Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Karin 17-05-2021

Snelle service! Uitleg op de site.
Goede service met retourzending.
Fijn dat je goed wordt geïnformeerd over de levering.
Vrolijke bezorger!

Sjaak 17-05-2021

Makkelijk bestellen, netjes thuis bezorgd met de bakfiets!
Wat word je tegenwoordig netjes op de hoogte gebracht waar de bezorger is! Top!

Mandy 17-05-2021

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ik ik duidelijke uitleg had gevraagd tussen de verschillende producten. Ik heb heel snel antwoord gekregen en alles heel netjes en duidelijk en via een link gekregen waar ik de verschillen kon doorlezen .

Gewoon goed 17-05-2021

Duidelijke webshop en supersnelle levering!
Ik ben een zeer tevreden klant!

A. Kok 17-05-2021

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Makkelijk proces. Een goede ervaring.

Steven 17-05-2021

prima bedrijf, goede service ook met nauwkeurigheid wanneer de bezorger komt, achteraf zag ik dat mijn artikel nog 50 euro goedkoper was, ben benieuwd of ze hier ook nog iets gaan betekenen.

Jeroen 17-05-2021

Ik geef normaal geen 10 maar ik kan geen enkel verbeter punt aanwijzen.
De website geeft een goed overzichtelijk advies.
De levering was zelfs iets vroeger dan verwacht + dat de bezorger nog even aangaf waar je recht op had mbt retourneren en garantie.
Ben ook erg tevreden met mijn aankoop de sasmung uhd tv .de prijs was tevens ook erg goed .

Erik 17-05-2021

Uitstekende service, fijne website en snelle levering door een inhouse courier. Zo weet je zeker dat er met zorg wordt omgegaan met de aankoop!

Falconetti 17-05-2021

Was-droog combinatie gekocht voor de kinderen op ander adres; iedereen lyrisch: apparaat van LG voldoet aan meer dan de verwachting en de bezorg/aansluitservice was fantastisch. En de oude wasmachine werd ook keurig meegenomen. En dat alles binnen 20 minuten. Chapeau!!

Paul H 17-05-2021

Bezorging keuring op tijd, vriendelijk personeel
Koelkast was onbeschadigd en een mooie prijs!

Bart 17-05-2021

Grote keuze, goed advies en snelle bezorging. Indien nodig zelfs op zondag.

Coolste blue ever 17-05-2021

Coolblue is met afstand de eh, coolste online shop voor ANYTHING. Volgens mij komt dat omdat medewerkers gescreend worden op leukheid. Als ze je daar niet leuk vinden, nemen ze je gewoon niet aan. Resultaat: elk contact verloopt tóp. Dat de apparaten die je kopt het dan ook nog dóen is bijna bijzaak. Btw, weg met Amazon.

Leo 17-05-2021

Makkelijke en overzichtelijke site met veel keuze! Heel goede service en bezorging/ installatie van mij nieuwe TV!

COOLZWART 17-05-2021

Waardeloze beloftes en schijtlollige e-mails. Ik bestel een tv, ontvang daarover 9 schijtlollige e-maIls en er wordt een leverdag en -tijd afgesproken. Je blijft er speciaal voor thuis. Dan ontvang je een e-mail dat we niet thuis waren. Wat een leugenaars zijn het, maar het geld is binnen.
En ik mag wéér een afspraak maken.... Niet zij met verontschuldigingen. Chauffeurs zitten vaak bij McDonalds en mailen dan maar dat je niet thuis bent.
Wel bestellen, maar niet meteen betalen is mijn advies.
Officiele reactie van Coolblue 20-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat een ontzettend vervelende situatie dat de bezorgers je zijn misgelopen. Dit kan natuurlijk gebeuren. Wij maken graag een nieuwe afspraak met je zodat je snel kunt genieten van je nieuwe tv.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

menno 17-05-2021

prijs was oké en is snel geleverd . de bezorger was ook correct. meerdere artikelen gezien en hopelijk ga ik meer bestellen bij cool bleu.

Ferenc 17-05-2021

Deze jongens en meisjes weten wat service is. Vrolijk, snel en goed. Toegankelijke lokatie ook.

Grada Glas 17-05-2021

Alle lof !!!
Duidelijke en overzichtelijke website !
Na bestelling en betaling diverse berichten ontvangen over de levering en exacte leveringstijd.
Vriendelijke en accurate bezorger die duidelijk uitleg gaf betreffende de 30 dagen van omruil mogelijkheid.
Volgende maal weer cool blue !

MA van Leeuwen 17-05-2021

Leuke reclame. Aardige kerels in bestelbussen op de weg in het verkeer. Prettig advies tijdens installeren.. En prettige communicatie vooraf.

Dineke Vonk 17-05-2021

Snelle levering en installatie. Vriendelijke installateur. Duidelijke uitleg over gebruik van de tv.
Goede berichtgeving vooraf aan de levering

Stef 17-05-2021

Snelle, nette levering met alles goed ingepakt. Pakketje mag echter iets dikker zijn aangezien bezorger deze in brievenbus wilde duwen (wat niet lukte waardoor het pakket met daarin een apple pencil er half uit stak), terwijl het regende. Ik begrijp de keus voor zo dun mogelijk en dat dit het probleem van de post is, maar het zou mooi zijn als pakketjes anti-brievenbus gemaakt worden zodat de levering van dit soort prijzige producten zo goed mogelijk verloopt.

M. 17-05-2021

Mijn ervaring met Coolblue was heel goed. Ik heb er een goede droger gescoord met een voordelige prijs. Levering ging ook prima; droger netjes geplaatst en uitgeprobeerd en ik mocht mijn klein defect oventje meegeven aan de bezorgers. Kortom, positieve ervaring.

MarielleZwolle 17-05-2021

Zeer snelle en makkelijke manier van kiezen en bestelproces. Het gemak waarop je ook vergelijkingen kan maken en direct plus en min punten ziet, zorgt ervoor dat ik vaak bij Coolblue mijn producten vind.
Coolblue geeft aan: alles voor een glimlach. Deze krijg ik elke keer weer als ik zie wat ze aanbieden om de wachttijd te verkorten (slingers ophangen enz.) , ik moet daar elke keer weer om grinniken.

Huizenga 17-05-2021

Laat op de avond wasmachine bestelt en de volgende middag al geleverd .
Super service en klant vriendelijk.

v.d.Berghe 17-05-2021

Senseo machine besteld zeer snelle en correcte aflevering s,middags besteld en volgende dag geleverd , machine werkt zeer goed

Jac 17-05-2021

Leuke site om te winkelen. Prettige en humoristische manier om de afhandeling te regelen en de klant op de hoogte te houden.