Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

BrianR. 29-04-2021

Coolblue is altijd een gebruiksvriendelijke omgeving. Dit omvat de website, maar ook de medewerkers. Nu heb ik zelf miniscule ervaring met de medewerkers, maar dat kleine beetje dat ik heb, is zeker plausibel. De website bevalt altijd goed te navigeren, de producten worden goed afgehandeld, verpakt en afgeleverd. Kwaliteit komt wel ter sprake. Lekker bezig jongens!

G. Horvers 29-04-2021

Op de website een goede keuze te maken. Na bestelling goede informatie en begeleiding. Aflevering op het juiste tijdstip.

Sandra 29-04-2021

Onze nieuw gekochte droger bij coolblue bleek een technisch mankement te hebben. Hij heeft het vanaf dag 1 niet goed gedaan. Na telefonisch contact waarbij de medewerkster met mij meedacht was de conclusie dat het een fout was . Dus vrijwel gelijk zei zij dat de droger moest worden omgeruild voor een goede. Die kon de volgende dag geleverd en geïnstalleerd worden.
Zeer vlotte goede service

Soons 29-04-2021

Gekozen voor deze manier van kopen op advies van collega. Snel en vlot alles kunnen regelen en ophalen. Alles super goed geregeld. Vlot geholpen met alle corona regels.
Verder ook voor jullie gekozen omdat als er wat is met de telefoon is jullie fysiek ook bereikbaar zijn en er goed geholpen wordt.

Dre 29-04-2021

Snelle levering en vaak goedkoper dan bol.Com en als er mankementen zijn goede service alleen pokke muziek als je in de wacht staat want het is niet altijd alles voor een lach 🤣🤣

Sluys 29-04-2021

Enorm rommelige bezorging, ben al dagen achter mijn pakketje aan het aanbellen en krijg tegenstrijdige informatie van coolblue en post.nl. Moet maar hopen dat het pakketje nog terecht komt.

Peter 29-04-2021

Aflevering van wasmachine en -droger was niet volledig, want de eveneens gekochte lekbak ontbrak. Men vergat overigens een deel van het verpakkingsmateriaal mee te nemen. Vervolgens ellenlang wachten op contact met de servicedienst voor het maken van een nieuwe afspraak. Dat duurde drie dagen. En toen kwam men vervolgens niet op de afgesproken tijd opdagen. Zit nog steeds te wachten overigens. Geen enkel bericht.

Renee 29-04-2021

Mijn ervaringen met Coolblue zijn heel positief. Goede service, handige tips en een snelle levering. Ook de producten zijn kwalitatief in orde.

Adriana 29-04-2021

Heb een 2e kansje dolce gusto apparaat gekocht.
Het enige wat eraan mankeerde was een heel klein krasje, niet hinderlijk en niet echt zichtbaar.
Ik ben er heel blij mee.

Elly B. 29-04-2021

Duidelijke informatie, snelle levering, prima afhandeling, goede service.
Blijkt veel betrouwbaarder en degelijker te zijn dan de lollige advertenties doen vermoeden.

Hans 29-04-2021

Mooi ruim aanbod van artikelen, en snel en adequaat geleverd bovendien. Heel tevreden klanten derhalve.

EZMO 29-04-2021

Ik heb voor het eerst besteld bij Coolblue en ik ben erg tevreden over de snelheid, de communicatie en de keuzes in levering. In de ochtend heb ik mijn bestelling geplaatst en na 2 uur kon in de bestelling ophalen in Amsterdam Zuid. Vriendelijke en behulpzame medewerkers en ik ben heel blij met de HP monitor, de Apple muis en het toetsenbord.

Aron 29-04-2021

Scherp geprijsd, fris concept en goede levering. 13 april een was- droogcombinatie besteld in de aanbieding. Hier is goed overzichtelijk gemaakt welke plus- en minpunten en specificaties er zijn per machine. Helaas kon ik de levering niet langer dan twee weken uitstellen I.v.m. Onze verhuizing was het makkelijker de machine geleverd te krijgen op ons nieuwe adres, maar zover vooruit kon ik de wasmachine niet reserveren. Nog gedacht aan later aanschaffen en dan laten leveren op ons nieuwe adres, helaas kon de helpdesk ons niet vertellen tot wanneer de aanbieding zou lopen. Verder super tevreden over de aanschaf, levering was keurig netjes tot net over de drempel (I.v.m. Corona richtlijnen) en daarnaast werd een goede uitleg gegeven over de machine door de bezorger. Ik zal zeker nog eens bestellen bij Coolblue!

Vera 29-04-2021

Coolblue is altijd super. Ook deze keer weer. Volgende dag, goed verpakt, geleverd. Overzichtelijke website. Kon makkelijk vinden wat ik nodig had. 100% tevreden.

Wouter 29-04-2021

Meerdere producten besteld. Twee keer het zelfde product gekregen en één niet ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gehad word er een onderzoek ingesteld. Als er iets bekend is zal er contact worden opgenomen. Dat hebben ze na twee toegezegd niet gedaan. Zelf wederom gebeld en zal moeten afwachten wat er uit het onderzoek komt. En niks anders was mogelijk. Resultaat ik heb mijn product nog niet en het duurt ook nog even verwacht ik. Om de klant tevreden te houden konden ze het product opnieuw versturen en dan kan Coolblue verder met hun onderzoek zonder dat ik daar hinder van heb. Maar dat is absoluut onmogelijk. Ik ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken.

Robert 29-04-2021

Bij Coolblue winkelen is super eenvoudig. De site en het bestellen van producten is overzichtelijk en producten worden snel thuis geleverd. Ook word je goed geïnformeerd over de afhandeling van je bestellen.

Aris 29-04-2021

Zeer snelle levering en prima track and trace
Netjes verpakt en voor een zeer scherpe prijs

Monique 29-04-2021

Duidelijke website en door de filters had ik zo de juiste tv gevonden waar ik naar op zoek was.
Snelle levering! En met vooraf de track & trace melding . Bezorger was netjes op tijd

Xander 29-04-2021

Het gaat achteruit. Vroeger kon je echt nog op de coolblue service regelen. Je had spullen echt de dag erna binnen. Nu is dat helaas niet meer. Ook hippe CoolblueFietst projecten getuigen hiervan. Leuk project, maar opeens leveren ze pas om 9 uur uit. Dan ben ik niet meer op kantoor. De flexibiliteit en service is daar gewoon echt weg.

Melissa 29-04-2021

Ik vind website van Coolblue altijd erg prettig om op te zoeken.
Ze hebben een uitgebreide filter optie die andere webshops niet hebben, waarbij ze alle opties ook nog uitleggen.

Heb afgelopen week iets gekocht wat ik dezelfde avond nog in huis wou hebben. En dit ging perfect, heel blij ermee!

PMA 29-04-2021

Duidelijke omschrijving en info op de site over het artikel.
Snelle bezorging en communicatie er over naar de klant.
Artikel goed en stevig verpakt.
Enigste minpunt was dat je met de gratis virusbescherming een creditcard nummer moet invullen, die heb ik niet, dus helaas geen gebruik van kunnen maken.

Y.S. Van Den Broek 29-04-2021

Snelle service, goed verpakt, makkelijke website waar je goed kunt vergelijken.

Karolien 29-04-2021

Heel fijne service/advies gehad in de winkel, goede en duidelijke levering en vriendelijke bezorger. CB is iets duurder dan concurrenten, maar eerdergenoemde compenseert het prijsverschil.

Jetster 29-04-2021

Makkelijk zoeken, duidelijke informatie. Plus en minpunten zijn altijd realistisch. Leuke tweede kans producten met extra aantrekkelijke prijzen.

RobertoW 29-04-2021

Super snelle service en leveren wat ze beloven. Vandaag besteld, morgen in huis! Hoop bedrijven adverteren ermee, een hoop maken dat niet waar... Coolblue wel! Klasse werk mensen.