Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

rickvh 05-05-2021

Ik heb 2 schermen tegelijk besteld bij coolblue, aangezien ik ze de komende week/weken niet heel hard nodig heb heb ik ze tegelijk opgestuurd voor garantie.
Bij het ene scherm zitten er een aantal dode pixels en het andere scherm (niet gekeken of er dode pixels zijn) heeft 2 gekleurde strepen op het scherm.

Zegt Coolblue doodleuk dat de schermen uit de garantie zijn (na iets meer dan een jaar) en dat ik ze kan laten vernietigen of ongerepareerd terug kan krijgen. Dat terwijl hun eigen website aangeeft dat er 2 jaar garantie op de schermen zit en dat het product nog in de garantie zit.

Ik ben al heel lang klant van Coolblue en heb meermaals tegen een fikse meerprijs voor dit bedrijf gekozen aangezien de service altijd goed was. Het lijkt erop dat er iets veranderd is aan het beleid van Coolblue want dit slaat nergens op...

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Je hebt inderdaad 2 jaar garantie op fabricagefouten. Kan het zijn dat het hier gaat om een gebruikersfout? Dan heb je inderdaad geen recht op garantie. Sorry!

rickvh 06-05-2021

Dode pixels zijn geen gebruikersfout lijkt me. En de monitoren zitten beiden sinds het begin nagenoeg onbewogen veilig aan een monitorarm en zijn afgezien van de gebreken volledig in nieuwstaat. Ik zie dus ook niet in hoe het opeens ontstaan van strepen op het scherm een gebruikersfout zou kunnen zijn.

NV 05-05-2021

Ik heb een hometrainer gekocht bij Coolblue, die moet je na ontvangst zelf in elkaar zetten. Geen probleem, wel een half uur bezig. Na een week of zes begint een van de trappers geluid te maken: een tik bij elke omwenteling. Hinderlijk voor mij en voor mijn gezinsleden. Ik vroeg Coolblue om een nieuwe trapper op te sturen. Dat blijkt niet te kunnen: ik moet het apparaat weer demonteren en opsturen voor reparatie. Waardeloze service.

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat jouw hometrainer deze kuren vertoont. Spijtig genoeg hebben wij geen losse onderdelen van een fabrikant op voorraad.

Natuurlijk willen we het getik graag voor je oplossen, dit kan echter alleen met jouw medewerking.

Sorry!

Saakeklant 06-05-2021

Hallo Coolblue,
Aan mijn medewerking ligt het niet (tenzij ik de hele hometrainer moet demonteren, opsturen en na ontvangst weer in elkaar moet zetten. Is als gauw anderhalf uur werk). Ik zou graag jullie medewerking hebben: regel met de fabrikant dat ik een nieuwe trapper ontvang.
Overigens ook heel flauw dat jullie mijn review niet op jullie site plaatsten, terwijl die aan alle voorwaarden voldeed..

Kees 05-05-2021

hele goede service van de servicedesk van Coolbleu, mail wordt snel en duidelijk beantwoord.

Gerlof 05-05-2021

Duidelijke en van veel informatie voorziene webshop, met goede vergelijkingen en een groot aanbod per categorie. Snelle levering en goede informatie over het verloop van de bestelling. Ook eventueel retourneren is geen moeite. Prima zo !.

Die vallen tegen zeg, bleh! 05-05-2021

Vorig jaar juni een wasmachine en warmtepomp-droger van Samsung via hen aangeschaft. Helaas het droogresultaat van de droger is abominabel. Contact hierover opgenomen met Coolblue. Helaas, die beweren dat het apparaat functioneert zoals het hoort. Dan maar een objectieve, dus in dit geval niet zo'n positieve, review schrijven over het product dus. Helaas, dat pikt Coolbue niet en weigert die te plaatsten.

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat jouw droger niet aan jouw verwachtingen voldoet. Helaas zijn we de 30 dagen tevredenheidsgarantie voorbij. Je hebt recht op fabrieksgarantie en sturen graag de monteur bij je langs. Deze stelt een officiële diagnose vast.

Is de monteur al langs geweest?

John 05-05-2021

Alles wat ik tot nu toe heb besteld of in de winkel heb gehaald was prima in orde. Bestellen makkelijk en de aflevering perfect. 1 Keer probleem gehad met een harddisk en die is zonder problemen direct vervangen. Ga zo door met deze uitstekende service Coolblue. Ik ben er erg blij en tevreden mee.

Jankie 05-05-2021

Ik heb al meerdere keren bij Coolblue besteld, naar volle tevredenheid !!!!

Corry Daalhof 05-05-2021

Het is en blijft heerlijk winkelen bij Coolblue. Overzichtelijke website, bestelling plaatsen gaat simpel én zij zorgen voor die glimlach. Want ook de beloofde leverdatum én tijd klopt altijd als een bus. Het bestelde is altijd goed ingepakt en ook de verpakking zorgt meestal wel voor een glimlach.

John 05-05-2021

Gewoon een goede zaak komt afspraken na dus service heb je bijna niet nodig als je deze wel nodig heb lossen ze dit geweldig op zelf mee gemaakt echt geweldig

Sander van Hest 05-05-2021

Ik heb afgelopen zondag een Oculus quest 2 gekocht. En kon hem gelijk op de dag zelf afhalen in een coolblue winkel. Dat heeft zeker mij gemotiveerd om hem meteen te halen. Ben ook erg tevreden met de goede en klantvriendelijke service! Zo ben ik genoeg geïnformeerd over het apparaat zelf en ook de garanties etc. Ik raad coolblue aan iedereen aan! Klantvriendelijk is 10/10.

Maurice 05-05-2021

Bij Coolblue weet je een ding zeker, het komt altijd goed. Meestal gelijk, maar zo niet dan wordt het supersnel opgelost. Nu ook weer een vlekkeloze bestelling van een nieuwe stofzuiger. De volgende dag (zoals beloofd) in huis. Bij de concurrentie was dezelfde stofzuiger €10 goedkoper, maar in de foto's stonden terug gestuurde exemplaren. Dat stond er niet bij vermeld. Bij Coolblue is dat altijd zeer duidelijk aangegeven.

VJ 05-05-2021

Perfecte klantenservice, snel bereikbaar, altijd op tijd bezorgd en bij problemen altijd een passende oplossing.

Ellen 05-05-2021

Snel, duidelijk en heldere website.
reviews staan erbij waardoor het voor mij fijns om te vergelijken.

manuel 05-05-2021

vrijdagavond bestellen en zaterdag in huis zonder gezeur over coorona vertragingen ect ect

SNijhuis 05-05-2021

Prettige winkel met uitstekende service en vriendelijk personeel, dat vragen snel en professioneel beantwoordt. Klantenservice is uitstekend, geen lange wachttijden en professioneel advies. Bezorging op zondag is uniek.

Ilse Moeleker 05-05-2021

Ik heb voor coolblue gekozen, omdat ze garantie bieden en snelle levering.
De levering was super snel binnen en goed verpakt. Ik kan zeker aanraden om hier te bestellen.

Angèle 05-05-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de beschrijving van het artikel dat ik wilde hebben ( een “stille” waterkoker)
voldeed aan mijn wensen. Het produkt werd de dag na mijn bestelling heel vlot en keurig afgeleverd.

jurgen 05-05-2021

goede service en snelle levering
wat erom schreven staat wordt ook gelevererd

Karin 05-05-2021

altijd veel keuzemogelijkheid van producten, goede productomschrijving, bestellen erg makkelijk en bezorging altijd snel en vriendelijk

Mirjam 04-05-2021

Goede hulp bij het maken van je keuze, supersnelle levering met een echte glimlach (Bedankt Rens!) en goede prijs/kwaliteit verhouding! Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

bob 04-05-2021

Fout op fout op fout.
Van kastje naar de muur gestuurd.
Er worden hoge verwachtingen geschapen maar niet waargemaakt.
Bestelling zou om 2 uur komen volgens mail. Volgens track en tracé zelfs eerder. Uiteindelijk om half 4 maar eens gebeld. Garantie gekregen dat product vandaag nog zou komen. Garantie blijkt helemaal niets waard.
Om 22:00 nog niks en bestelling zelf maar geannuleerd.
Ben er ziek van.

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Natuurlijk balen als een bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Wij geven altijd een indicatie van de levertijd. Dit is echter geen garantie. Het kan altijd mee of tegen zitten in bijvoorbeeld het verkeer. Of het weer speelt een rol.

Ons excuus voor de vertraging.

Thijmen 04-05-2021

Ik vind Coolblue een hele goede winkel, je spullen hebben een goede kwaliteit, de meeste spullen zijn de volgende dag al in huis, je kan makkelijk je spullen terug sturen en ze geven je goed advies. Alleen soms zijn spullen op Coolblue duurder dan op andere websites.

MB 04-05-2021

Vooral de snelle service is erg fijn. Op zaterdagavond besteld en zondagmiddag kwam de bestelling al binnen. Op de website van CoolBlue kun je producten goed vergelijken.

Bep 04-05-2021

Uitstekende omschrijving van geplande aankoop. Was één van de redenen om bij Coolblue te bestellen. Aankoop werd snel geleverd door een nette en beleefde bezorger.

Anita 04-05-2021

Heel vriendelijk bedrijf met kundige mensen. Als je een probleem hebt doen ze alles wat mogelijk is om je te helpen. Zijn helaas niet meer de goedkoopste maar door de service verdienen toch een goede beoordeling