Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4296 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fiederelsje 10-11-2021

Overzichtelijke website.
Keuze menu en vergelijken van producten.
Levering was goed aangegeven.
Eerst een berichtje dat tussen een bepaald tijdslot geleverd zou worden.
Later een berichtje van de chauffeur met een specifiek tijdstip.

Rozon ICT 10-11-2021

Al heel veel besteld in deze webshop zowel zakelijk als privé, altijd erg goede en snelle levering/service. Eén keer een probleem gehad waar met een retourzending waarvan de doos leeg was bij ontvangst, Coolblue is tot het uiterste gegaan om te achterhalen waar het artikel (Macbook) gebleven was en dat is gelukt en geld terug! Bij mij kunnen ze niet snel meer stuk.
Toppers!

Sietse 10-11-2021

Ik vond de bezorg methode waar je opties had hoe het bezorg zou worden heel fijn. 1 puntje minder omdaf ik berichten bleef krijgen over mijn levering

Zacharias 10-11-2021

Prima app en informatievoorziening rond het bestel en verzendproces. Aankoopproces zeer soepel.

Jean-Marie De Dobbelaere 10-11-2021

Uitzonderlijk positieve klanten ervaring.

Coolblue is enige webshop die ik ken om zo een score te behalen :

- duidelijk webshop

-extra goede informatie ivm levering, duidelijke communicatie, en tot mijn grote verrassing duidelijke leveringstijdstip tot op het uur, en bijklend telefoontje 15 min voor levering

- medewerkers levering heel vriendelijk, professioneel

- gewoon een super ervaring. De andere grote webshop kunnen van Coolblue nog veel leren.

Marco 10-11-2021

Zeer groot aanbod en nooit problemen gehad met (gratis) retourneren. Ook de Coolblue keuze is handig bij het kiezen van een product.

Frank 10-11-2021

De website van Coolblue is overzichtelijk met voldoende informatie en het bestellen is zo gedaan. Maar dan komt de uitdaging, de bezorging via Budbee. Aangegeven dat bezorgd moest worden op maandag tussen 17:30 en 22:00. Maar helemaal niks die avond. Uiteindelijk werd het product op woensdag bezorgd. De 5 als cijfer geef ik niet voor Coolblue die krijgen een 9 maar Budbee krijgt een 1 en dat maakt gemiddeld een 5.

H.Hofmeijer 10-11-2021

Coolblue maakt ZELF een fout door verkeerd product te sturen. Dezelfde dag ongeopend terug gestuurd. En retourmelding aangemeld. Dan mag je verwachten dat ze snel het juiste product toesturen. NIETS IS MINDER WAAR ! Je raakt verzeild in de malle molen van retourzendingen schijnbaar, waarbij de klantenservice zeer moeilijk te bereiken is, de boot afhoudt, en op een gegeven moment niet meer op je mails reageert. Heb nu via de creditcard maatschappij een betwistingsformulier ingevuld en wil dus mijn geld terug. Wat een slechte organisatie!! Het meest frustrerende is nog dat zij ZELF de fout hebben gemaakt. Je mag dan verwachten, dat ze die dan snel willen herstellen. NIET DUS ! Voor mij hebben ze afgedaan.

RCM 09-11-2021

Duidelijke website en snel kunnen vinden wat ik nodig had. Snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden waar mijn pakketje zich bevond.

Zaterdag 06-11-2021 09-11-2021

Mooie Webshop . Alleen niet beloven op zaterdag besteld , zondag binnen . Ja 4 wasdroger met eigen bezorgwagen . Maar geen stofzuiger via Post.nl versturen. Kun je op je klompen na gaan , dat ie niet op zondag binnen is . Dus voor de kat z'n................zitten wachten . Duidelijker aangeven op Website en zeggen wij bezorgen met eigen service.

Aartje 09-11-2021

Dit was de eerste keer dat ik bij Coolblue online heb besteld. Goede service, binnen 2 dagen al binnen en zo geweldig, ik kreeg bericht dat de bezorger (op de fiets) onderweg was en een kwartier voor het aflevermoment kreeg ik een appje dat hij er bijna was. Perfect, wat fijn, goede service.
Helaas had ik de verkeerde maat besteld en was de goede maat niet voorradig bij Coolblue.
De retourprocedure was perfect, geen moeilijk gedoe.
Ik kon gelijk de retourticket zien en terugbrengen naar een servicepunt. Als ik weer wat nodig heb kijk ik eerst of Coolblue het heeft. 😉

Marcel 09-11-2021

Makkelijk besteld en snel op de fiets geleverd. Goede communicatie over de bezorging. Zeer tevreden.

Wim van Dongen 09-11-2021

Makkelijk om te bestellen en goede service.
Ook die de bestelling brachten waren netjes.

Godfried 09-11-2021

Zaterdagavond een chromcast besteld. Zondagochtend in huis. Uiterst vriendelijke bezorgster, vroeg ook nog of er oude apparaten moesten worden meegenomen

Kees 09-11-2021

Duidelijke website, goed te lezen reviews, Supersnelle levering (zelfs opvxondag) , en prima prijs/kwaliteit

Manon 09-11-2021

Snelle levering (ook het gehele weekend). Altijd super service en snelle oplossingen als iets niet geheel naar wens is. Leuke communicatie, zelfs in de standaard e-mails. Echt een bedrijf van nu.

Charlotte Holtrust 09-11-2021

Snelle service, goede kwaliteit van het product. Als nieuw in de doos ontvangen.

Ruud Joppe 09-11-2021

Fijn bedrijf, zeer snelle bezorging en aardige mensen. Ik blijf zeker klant.

Jan Hoorn 09-11-2021

Precieze uitvoering van wat beloofd (en dus verwacht) was.
Van jullie puzzelreclame op tv wordt ik overigens draaierig.

H Holthuijsen 08-11-2021

De site is handig en overzichtelijk en de levering was snel. Ik heb allen expres bij coolblue besteld I.p.v. bij een andere site gezien het product op de andere site 2 verschillende uitvoeringen weergaf bij de afbeeldingen, 1 uitvoering vond ik niet mooi. Bij coolblue stond er 1 uitvoering als afbeelding, welke ik ook wilde, echter kreeg ik de andere uitvoering geleverd.

Ik heb vooraf betaald, gezien ik ervan uit ging dat de afgebeelde uitvoering geleverd zou worden. Normaliter bestel ik namelijk met after pay op andere sites, gezien ik dan eerst kan kijken of het product goed is en voldoet aan verwachting voor ik een betaling uitvoer. Dit zou een goede toevoeging zijn voor de toekomst, wat ook voor mij persoonlijk aantrekkelijker zou zijn om in de toekomst vaker te bestellen. Gezien ik nu vaker kies voor andere websites waar ik achteraf kan betalen.

Buiten deze teleurstelling, beviel de ervaring van bestelling en keuze en snelheid van levering wel goed.

Nu hopelijk ook een vlotte afhandeling van mijn retourzending en terug storting van het bedrag.

Tom Kleine Hesselink 08-11-2021

Ik ben geëmigreerd naar Duitsland, en ik ben zeer blij dat Coolblue ook nu in Duitsland is. In Nederland heb ik altijd zeer goede ervaringen gehad met Coolblue producten en service. En zoals verwacht is het ook niet anders bij de oosterburen "Duitsland".
Gewoon een dikke tien met een duim hoog voor Coolblue

Anoush 08-11-2021

Super slechtte service. Ik heb 31okt iets gekocht en het is tot heden niet geleverd. Loze beloftes! Ik raad niemand aan ooit iets te bestellen bij coolblue. De bezorging service is om te janken!

Het is ook niet mogelijk mijn bestelling op te halen in de winkel bij coolblue of bij een pickpoint. Echt te triest voor woorden. En dan koop je iets v 500euro.

Ton 08-11-2021

Geweldige service, vriendelijk personeel met kennis. Goed advies, scherpe prijs.

Roy Van dongen 08-11-2021

Wij kopen daar alles wij kopen altijd op zaterdag en het is er altijd op zondag oude spullen mee retour en. goede service

Milan 08-11-2021

Goede service en mooie product prijzen snelle bezorging naar mijn mening een top webshop