Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Bert van de Kerkhof 02-08-2021

site is erg duidelijk en uitgebreid, bezorging erg vlot, kortom voor herhaling vatbaar

Lydia 02-08-2021

Een nieuwe stofzuiger gekocht op Coolblue, de prijs was beter dan bij andere webshops en specs waren duidelijk beschreven. De volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

sjon 02-08-2021

Gemakkelijk keuzes maken m.b.t. type en prijsklasse. Levering en betaling zijn vertrouwd

Arie 02-08-2021

scherpe prijzen, en vooral veel en over het algemeen zinnige informatie, zowel achtergrond- als productinfo.

Han 02-08-2021

Hele goede merkartikelen voor een schappelijke prijs.
Goede uitleg omtrent het artikel.
Apple dealer met verstand van zake.
Snelle en nette levering in verantwoorde verpakking.

Gerjanne 02-08-2021

Het product is zoals omschreven en kwalitatief goed. Duidelijk weergegeven op de website wanneer er geleverd wordt en het is geleverd zoals omschreven. Netjes ingepakt.

Peter wubben 02-08-2021

Mijn bestelling werd persoonlijk afgeleverd door een vriendelijke jongedame die met de fiets mijn pakketje kwam brengen. Ondanks de regen had ze een glimlach en een vriendelijk woord. Mijn pakketje werd binnen 24 uur geleverd.
Supersnelle bezorging

Max 02-08-2021

Prima webshop. In dit geval heb ik voor Coolblue gekozen vanwege de overeenkomst die ze hebben met mijn werkgever. Producten zijn goed te vinden op de website en de levering was ook meer dan prima.

Mp 01-08-2021

Vriendelijk te woord gestaan. Zowel aan telefoon als bezorgers. Snelle levering.

Dio 01-08-2021

Persoonlijk vind ik hier alles perfect. Duidelijkheid op de website en levering. Gemak met producten vinden en bestellen. Komen netjes afspraken na! Kan er zelf geen slecht woord over zeggen. Ben super blij met mijn mooie nieuwe spullen.

Jo 01-08-2021

Altijd goede service bij Coolblue.
Zoals altijd keurig de dag erna geleverd en weer top verpakt.
Ga zo door mensen super!!

Nick 01-08-2021

Super snel geleverd. Zaterdagavond om 23:00 een koffiezetapparaat besteld. Zondagochtend om 11:00 zat ik aan ene bakkie! Top! Goed verpakt ook.

Henzo 01-08-2021

Zeer goede en klantvriendelijke webshop. Ze doen inderdaad alles voor een glimlach. Goede omschrijvingen van de produkten waar je wat aan hebt bij je keuze. Redelijke prijzen. Voordelen en eventuele nadelen staan vermeld.

Robin de wit 01-08-2021

Alles perfect snelle levering. Ook energie zuinig want het werd geleverd op de fiets

Remco 01-08-2021

Perfect geholpen. Bij aanschaf Iphone met glasprotectie heeft de medewerker direct de protectie bevestigd. Blij mee.

Koen 01-08-2021

CoolBlue is al jaren mijn meest favoriete (online) winkel voor electronics. Op de eerste plaats: het hoogste service niveau dat ik ken. Dat laat zich zien in goed advies (indien nodig), snelle levering, tot 23:59u bestellen = volgende dag geleverd (ook op zondagen!) en ben je niet tevreden mag je het gratis retourneren. De meeste andere clubs vragen dat je zelf de retour bekostigt.

Ruilen wordt snel geregeld en bij retour indien gewenst geld terug = binnen 2 werkdagen is het weer bijgeschreven. De zichttermijn is 30 dagen, dus zeer ruim. Als laatste wil ik vermelden: de zogenoemde Tweedekans producten. Flinke korting op de nieuwprijs en producten als nieuw. Hiervan kun je vaak profiteren en zo help je CoolBlue ook.

Christiaan 01-08-2021

uitstekend aanbod, overzichtelijke productpagina’s, relevante accessoires, ruime bezorg opties. Mijn go-to winkel voor elektronica.

Robert 01-08-2021

Ik had bij het product aangegeven dat, zodra het weer op voorraad was ik een mailtje wou dat het er weer was en dat is ook gebeurd. Ik heb ze toen meteen besteld en nog geen 24 uur later had ik het product in huis, echt ideaal.

Joost Iding 01-08-2021

De webshop is erg overzichtelijk en heeft een uitgebreid assortiment. Bezorging is altijd erg correct en ook de afhandeling van problemen is feilloos. Ik blijf dan ook graag bij Coolblue kopen.

Ewout 01-08-2021

Absoluut de beste webshop van Nederland. Goede service, duidelijk communicatie en de beste prijs.

M. Ottens 01-08-2021

Afspraken worden nagekomen. Je word op de hoogte gehouden. Prijs kwaliteit is super. En de site kun je altijd raadplegen voor vragen over producten. Echt top.

Dirk 01-08-2021

De producten zijn in orde, maar we vinden het lachwekkend dat 2 tegelijk bestelde zaken in 2 verschillende zendingen arriveren...

Margot 01-08-2021

Heldere keuzehulp op de website om te bepalen welke laptop bij mij past. snelle levering, goed verpakt.

Fred 01-08-2021

Mooie overzichtelijke website en veel direcht leverbaar en openheid over leverdatum
Ga zo door

R_SF 01-08-2021

Vergelijken van het product was een beetje moeilijk.
Ik ben tevreden met mij aankoop, ondanks kwaliteit van een deel van het product slecht was.