Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ronald 18-06-2021

Naast de goede site en de prima leveringen levert Coolblue een uitmuntende en onderscheidende service.

Jan 18-06-2021

Duidelijke vergelijkingen, handige reviews van anderen. Keuze filters mogen iets uitgebreider maar voldoen. Snelle levering en bij defect nooit gezeur en wordt altijd netjes opgelost.

Michiel Elbers 18-06-2021

Coolblue heeft alles in huis, goede service, snelle levertijd en doet niet moeilijk als je iets om welke reden dan ook retourneert. Ik koop tegenwoordig alles bij coolblue, zelfs als het een paar euro duurder is dan een semi-bekende webshop. Bij coolblue weet je tenminste dat je perfecte en snelle service krijgt.

Frans 18-06-2021

Makkelijk bestellen. Op tijd geleverd. Geen problemen bij terugleveren. En Goede prijs kwaliteit verhouding

Coolbleu is een winkel om aan te bevelen. 18-06-2021

De levering was prima ontvangen, helaas kon ik met het product naar Coolbleu terug omdat het niet naar behoren deed,
Ben goed geholpen maar de medewerker kon er ook niet uitkomen. Zijn advies terug naar de fabriek en ik kon gelijk mijn geld terug ontvangen op mijn rekening.

Jiyan 18-06-2021

Geweldige winkel met enorm originele marketingsstrategie! Hun service, snelle levering, en de vriendelijkheid van de medewerkers maakt dat wij hier altijd bestellen!

Piet 18-06-2021

Alles netjes en op tijd, geen problemen.
Product is zoals omschreven op de website.

DYNAVOICE 18-06-2021

Snelle service
Vlotte levering
Vriendelijk personeel
Goede line up qua aanbod
Aanrader !

René 18-06-2021

Prima shop. Gekocht artikel was het goedkoopst bij Coolblue. Prijs scheelde 62% met die van de duurste aanbieder voor exact het zelfde artikel.

Alex 18-06-2021

Coolblue heeft een hele goede service, komt afspraken en leverdata na en geen gedoe met retourneren.

Kornelis 18-06-2021

De producten die ze leveren kan ik niks op aanmerken. Die maken ze namelijk niet. Maar over de communicatie en afhandeling van zaken kan ik wel iets schrijven. In één woord, bagger. Heb de laatste tijd twee producten besteld bij Coolblue. Een wasdroger en een tandenborstels. De eerste kon na lang wachten niet worden geleverd, stond niet meer in het magazijn bleek later. Daarna lang wachten op teruggave geld.
De tandenborstel ging stuk. Retour gestuurd. Nee enig wachten moest men de oplader ook retour hebben. Aangeven dat dat niet handig was omdat het een duo set was waarvan er één stuk was. Dit zou de medewerker doorgeven. Na tien dagen wachten maar weer eens bellen. Bleek dat er niks was gedaan. Konden me ook niet echt helpen. Weer aantekening gemaakt. Straks twee maand verder voor een tandenborstel. Alles voor een glimlach.. Nou mooi niet

Marijke 18-06-2021

Snelle levering.Ook met de fiets.
Goede service , leuk betrouwbaar personeel.
Uiterst tevreden en alles voor een goede prijs.
Geen enkel verbeterpunt

Luuk 18-06-2021

Al meerdere keren in het verleden hier besteld en altijd goede service gehad.
Laatste keer ook weer, zelfs levering tot aan de voordeur terwijl ik op de 2e verdieping woon zonder lift (pakket van ± 19kg)

Service is de wat hogere prijs voor duurdere producten me wel waard.

Ricardo 18-06-2021

Overzichtelijke website. Redelijke prijzen. Klantenservice goed bereikbaar voor vragen. Levering conform afspraak door zeer nette bezorgers/installateurs. Kortom, tevreden klant.

L. 17-06-2021

Snelle levering en je krijgt precies het product hoe het op de site staat vermeld. Top ervaring en ik bestel zeker vaker bij Coolblue.

Rinus 17-06-2021

Duidelijke beschrijvingen van de producten met de voors en tegen. Handige filmpjes hoe het werkt of waarom deze keuze. je kan vele fliters toepassen om tot je keuze te komen. En de service is echt heel goed en met aardige deskundige mensen.

Corné 17-06-2021

Op zaterdag een nieuwe wasdroger besteld, op dinsdag keurig geleverd. Geplaatst en aangesloten op de 3e etage en de oude hebben ze netjes meegenomen.

Super service!

Karin 17-06-2021

Het is fijn te zien welke producten veel verkocht worden en goed scoren. Levering snel en compleet, dus zeker weten een goede koop!

Nicole 17-06-2021

Ik zocht een koelvriescombinatie die in mijn bestaande metod keuken van Ikea moest passen, de site is heel duidelijk en je wordt goed geholpen om zeker te zijn dat het past. Ook een belletje naar de klantenservice over iets wat onduidelijk was is uitgelegd en ik kon meteen de order plaatsen en de volgende dag stond de koelkast ingebouwd en wel te koelen

Kevin 17-06-2021

Top, service tijdens en na de bestelling. Producten top! En makkelijk en snel bereikbaar.

Sjaan. 17-06-2021

Coolblue doet wat het beloofd. Zeer snelle levering en goede service.
Ik ben hier zeer tevreden over en zal Coolblue zeker aanbevelen.

Jan Gooren 17-06-2021

De shop is duidelijk en klant vriendelijk. om 22.00 uur muurdroogmolen besteld en precies 12 uur later al ontvangen.

E.Hornsveld 17-06-2021

Een dikke tien.
Waarom?
Strakke prijzen, super service, overzichtelijke website.
Gewoon top, daarom een dikke verdiende 10.

ton 17-06-2021

belangrijk voor mij was het enorme prijsverschil voor een zelfde apparaat.Snelle,nette en vlotte bezorging

Suddy 17-06-2021

Coolblue goeie winkel. Beste prijs/kwaliteit verhouding.
Meestal goedkoopste aanbieder
En super snelle levering