Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evelien Koop 29-11-2021

De stofzuiger die ik heb besteld is prima in orde maar bij de bestelling stond vermeld dat het oude exemplaar zou worden meegenomen… Dus niet… Dit is misleidend.

Paul 29-11-2021

Website is gewoon altijd goed bereikbaar, duidelijke informatie over de producten, eerlijke reviews (ook slechte reviews worden gewoon getoond), selecties zijn logisch en het is handig om een aantal gelijkwaardige producten te kunnen vergelijken. Blijft gewoon een van mijn favoriete websites voor dit soort aankopen.

Mark-Danney 29-11-2021

Snelle levering, heldere communicatie en goede prijzen. Niet altijd de beste prijs, maar door de consistent hoge kwaliteit van de winkelervaring alsnog vaak waard.

Jeanine 29-11-2021

Is erg overzichtelijk. Sturen ook een mail als het verstuurd gaat worden en binnen welke tijd het waarschijnlijk bezorgd word. En je krijgt een sms als ze eraan komen.

Leonard 29-11-2021

Coolblue is een gezellige winkel (fysiek), maar ook online een duidelijke website. En vooral onderscheidend is de goede service. De prijs is vaak wat aan de hoge kant, maar daar krijg je dus wel wat voor terug. En het gebeurt ook vaak genoeg dat de prijs prima is. Daarnaast is ook verzenden beide kanten op kosteloos en snel.

Esmee 29-11-2021

Duidelijke website en goede prijzen.
Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en na een belletje, waar ik echt heel vriendelijke te woord werd gestaan was het heel gauw opgelost! En ondanks Black Friday had ik het de volgende dag gewoon in huis!

Eerder als eens een wasmachine en droger daar besteld, en ook dat was een top service. Neerzetten en monteren en halfuur later draaide hij al!

M.B. 29-11-2021

Als ik iets bij Coolblue bestel weet ik eigenlijk altijd zeker dat het de volgende dag geleverd wordt. Dat is vaak van belang voor mij.
Laatst had ik echter een garantie geval met een product van ±€200,00 wat niet helemaal goed werd opgelost. Ik had wat meer coulance verwacht als je in het recente verleden voor €10.000,00 aan goederen hebt gekocht. Maar misschien denk ik te ouderwets.

Rogier 29-11-2021

Off en online klopt de beleving van deze club. Goeie service, waarmaken wat beloofd wordt en goede menselijke hulp. Kunnen andere giganten zoals die bolle blauwe nog iets van leren.

Pieter 29-11-2021

Bezorging is altijd snel geregeld. Je ontvangt regelmatig updates over de voortgang van je bestelling. Kwaliteit van coolblue is gewoon zeer goed.

Cynthia 29-11-2021

Ik vind Coolblue een hele goede keuze.
Ik twijfelde om een droger te kopen die refurbished was en ik had heel veel vragen.
Ik ben die avond gelijk goed geholpen via Facebook en de dag erna had ik een nieuwe droger en hadden ze zelf mijn oude wasmachine nog mee genomen !
Ik ben zeker zeer tevreden met dit bedrijf !

Natalia 29-11-2021

Super snel bezorgd, volgende dag was al in huis ondanks Black Friday drukte. Ik gebruik de website van Coolblue voor vergelijking van producten en om goede keuze te maken. Heel blij met de uitleg op de website en mijn nieuwe stofzuiger.

Alan 29-11-2021

Goede intuitieve site, kenmerken van producten zijn allemaal snel duidelijk en overzichtelijk. Snel verzonden en snel in huis. Super!

Paul 29-11-2021

Handige en overzichtelijke webshop. Fijn dat je ook verschillende producten kan vergelijken. Bestelproces is simpel en overzichtelijk. Levering is stipt op tijd.

Hans B. 29-11-2021

Ik werd heel vriendelijk geholpen in de winkel waar ik een pakketje af gehaald heb dat ik besteld had bij Cool Blue.
Kreeg een nummer en werd eigenlijk direct goed geholpen, heel fijn.
Ik heb deze winkel gekozen omdat het dicht bij is vanwaar ik woon, wel zo makkelijk.

MM 29-11-2021

Handige site, makkelijk in gebruik, product snel gevonden, winkelmandje werkt vlot door naar de betaling, snelle levering, zeer tevreden

Pedro 29-11-2021

Site werkt prettig, goed aanbod en scherpe prijs. Het product werd snel (1 dag) en netjes geleverd.

Dave 29-11-2021

Betrouwbare shop. Geven altijd het gevoel dat ze echt blij zijn met je bestelling. Vervolgens word je goed op de hoogte gehouden van de levering en die was exact op tijd.

Joeri 29-11-2021

Snelle levering, goed verpakt, goed op de hoogte gehouden over levering etc. .

Corine 29-11-2021

Het kopen van een televisie bij coolblue is me goed bevallen. Ik vind de website overzichtelijk. Het is goed mogelijk om producten met elkaar te vergelijken. En je komt makkelijk bij de producten die relevant zijn voor jou smaak. Daarnaast is de bezorging goed geregeld. Je krijgt netjes de nacht van tevoren een mail met een niet al te groot tijdslot (geen hele middag of ochtend). En een kwartier voor bezorging nog een bericht per sms. De tv doet het goed, voldoet aan de verwachtingen. Ben er blij mee.

René 28-11-2021

Levering geleverd op de volgende dag zoals beloofd. Dit ondanks de drukte. TOP.

Mirrie 28-11-2021

Prima shop, fijne keuze hulp. De levertijd is echter wel regelmatig anders dan vermeld op de website.
Dit wordt overigens dan wel netjes via de e-mail gemeld, maar kan soms bij last-minute aankopen voor verjaardag of dergelijke lastig zijn.

dennis ( The Legend ) 28-11-2021

doen wat ze beloven, geen poespas of addertjes onder het gras, duidelijke heldere communicatie en oprecht vriendelijk personeel

Marc 28-11-2021

Goede prijs en artikel precies volgens afspraak bezorgd met de Coolblue fiets, super !!

Jeroen 28-11-2021

Na 12 jaar toch een nieuwe tv gekocht, de andere wilde niet kapot en is verhuisd naar de slaapkamer. Savonds gekeken op de site en gelijk besteld. De volgende dag kwam de bezorger precies in het afgesproken tijdsvak de televisie brengen. Prima en snelle service, niks op aan te merken. Hij hangt aan de muur en zijn er al flink van aan het genieten.

Roelie 28-11-2021

Ik koop al verscheidene jaren bij Coolblue, in de winkel en online. Altijd vriendelijk personeel die je op een prettige manier helpen. Ik ben superfan van Coolblue ook omdat online alles goed geregeld is.