Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vincent 01-02-2023

CoolBlue is heel duidelijk en helder met de beschrijvingen van de producten online . Levering is heel snel en bij vragen zijn ze makkekijk en snel bereikbaar.

Daniel 31-01-2023

De betrouwbaarheid in levering, met duidelijke communicatie EN een belletje dat de bezorger er bijna is, maken het voor mij een no-brainer om te bestellen bij Coolblue.
Pakket keurig netjes tot in de huiskamer afgeleverd met wat tips hoe uit te pakken en wat te bewaren voor eventueel retour en/of garantie aanspraak.

Marco 31-01-2023

Super service en product.
Zaterdag besteld en zondag geleverd en perfecte communicatie.

Mathijn 31-01-2023

Groot fan van Coolblue. Het assortiment klopt, de gebruikerservaring van de webshop is excellent en de service nog beter! Bij 99% van de bestellingen ging het altijd goed, bij 1% dat er iets mis ging werd het snel en adequaat opgelost.

Garantie top. Service top. Betrouwbaarheid top.

Gerrit 31-01-2023

Op zaterdag er achter komen dat de wasdroger kapot is eigenlijk verwacht dat ik wat wasbeurten uit moest stellen. Maar nee, enigszins verbaasd was ik dat zaterdagavond bestellen zondagochtend leveren betekent.

Normaal maakt een paar dagen levertijd bij een webshop mij niet zoveel uit maar nu was het toch wel fijn dat er zo snel geleverd kon worden. Blij verrast hiermee!

John 31-01-2023

Goede duidelijke omschrijving bij product, is niet de eerste keer gelukkig, en klopt geheel nu ik product heb en gebruik. Reviews bij product zijn natuurlijk altijd persoons afhankelijk, maar ook weer in dit geval super goed en daarmee goede keuze om een bestelling te plaatsen! Per toeval had ik deze al in mijn winkelwagen en zag dat er een aanbieding was, besteld, en zondag in huis met een paar clicks.

Gerjes 31-01-2023

Zeer gebruikersvriendelijke webshop . Wordt op tijd geïnformeerd over afleveringstijd. Levering per fiets. Ondanks zeer slecht weer zeer vriendelijke bezorger.

R. Wik 31-01-2023

Het product dat ik wilde kopen was niet alleen goedkoper hier ten opzichte van andere webwinkels, maar ook nog eens sneller geleverd! De uitgebreide informatie over het product op de website van CoolBlue was doorslaggevend bij het kiezen tussen verschillende modellen en prijzen, en ik ben ontzettend tevreden met de uiteindelijke keuze.

Probleemloos 31-01-2023

De vriezer die ik wilde was op voorraad. De deur moest gedraaid worden en dat kon ik aangeven (tegen extra betaling, flink bedrag). Ik bestelde rond 9 uur 's avonds en om 8:30 de volgende ochtend werd het artikel geleverd. Zonder problemen neer gezet waar ik dat graag wilde. Probleemloos binnen 12 uur afgehandeld. Ook nog 30 dagen bedenktijd, maar niet nodig als je een Liebherr product koopt.

Paul 31-01-2023

Goede artikelomschrijvingen en recencies. Fijne levermethoden/-tijden: zaterdag besteld, zondag in huis.

Judith 31-01-2023

Ontzettend fijne webshop. Duidelijk en effectief - ook mogelijkheid om te zien waar het product in de fysieke winkel op voorraad is. Snelle communicatie wanneer je product geleverd wordt via de app notificaties. Daarnaast ook zeer goed en duurzaam ingepakt, een doos die precies om het product past; geen plastic bubble wrap of dergelijks nodig. Fietsbezorgers altijd erg aardig net als de mensen in de winkel. Mijn favoriete winkel om dingen te bestellen.

Rida 31-01-2023

Mocht een Airfryer uitzoeken van mijn dochters, voor mijn verjaardag. Meteen op de site van CoolBlue gekeken en een mooie uitgezocht. Gereserveerd en de volgende dag opgehaald in de winkel op de zuidas Amsterdam. Kom hier vaker, woon dichtbij, en vind het een hele fijne winkel waar je altijd heel goed wordt geholpen en je eventuele vragen goed worden beantwoordt.De Airfryer intussen gebruikt en ik ben er heel blij mee.

D. Vleeschhouwer 31-01-2023

Snelle bezorging en produkt voldoet aan de verwachtingen
Ook de klantenservice van coolbleu is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Melanie 31-01-2023

Makkelijk Online te bestellen en pas betalen bij afhalen in de winkel.
Zeer ruim assortiment, vriendelijke medewerkers, nette en overzichtelijke winkel.
Parkeergelegenheid bij het filiaal in Eindhoven laat wat te wensen over.

Alex 31-01-2023

Eenvoudig, vriendelijk, snel. Dat is echt handig hoe het proces werkt - een paar klik op de website en ophalen

Gerrit 31-01-2023

Vriendelijk
Kennis
Tijd nemen (bon niet bij me, wachtten rustig tot ik via telefoon ordernummer had opgevraagd.

henk gerritsen 31-01-2023

binnen een dag bezorgd en klopt allemaal heel fijn dat is bij andere niet altijd zo
heel vertrouwd allemaal zou er nu zo weer bestellen voor als ik wat nodig heb.

Jack 31-01-2023

Verreweg de beste website om artikelen te beoordelen en te vergelijken. Geeft veel informatie en heeft veel reviews over producten.
Hun service is fantastisch.
Het enige minpunt is dat ze lang niet altijd de laagste prijzen hebben.

Colin 30-01-2023

Altijd goed advies op de website en snelle levering. Er ging deze keer alleen iets mis met mijn bestelling waardoor hij gecanceld werd en ik mijn geld teruggestort kreeg.

Ralf 30-01-2023

Snelle levering! Fijn apparaat, zeer snel te instaleren en makkelijke bediening. Prima geluid!

Attie 30-01-2023

Altijd goede ervaringen. Niet de allergoedkoopste, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de uitstekende service.

Piet 30-01-2023

Overzichtelijk assortiment, duidelijke informatie over product en verzending, handig volgen pakket, extra nuttige informatie over het (gebruik van) het product.

Nico 30-01-2023

Gewoon heel goed misschien niet de goedkoopste maar wel de beste. Assortiment zou van mij nog groter mogen zijn nu moet ik Coolblue helaas vaak overslaan bij aankopen.

Derk Pieter 30-01-2023

Bose soundbar uitbreiding bijgekocht bij Coolblue. Mooie korting. Gemakkelijk overzichtelijk en duidelijke omschrijvingen en uitleg over de produkten. Zeer snelle levering en super veilig verpakt. Alles volgens bestelling geregeld. Compliment.

F. 30-01-2023

Voorkeur aangegeven voor thuisbezorging van een telefoonhoesje. Deze kan zelfs door de brievenbus bij juist verpakken. Echter zijn de bezorgers niet langs mijn huis geweest en moest ik het ophalen bij een postnl punt. Dit verwacht je niet van een bedrijf met eigen verzendafding.