Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

CvD 07-12-2022

Duidelijke webshop, veel keuze en goede uitleg van het product. Snelle en correcte levering.

Hans 07-12-2022

Erg duidelijke website met veel feedback over producten.
Ik was op zoek naar een draadloos alarmsysteem en vond alle duidelijkheid bij Coolblue! Uiteindelijk mijn besluit genomen op basis van alle feedback van gebruikers van het systeem.
Erg goede prijs, prima service en snelle levering op mijn gekozen locatie.

Kortom: top!

Karen 07-12-2022

Gewoon goed! Goed advies, goede service, snelle levering; wat wil je nog meer?

Laurens 07-12-2022

Betrouwbare shop, goede website en goede communicatie. Daarnaast snelle verzending en het vertrouwen dat het goed komt ook als het product niet naar wens is.

Kees 07-12-2022

Snel en accurate levering. Gekregen wat ik mij voorgesteld had uit de beschrijving. Weer een tevreden klant. Weer een verdiende glimlach.

Pieter 07-12-2022

Ruime winkel met een heel klantvriendelijk systeem direct op de ingang. Je wordt bij de ingang verwezen naar de juiste afdeling en als het druk is direct op de wachtlijst gezet voor de betreffende afdeling. Verder heel vriendelijk personeel.

Edwin 07-12-2022

Goede service en kwaliteit.
Bij problemen altijd een goede oplossing tot nu toe

Anne 07-12-2022

Duidelijke product omschrijving, goede en snelle levering (vaak de volgende dag al in huis)

Willem 07-12-2022

Snelle levering, goede communicatie betreffende de levering en de verdere afhandeling.

Thea van den heuvel 07-12-2022

Artikel heel snel te vinden op de site en gemakkelijke bestelprocedure.
Supersnelle levering in 1 dag en keurig verpakt.
Al met al redenen om weer te kiezen voor Coolblue

Robert 07-12-2022

Altijd op tijd en altijd vriendelijke medewerkers van Coolblue aan de deur.

Feiko 07-12-2022

Goed gesorteerde winkel, gemakkelijk bereikbaar per auto. Deskundige medewerkers.

Plientje 07-12-2022

Coolblue is de webshop waar ik naartoe ga als ik iets elektronisch nodig heb. Snelle bezorging, prima service!

Arjen 07-12-2022

Snelle service, duidelijke uitleg en nazorg voor het gekochte product. Ook strakke bezorgplanning dus absoluut top!

Mori 07-12-2022

Als vaste klant nooit geen problemen gehad. Duidelijke website en snelle levering. Wat wil je nog meer.

Klaasen 07-12-2022

Op jullie site staat vandaag bestelt morgen geleverd ,dus mooi niet. Zet het dan niet op de site. Gr

Frank Lehmler 07-12-2022

Hairstylingtang gekocht.
Zeer goede prijs en kwaliteit.
Snelle levering .
Top winkel!!

Natasha 07-12-2022

Bestelling komt snel aan en ook nog op de fiets, milieuvriendelijk! Nooit problemen gehad met bezorging bij coolblue.

Astrid 07-12-2022

Goed assortiment, super vriendelijke klantenservice, en altijd op tijd geleverd.

Zbiber 07-12-2022

Super snelle levering, 1 van de snelste ! En makkelijk producten vinden… Een aanrader !

Annette 07-12-2022

Perfecte site informatie, zéér snelle levering, op de fiets!! Door een zeer beleefde en enthousiaste medewerker.

Peter66 07-12-2022

Overzichtelijke website, veel keus en scherpe prijzen. Besteld, en dezelfde dag nog afgehaald in de winkel. Top!

Henk 07-12-2022

Fijne website, duidelijke product omschrijving, scherpe prijs en snelle levering, fijne klantenservice.
Top!!

Lesley de Wit 07-12-2022

Ik zocht naar een powerbank met een aantal jaren garantie, dit was op jullie website duidelijk aangegeven en dit maakt bestellen makkelijk en snel. Het is ook super dat de bestelling via sms word aangekondigd en via de fiets gebeurt. Heel duurzaam en makkelijk. Bedankt!

Peter 06-12-2022

Keurig op tijd geleverd op de door mij gewenste plaats.
Wat mij betreft behoeft er niets te veranderen in de afhandeling va Coolblue.