Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ottens 18-07-2022

Super aardig. Begrijpen waar ze het over hebben. Laten je de voor en tegens zien van meerdere apparaten.
Maar worden niet te opdringerig.
Goed geholpen.

Nicolle 18-07-2022

Goedkoopste voor mijn kookplaat, levering zoals afgesproken binnen 1 dag.
Goed verpakt en keurig binnen de track en tracé tijd bezorgt.

Robert 18-07-2022

Coolblue levert altijd snel en als er iets mis is wordt alles opgelost door de uitstekende klantenservice

Romy 18-07-2022

Super snelle verzending zoals altijd en mocht er iets niet in orde zijn word dat altijd keurig opgelost.
Extra credits voor de geweldige klantenservice en leuke speelse manier van boodschappen verwerken in hun site en e-mails.
Altijd dik tevreden

Daniëlle L 18-07-2022

Oordopjes was defect, was erg simpel om kosteloos retour sturen.
Uiteindelijk waren deze niet te repareren en om dat deze niet meer leverbaar was kreeg ik het volledige aankoopbedrag als shop tegoed terug gekregen.

Dus ik kon diezelfde dag nieuwe oordopjes ophalen in de cool blue winkel.

Frans 18-07-2022

Betrouwbaar en snelle levering.
De producten zijn conform de info op de website.

Mark 18-07-2022

Snelle leveringen en goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling, ook bij eventuele vertragingen.

Mandy 18-07-2022

Goede zoekfunctie op de website, goede kwaliteit producten en goede klantenservice.

Wel jammer dat mijn 2 producten niet in 1 keer werden geleverd, maar in 2 keer waardoor ik 2 keer naar de ophaalautomaat moest.

Johanna 18-07-2022

Onze grasmaaier zag het niet meer zitten en gaf halverwege de tuin de geest, maar gelukkig hebben we snel de ronde af kunnen maken dankzij Coolblue. Bij hen op de site stond een goed alternatief voor onze tuinmachine, met iets meer mogelijkheden en een goede prijs. De extra cashback die geboden werd door de leverancier werd duidelijk vermeld en een verwijzing naar hun site maakte ook deze aanvraag eenvoudig. Waarschijnlijk hadden de bezorgers in onze regio geen plaats meer in de bekende blauwe wagen, maar via Postnl werd het pakket keurig (met een glimlach) en volgens afspraak de volgende dag thuisbezorgd. De grasmaaier voldoet aan de omschrijving; niet alleen wij, maar ook de mensen die bij ons te gast zijn in de tuin zijn blij met het eindresultaat na het afronden van de maai-ronde.

Letta Agerbeek 18-07-2022

Ik heb verschillende spullen bij jullie besteld en altijd is het keurig op tijd bezorgd.
Ook de service en de bezorgers waren vriendelijk en attent.
Zou iedereen aanbevelen om bij jullie te komen shoppen!

Dennis 18-07-2022

super snelle levering en super directe communicatie. Goede site om te bestellen en goed product

Byron?? 18-07-2022

Duidelijke website, mijn product is makkelijk te vinden. Bezorgservice was uitstekend.

David 18-07-2022

Personeel gaat efficient aan het werk, voorkomt onnodig wachten en de juiste hulp bij vragen over product.

Monika 18-07-2022

Ik heb een zeer positieve ervaring met een klantenservice.
Is prima prijs - kwaliteit. Heel goede winkel. Ik bestel hier niet eerste keer en heb wel naar mijn zin.
Kleine feedback:
Het elektrische vermogen wordt niet altijd aangegeven in de productkenmerken, het is moeilijk om de hoeveelheid elektriciteit te begrijpen die door het product wordt verbruikt. In mijn geval met een luchtontvochtiger.

Frans 18-07-2022

Alles wordt altijd keurig geleverd
en als het een voorraad artikel is ook nog eens de volgende dag al bij je binnen.
een fijne zaak met een prima website.

Jan Hoekstra 18-07-2022

Een geweldige overzichtelijke shop, waarbij het aspect "Duurzaamheid" erg goed aan bod komt. Vooral het aanbieden van tweede-kans producten wordt gestimuleerd naar mijn mening en dat is wel wat we in deze tijd goed nodig hebben. En daarnaast is de levering altijd correct en snel... Daar wordt je toch blij van!

Maarten 18-07-2022

bestelde een tweedekans produkt, fly more kit van DJI. Alleen tas en lader zaten in de verpakking, de 2 accu's zaten er niet bij. Dat is juist waar het om ging. Helaas dus geen extra accu's mee op vakantie.
Officiele reactie van Coolblue 18-07-2022

Beste Maarten,

Dank je wel voor je review. Ai! dat is onhandig zeg. Natuurlijk hoort dit niet.

Onze klantenservice zit voor je klaar om dit verder met je uit te zoeken.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Marlein 18-07-2022

Goede klantenservice waar je nog een echt en gemotiveerd mens aan de telefoon krijgt. Goede prijs en snelle levering.

Cor 18-07-2022

Snel en kosteloos geleverd voor een goede prijs.
Gewoon eigenlijk zoals het hoort maar niet veel tegenkomt.

Melissa 17-07-2022

Coolblue heeft een van de meest makkelijke, overzichtelijke en visueel aantrekkelijkste webshops naar mijn mening. Ik heb jarenlang in Amerika gewoond, waar je vaak amazon gebruikt, en Coolblue is echt een frisse wind vergeleken met hun website.

Ook fijne service toen ik iets retour moest sturen! Ik vind de mogelijkheid om een ‘open box’ pakketje te kopen ook erg fijn, toch weer een tweede leven voor elektronica die nooit echt gebruikt is bijvoorbeeld.

PamTig 17-07-2022

Ik had via de site een stofzuiger besteld. Deze kon ik al na een uur ophalen. Stond inderdaad klaar. Vriendelijk geholpen in de winkel.

marloes 17-07-2022

snelle bezorging, met de fietskoerier van coolblue zelf geleverd in Gent. ze maken hun belofte (volgende dag geleverd) echt waar.

Sonja 17-07-2022

Veel keuze, goede prijs, goede vergelijkingen online en vaak prettig personeel in de winkel

Jeroen 17-07-2022

Goede info op de website om te bepalen hoe ik mijn wifi signaal kan verbeteren. Duidelijk producten te vergelijken op website. Snelle levering

Meijertje 17-07-2022

Duidelijke omschrijving van het product en allerlei extra informatie over hoe het product te gebruiken.