Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sonja van der linden 19-07-2021

Ik heb 16 juni 2 telefoons gekocht omdat ik 2x what's app nodig heb en van het weekend bleek dat er wel 2 what's app groepen op een tel kunnen en ik dus wel met een dual sim telefoon kan werken, dit heeft absoluut mijn voorkeur en daarom wilde ik 1 tel terug sturen maar ik was 3 dagen na de 30 dagen retourneren dus het kon niet meer dit vindt ik bijzonder jammer want ik wist het echt niet eerder maar jullie wijken niet van je voorwaarden af...terwijl ik de tel maar 4 dagen heb gebruikt en alles weer netjes in de doos heb.... ik denk dat het handig is om wel met klanten mee te denken en bijv wel een eis te stellen dat je naar het product kijkt als je hem terug krijgt om te kijken wat je nog kan betekenen.

Tbvdp 19-07-2021

Wij voelen ons zeer slecht behandeld. We melden een retour vanwege kortsluiting. Zonder onderzoek wordt ons apparaat (slecht verpakt) naar ons huis teruggestuurd met de melding “slecht verpakt, total loss”. In het eerste telefonisch onderhoud word ik vervolgens voor onwetend uitgemaakt en krijgen we de volledige schuld toebedeeld van de total loss.

Naar ons idee wordt daarmee volledig voorbijgegaan aan het feit dat Coolblue ons een Solis apparaat heeft geleverd dat binnen de garantietermijn kapot is gegaan. Tevens wordt voorbijgegaan aan het feit dat Coolblue de retour wel gewoon heeft ontvangen en heeft doorgestuurd aan “espresso service II caffe vof.”
Zo slecht zal eea dan niet verpakt zijn??

Vervolgens zien wij na het uitpakken dat er weinig schade is, zeker niet hetgeen op de pakbon staat, hierdoor total loss lijkt ons wat vergezocht. Ons vermoeden van het “onder de garantie uitkomen” door de leverancier van Coolblue het doel is, wordt hiermee versterkt.

Na een tweede (overigens positief telefonisch contact) werd ons verzocht een mail te sturen. Vervolgens worden we al 3x aan het lijntje gehouden en wordt er beloofd terug te bellen/mailen met een oplossing maar zonder resultaat.

Wij willen gewoon op een normale manier ons recht op een deugdelijk apparaat en in alle redelijkheid een oplossing. Overigens voelen we weinig voor een nieuwe reparatie gezien de tijd en uren die het ons al heeft gekost.

Henk 19-07-2021

Wilde al een poosje een BR/DVD/CD speler aanschaffen en heb dit gedaan na wat research op internet wat een beetje goed model met de juiste mogelijkheden is (m.n. ook de aansluiting op TV en stereo). Tevens gezocht wie dit artikel voordelig kan aanbieden en coolblue behoorde tot een van de goedkoopste aanbieders. Door al eerdere positieve aflever ervaringen en tevredenheid over de artikelen heb ik weer voor deze winkel gekozen.
En wederom niet teleurgesteld: vrijdagavond besteld, zaterdagochtend in huis. Uitpakken, even aansluiten en spelen!! Kind kan de was doen.

Jos Meens 19-07-2021

Pakket werd niet bezorgd door Post NL. Dank zij de eerlijkheid van een bewoner uit de Abdissenlaan, heb ik mijn pakket alsnog ontvangen. Pakket werd bij hem afgeleverd, terwijl het juiste adres en postcode op het pakket stonden. Klantenservice van Post NL was belabberd slecht. Zij namen niet eens de moeite, om bezorger te traceren. Mijn advies: Neem een andere bezorgdienst, want bij Post NL kunnen op deze manier van afhandelen, paketten verdwijnen.

LotKremer 19-07-2021

Site is gebruiksvriendelijk, bestellen gaat eenvoudig en snel en de producten worden super snel geleverd!! Heel fijn!

Susan 19-07-2021

Overzichtelijk en goed omschreven ben erg blij met mijn frituurpan service was ook perfect en levering zoals afgesproken

Katja 19-07-2021

Goede en snelle service . Laat besteld en de volgende dag geleverd. Klantvriendelijke mails en doos voor levering.

Arno 19-07-2021

Eigenlijk doet Coolblue de meeste dingen gewoon keurig netjes en goed. Groot aanbod, snelle levering, goede service bij eventuele problemen.
Met één ding onderscheiden ze zich negatief tov bijvoorbeeld hun concurrent met die grote blauwe dikke meneer en dat is dat achteraf betalen jammer genoeg niet kan. Ik vertrouw Coolblue voldoende, dus bestellen durf ik zonder meer, maar dit is wel een minpuntje.

VoloF 19-07-2021

Bij elk artikel staat vandaag besteld morgen geleverd, ze kunnen dit gelemaal niet waarmaken, als ik iets bestel dan is de minimale lever datum 10 dagen.... is.toch pure misleiding

Jenn 19-07-2021

Het is een fijn bedrijf met een vrolijke uitstraling, advies op maat en hele vriendelijke service. Makes me :)

stan 19-07-2021

supergoede service met snelle bezorging. De vergelijkfuctie is ook superhandig voor monitoren en computers

Karst 19-07-2021

Al lange tijd mijn favoriete "winkel" om electronica te kopen.
Zeer makkelijke en overzichtelijke website met makkelijke vergelijkingsmogelijkheden.
En... meestal ook de goedkoopste, mooi meegenomen !
Tel daar dan ook nog de unieke bezorgservice bij op en je hebt je perfecte "One Stop Shop" !

Robert 19-07-2021

Snelle levering! Vaak en duidelijke terugkoppeling m.b.t. de levering. Geleverd conform afspraak.

gulikers 19-07-2021

snelle service snelle levering goede verpakking van het artikel en vriendelijke bezorger.

jos 19-07-2021

Het was op voorraad en hebben een goede prijs. Maar ik koop liever in een winkel (iets duurder mag) omdat langzaam aan de winkels verdwijnen. Maar deze telefoon lag nergens op voorraad. Daarom maar via webshop besteld.

Kim 19-07-2021

De website is helder, producten worden goed gepresenteerd. De levering is snel en producten goed verpakt. Klantvriendelijk.
Mijn favoriet voor apparaten met een chip.

Marcel 19-07-2021

Duidelijke site, goede en uitgebreide productbeschrijving. Het bestelproces verloopt gemakkelijk en is heel duidelijk.

B. van Mulligen 18-07-2021

De prijs van het gekochte artikel heeft de doorslag gegeven. De levering was: vandaag besteld morgen in huis.

Regina 18-07-2021

Tv gekocht online, dag erna geleverd. Snelle levering maken ze waar. Tv zelf installeren ging prima.

Jos 18-07-2021

We hebben al vaker bij Coolblue besteld, nooit enig probleem gehad, retourneren is ook geen probleem.

S 18-07-2021

Zeer klantvriendelijk, helaas de 1e leverpoging niet helemaal goed gegaan. Maar dat hebben ze uitstekend opgelost.

E. Bolhuis 18-07-2021

Buitengewoon klantvriendelijk. Je weet wanneer het pakket komt met een marge van 2uur of minder.De bezorgers houden je op de hoogte en het pakket komt ook echt aan.( bij DHL vaak niet) . Ik ben heel tevreden over Coolblue!!

Bianca Kuiper 18-07-2021

Super snelle service , ik ben heel blij met mijn aankoop bij cool blue, top

Gerriet van den Bogert 18-07-2021

F1 2021 besteld, was snel besteld en op de juiste datum bezorgd zoals ook op de site stond.
Zijn zelf op vakantie en heb een dag van te voren nog adres gewijzigd en werd op dat adres juist geleverd,
Heel blij mee, komende tijd bestellen we daar de games en ander elektronica bij coolblue

Vincent 18-07-2021

S’avonds om 23:45 bestelt en alsnog de volgende dag in huis ! Snelle service 🚀