een boven staan en de beoordelingen van cool blue vertrouwen ik was blij toe die kwamen. Dus dankjewel en blijven zo maar door gaan. De robots werkt prima.l

LindaSabine 31-08-2022

Erg blij ben ik met Coolblue. Verschillende dingen en apparaten gekocht bij Coolblue en ze doen wat ze zeggen. Ook als er iets aan de hand is, wat meestal niet geval is, word er snel gereageerd en gekeken naar de beste oplossing voor mij als klant. De beschrijvingen en de vergelijkingen op de website vind ik erg fijn en duidelijk ook de reviews helpen mij om een goede beslissing te maken. Wat voor mij erg belangrijk is omdat we met weinig rond moeten komen is het belangrijk dat als we een grote aankoop doen dat het dan ook goed is en past bij onze wensen. Zo hebben we ook geen abonnement op consumentenbond o.i.d. nodig om een goede keuze te kunnen maken. Ook heel fijn zijn de 2de kans producten!! Voor het milieu en de portemonnee. Ik kan niet anders zeggen, ik ben een uiterst tevreden klant!

Mario 31-08-2022

We waren op zoek naar een paar Nintendo games en kwamen bij coolblue uit. De games waren goed geprijsd en zeer snel geleverd (de volgende dag).

J.O. 31-08-2022

ben eerst bij andere winkels geweest om het product te bekijken en vergelijken met andere merken /Types
door de snelle levering en prijs bij jullie besteld op zondag en maandag was het binnen