Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jean-Paul Faaber 29-07-2022

Overzichtelijk overzicht van de producten. Gemakkelijk bestel proces. De mogelijkheid om met creditcard te betalen is wel een gemis.

Johan 29-07-2022

Online bestellen ging gemakkelijk en vlot .Levering de volgende dag. Alles prima.
Apparaat functioneert naar wens. Heb het pas enkele dagen in huis, kan dus geen oordeel geven omtrent eventuele vervolgservice..

Isa Swagers 29-07-2022

Ik wilde al megaaa lang apple watch SE, gespaart alles
Gedaan kom ik bij meerdere concurrenten helemaal gezeur en onaardig overgrens ook niet beschikbaar daar. Me enige hoop was nog coolblue ik kon hem reserveren en zo in 1x ophalen MEGA vriendelijk jullie hadden/hebben echt mijn dag gemaakt! Bedankt

Isa

Ruud 29-07-2022

Over al genomen werkt Cool Blue perfect en mocht het misgaan dan wordt het snel opgelost.

Emballage wordt meegenomen .
Dat is wel zo prettig

Koos 29-07-2022

Coolblue levert volgens afspraak. De Coolblue installateurs waren vriendelijk en deskundig

raymond 29-07-2022

ze kunnen snel leveren en na telefonisch en eerlijk advies bewust de keuze gemaakt voor deze winkel

John Peek 29-07-2022

Bij Coolblue een warmtepompdroger besteld.
We werden op de hoogte gehouden van de levering, dwz. geen overdaad aan info, maar precies toegespitst op het moment van aflevering.
De installatie verliep voortvarend en tegelijkertijd voorzichtig. Het apparaat werkt naar volle tevredenheid.
Prima service van Coolblue.

Niels 29-07-2022

Goede webshop !!

Als ik hier bestel weet ik zeker dat ik het de volgende dag in huis heb!

Goed aanbod en goede service daar wordt je blij van :)

Sjef 29-07-2022

Dyson stofzuiger besteld bezorger komt met een blender, helaas verkeerd en dan ga je de molen in door drukte kan het 2 weken duren voordat retours verwerkt zijn. Dame aan telefoon gehad totaal geen inlevingsvermogen niets, bij aankoop zit voucher van Dyson welke voor 10.08.2022 ingevuld moet zijn voor gratis accessoire set, nou zegt de dame dat gaat niet lukken en dat terwijl de aankoop 25.07.2022 is door fout Coolblue ach ja je bent maar een nummer he

Beste Sjef,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk hoort dit niet. Het is druk, maar daar mag jij niet de dupe van worden.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer met korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl we duiken er graag voor je in.

Met een glimlach,
Coolblue

Elsa 29-07-2022

Website is goed, je wordt altijd goed geholpen met de keuze. Ook snelle levering!

IE 29-07-2022

Ik vond de mannen die het hebben gebracht erg vriendelijk hij bracht het tot waar ik het wilde. Daarnaast ben ik zeer tevreden over mijn koelkast!

Tamara 29-07-2022

Uitgebreide zoekfuncties. Vergelijken is heel overzichtelijk, alle reviews zijn gepubliceerd. En heel fijn is de Coolblue keuze; voor als je er zelf niet zoveel verstand van hebt. Het wordt ook altijd op tijd bezorgd. Zelfs ruilen is een eenvoudig proces. Kortom, een heerlijke winkel.

Jeu Heykens 29-07-2022

De Goedkoopste prijs voor mijn aankoop en de perfecte help van Mark van de servicedienst

Evert Geurts 29-07-2022

Bestelling als vanouds zonder problemen en perfect geregeld.
Voor de bezorging, die ik zie als jullie verantwoordelijkheid, een opmerking:
Voor zo'n toch relatief toch duur apparaat (bestelling van €458.15) verwacht ik van de bezorger dat hij wel even aanbelt en de bestelling afgeeft en 'm niet zomaar in de brievenbus gooit. We waren gewoon thuis en ik heb de bezorger het pakketje in de brievenbus zien droppen, zonder ook maar enige poging tot contact,

Geert 29-07-2022

Met behulp van reviews en 'Cool Blue's keuze' maak je makkelijker de juiste keuze ban aangeboden product. Snelle levering, netjes verpakt en ondanks drukte met bezorgen, maar dag later in huis.

Ralph Schurink 29-07-2022

Ik ben erg blij met Coolblue omdat het productaanbod duidelijk en helder gepresenteerd wordt. Daarnaast was het product de volgende middag al in huis.

Dorothea Beyers 29-07-2022

Goede levering maar nadien kan ik de factuur niet vinden voor de garanties, Dat is balen

Beste Dorothea,

Dank je wel voor je review. Jou factuur staat klaar in je online account bij Coolblue. De factuur heb je ook per e-mail ontvangen. Misschien in je spambox?

Mocht je er niet uitkomen? Onze klantenservice stuurt de factuur digitaal graag nogmaals na.

Coolblue

Marien 29-07-2022

Mooie producten, snelle verzending, goeie prijs. Maar wel zonde dat kleine pakketjes in een joekels van dozen verzonden worden. Al weet ik natuurlijk niet of dat altijd gebeurd…

Auke Hamersma 29-07-2022

Duidelijke webshop met heldere beschrijving en snelle levering
Alles prima in orde

S. Brookman 29-07-2022

Grote pluspunten van Coolblue zijn voor mij de 2 jaar garantie (die inderdaad heel soepel verleend wordt zoals ik eerder ondervonden heb) en de 'keuzetool' die je met wat simpele vragen helpt om door de bomen het bos te zien en een eerste schifting te maken. Ook de telefonische service is excellent, zowel wat deskundigheid en geduld als vriendelijkheid betreft.

Coen 29-07-2022

Het bestelproces en de bijbehorende communicatie is gewoon subliem! Hoewel ik aftersales niet vaak nodig heb is ook dit gewoon top geregeld. Service zoals het bedoeld is. Een hele dikke pluim!

Wouter 29-07-2022

Zeer slechte service. Oordopjes besteld wordt een dag te laat bezorgd en ik was niet thuis. Pakketje zou afgeleverd zijn maar ik of mijn buren hebben niks ontvangen. Inmiddels een maand verder en heb nog steeds niks of mijn geld terug. 3x gebeld en 3x belooft dat er snel een oplossing zou zijn. Gemaild het zelfde verhaal... Zeer slecht.

Ik ben zwaar teleurgesteld in Coolblue en voor de service hoef je daar niet meer te bestellen. De meeste spullen kun je ergens anders ook goedkoper bestellen, dit zal ik vanaf nu ook altijd doen.

Beste Wouter,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend dat het anders is verlopen dan verwacht. Er is een postonderzoek gestart en die uitkomst delen wij altijd binnen 2 weken met onze klant.

Is dit bericht misschien in de spambox terecht gekomen?

Met vriendelijke groet, Coolblue

H.Wissink 29-07-2022

Duidelijk en overzichtelijke site
Wat ik hebben wou en super snel geleverd !

Goofy4all 29-07-2022

Snelle levering en (klein) probleem snel en netjes opgelost door de klantenservice.

Eric Dinkla 29-07-2022

Wat is nu leuker dan blij worden van het bedrijf Coolblue, de wijze van bezorgen en last but not least van het product zelf.