Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 31-03-2022

Bekend met Coolblue, wat voor mij staat voor betrouwbaar. Abusievelijk onder andere 2 ipv 1 bladblazer besteld. Aflevering vond in 2 keer plaats, tweede keer geen track & trace ontvangen. Gebeld met Coolblue over de 2 bladblazers en werd uiterst goed te woord gestaan en gaf adequate suggesties. Bij Aflevering ging één doos direct retour en vandaag bericht ontvangen dat teruggaaf binnen 3 dagen op mijn rekening zal staan

Joost Baars 31-03-2022

Altijd fijne service, fijne communicatie en bij grote/dure aanschaf wordt de bezorging altijd uitstekend uitgevoerd.

In dit geval had ik een spin-bike gekocht, de reviews van andere gebruikers en coolblue zelf waren helder over de kwaliteit en maakte het kiezen daarom makkelijk.

De fiets is de volgende keurig bezorgd door aardige jongens en super op tijd. Ik ben erg tevreden over de hele ervaring.

Cis 31-03-2022

Online besteld en kon het daarna snel ophalen. Heel fijn dat dit mogelijk is.

W. van den Berg 31-03-2022

Bestelling snel en correct afgeleverd. Vanwege eerdere positieve ervaringen deze winkel wederom gekozen. UItstekende service een aanrader.

Vincent 31-03-2022

Op maandag een nieuwe laptop besteld voor een top-prijs, op dinsdag al binnen zodat ik meteen verder kan aan de studie. Simpelweg top en een product van hoge kwaliteit.

Marco 31-03-2022

Coolblue, gewoon een topwinkel eigenlijk zoals het hoort. De klant is hier écht koning. In het verleden heb ik wel wat verzoeken gehad. Er wordt geen moment getwijfeld om je tegemoet te komen. Mogelijk dat je een paar euro meer betaald maar geloof is er wat aan de hand dan is die paar euro het dubbel en dwars waard.

W 31-03-2022

Hele fijne online winkel. Alles wordt altijd optijd bezorgd en met veel zorg.

Gaby L. 31-03-2022

Ik kom graag kijken op de Coolblue site. Veel diversiteit in producten en de bezorging gaat heel soepel. Het is mij van te voren heel duidelijk wat ik mag verwachten.

Lidia 31-03-2022

In het verleden al eerder bij Coolbleu bestelling gedaan service super snel, fijne website.

Ria 31-03-2022

Ben heel tevreden , snelle levering en niet duur
Heel makkelijk te bestellen, je krijgt snel mail dat je bestelling gelukt is en dat ze zo snel mogelijk leveren, als er vertraging is van levering krijg je netjes een mail met volgende leverings datum.

Henk 31-03-2022

Een laptop besteld voor een nette prijs, netjes thuis afgeleverd zoals het hoort , thanks top

Marloes 31-03-2022

De medewerkers van de klantenservice denken met je mee.
Als er een onverhoopt probleem zich voordoet, zetten ze zich volledig in om het op te lossen.
Ruim aanbod in het assortiment.
Duidelijke website.
Schappelijke prijzen.
Snelle levering.
Een aankoop via coolblue is gewoon van begin tot eind een feestje!!!

Arijd 31-03-2022

Radiatorventilatoren werken als verwacht, vrijwel geruisloos. Spullen werden als beloofd de volgende dag afgeleverd. En per fiets!

Harriet 31-03-2022

Vriendelijke ontvangst, duidelijk waar je wezen moet in de winkel en super personeel met kennis van zaken. Fijn dat ik nog geholpen werd met de aanvraag van een gratis onderdeel.

J.C. Hesen 31-03-2022

shop is zeer helder, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, kortom helemaal in orde

Jelle 31-03-2022

Bij coolblue wordt je altijd super geholpen, super gastvrij en ze zijn de beste in het de volgende leveren

Hans 31-03-2022

prima service.
plaatsing en instelling van onze smart tv ging helemaal super.
Een meedenkende klanten service is ook zeer plezierig

Sunny Tewari 31-03-2022

Zoals afgesproken. Op tijd. Netjes op de gewenste plek. uitgepakt. Opgeruimd. Top service.

Jan Jaap 30-03-2022

Heldere site, goede keuzes met duidelijke uitleg en dat versoepelt de aanschaf

Frans van Munnen 30-03-2022

Snelheid, gemak en accurate afhandeling van de geplaatste bestelling. Daarbij zijn de prettige informatie over levering en tijden top.

Robbie 30-03-2022

Supersnelle bezorging.
Zaterdagavond een E reader besteld en zondag voor 12 uur werd deze al bezorgd en kon ik beginnen met lezen.

Anne 30-03-2022

Gebruiksvriendelijke site met filmpjes en hulp bij de enorme keuze die overal is. Prijs concurrerend. Goede service en snelle levering!

Erben Baijens 30-03-2022

Enorm snelle levering, om 23:00 savonds besteld en de dag erna om 9:00 sochtens binnen! Gemakkelijke track-en-trace en alles over het product duidelijk vermeld op de website. Erg tevreden!

Paula 30-03-2022

Alles precies volgens verwachting. Op tijd geleverd. Duidelijke communicatie via sms en mail.

otto aartsen 30-03-2022

goede prijs / kwaliteit verhouding.
snelle levering
goede service en ondersteuning