Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alexander 24-06-2022

Ik heb vertrouwen in deze winkel, in de eerste plaats omdat ik de indruk heb dat ze echt achter de producten staan die ze aanprijzen. Ik ga daarom dus ook naar hun site voor een advies. Daarnaast waardeer ik dat ze niet alleen online aanwezig zijn, maar ook nog 'fysieke' vestigingen hebben, waar je naartoe kunt om een product te bekijken en vast te houden en te praten met een 'echte' medewerker.

M.P. Bonnema 24-06-2022

alles wat belangrijk is voor mij (en beschikbaar bij coolblue) bestel ik via coolblue vanwege de goede service en schappelijke prijzen

Droomboom 24-06-2022

Supersnelle levering, dagdeel bezorging kunnen kiezen, op tijd, correcte installatie en uitleg, oud apparaat retour.

Henk 24-06-2022

De aankoop was defect kon het retourneren maar deze raakte bij PostNL kwijt gelukkig heeft coolblue dit perfect opgelost om toch een nieuwe naar mij toe op te sturen.

Reinder Bruinsma 24-06-2022

Snel geleverd. Goed product. Prima verpakt Zoals ik inmiddels van Coolblue verwacht.

Jose Maas-nicolaas 24-06-2022

goede winkel en het was razend snel in huis
perfect gedaan en ben heel erg tevreden

Petet 24-06-2022

Best een onderzoek gedaan naar welke rook/Co melders we wilde aanschaffen, zee van mogelijkheden, veel prijsverschillen en bij coolblue ren goed en (ik denk) eerlijk advies gekregen,
Icm ons "hey google" huis voor de nest protect vII gekozen, stervens duur maar wel nice product.
En..... bij Coolblue nog bijna 't goedkoopst 😁😁
Volgende dag netjes op tijd geleverd, SMS kwam ook keurig voordat die verhitte bezorger op de fiets er was dus die eerst maar een sinasje ingeschonken (f*ck 38 graden)

J W K 24-06-2022

Het aanbod is erg groot, de website is overzichtelijk met veel nuttige informatie en de levering is snel!

Fam. Van der Laan 24-06-2022

Wasmachin gekocht blijkt binnen een jaar een rubber helemaal verpulverd te zijn en de stukjes rubber tussen de was te zitten.
Hierover contact opgenomen en kreeg de belofte dat er binnen 48 uur contact opgenomen werd om een reparatie afspraak te maken.

Na 6 dagen niks gehoord te hebben zelf maar weer gebeld. Wederom de belofte dat er nu binnen 24 uur contact opgenomen werd om een reparatie afspraak te maken.

Wederom gebeurde dit niet. Nu zijn we 12 dagen later en eindelijk gebeld. Echter denkt men dat je gewoon, met 3 kinderen, een maand zonder wasmachine zou moeten kunnen.
Op 5 juli kan men pas langskomen voor de reparatie.

Gebeld en daar word, kort samengevat, aangegeven dat als een EXTERNE reparateur pas zo laat contact opneemt dat Coolblue daar niks aan kan doen. En als ik ga wassen en er ontstaat waterschade dat het dan eigenlijk gewoon mijn eigen kosten zijn.

Vind het echt schandalig dat meerdere malen afspraken niet nagekomen worden en vervolgens word verwacht dat je maar bij een wasserette je was doet. Want vervolg schade is dan je eigen fout.

Coolblue: eens maar nooit weer!!!

Lorna Smit-James 24-06-2022

Ik shop altijd bij Cool Blue. Ze leveren altijd optijd, zijn super vriendelijk bezorgers. De prijzen zijn ook competetive met andere aanbieders.

Wouter 24-06-2022

Kies altijd voor CoolBlue omdat ze er qua service boven uitspringen. Lange termijn visie

Mark 23-06-2022

Bestelde artikelen keurig geleverd (helaas wel een dagje later dan initieel aangegeven) en artikelen voldoen aan verwachtingen.

Rosanne 23-06-2022

Producten zijn gemakkelijk te vinden op de website, er is een snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden, ontvangt bericht in welk uur ze zullen leveren, wordt kort van tevoren gebeld dat ze er bijna zijn.
De bezorgers waren erg behulpzaam met het plaatsen van mijn vriezer en waren erg vriendelijk. Ze denken echt met je mee.

Theo de Wild 23-06-2022

Veel verschillende verhalen over Coolblue gehoord en alleen maar positief. Website is duidelijk en wasmachine is netjes en door vriendelijke jonge mannen naar 2e verdieping gebracht en met duidelijke uitleg aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. In een woord Top.

Gert Telgen 23-06-2022

De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee als het nodig is zonder opdringerig te zijn. De webshop is duidelijk, overzichtelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima service bij het afhandelen van probleempjes. Goede bereikbaarheid van de klantenservice. Kortom, dankzij Coolblue loop ik regelmatig met een brede lach op m'n gezicht.

Roel 23-06-2022

Product niet ontvangen. Moet nu vanalles gaan regelen en nieuw bestellen. Want de bestelling hebben ze maar geannuleerd

Petra Mudde 23-06-2022

Ik had mijn apple watch online gereserveerd in de winkel op het Alexandrium. Toen ik aankwam heeft de dame hem netjes gepakt en alles afgehandeld. Mijn mobiel was leeg en moest nog met het ov helemaal terug naar Brielle. Tijdens het regelen van het horloge mocht mijn telefoon even opladen. Erg fijn en een klein gebaar waar ik veel waarde aan hechte. Bedankt voor de goede en fijne service.

Sietse de Rooij 23-06-2022

Goede keuzehulp. Met andere sites vergeleken en de prijs was beter bij coolblue. Snelle service

Sander 23-06-2022

Product was tweedehands maar zag er uit als nieuw. De fietskoerier zou er om 13:00 uur zijn en een kwartier daarvoor zou er een sms verzonden worden. Dat gebeurde niet. Hij was er rond 17:30 zonder een waarschuwing. Toch tevreden omdat het mij niet zoveel uitmaakte.

Sjors 23-06-2022

Snel, charmant & relaxed. Bestelling werd bezorgd met ‘n Glimlach. Nu maar hopen dat de melder op de zolder ons voor uitslaande brand behoedt. Chapeau voor de vrolijke levering.

Martijn 23-06-2022

‘S-avonds laat tafelvriezer besteld en de volgende dag al voor de middag geleverd. Perfecte service. En een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Coolblue is een echte aanrader. Hier wordt je blij van.

hansD 23-06-2022

Mooie website en de keuze is makkelijk te maken. Afspraken over levertijden worden nagekomen

Saskia 23-06-2022

Duidelijkheid met bestellen. Bij de levering een berichtje dat het er aan komt en niet uren zitten wachten.
Superfijn.

Yvonne 23-06-2022

Top en lekker snel ook. Ik had een oplader besteld om half 12 in de avond en op zondag om 10 uur was het er geweldig.

O de Waard 23-06-2022

Een Miele Complete C3 PowerLine Allergy stofzuiger gekocht bij Coolblue.
Deze bleek niet te werken zoals het hoort. Er zat n.l. net zoveel stof buiten de stofzak als erin. (ja, origine zak van Miele, standaard meegeleverd vanuit de fabriek)
In eerste instantie dacht ik dat hij er misschien niet goed in had gezeten, dus stofzuiger schoongemaakt en een nieuwe zak erin.
Helaas weer hetzelfde probleem, dus contact opgenomen met Coolblue.
Hier werd het (dacht ik) netjes opgepakt... Ik had de stozuiger nog geen 30 dagen dus ik mocht hem omruilen.
Even opsturen en ik zou met 2 dagen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgen.
Nu ben ik inmiddels 7 dagen en een aantal telefoontjes verder en nog steeds geen andere stofzuiger ontvangen.
Bij mijn vorige gesprek werd aangegeven dat er iets niet goedgegaan was en deden ze de toezegging dat ik met één a twee dagen een nieuw exemplaar zou krijgen.
Vandaag (3 dagen later) kreeg ik de mededeling dat ze mijn retourzending kwijt zijn en dat ik nog ca. 5 dagen geduld moet hebben omdat ze een onderzoek gaan starten met PostNL.
Vreemd, want Track and Trace van PostNL gaf aan dat mijn pakketje was bezorgd bij Coolblue en van Coolblue heb ik een bevestigingsmail dat het is ontvangen.
Alles bij elkaar zit ik straks ruim 2 weken zonder stofzuiger, iets wat niet echt handig is met een allergisch/astmatisch kind in huis.

Voor mij zeker GEEN vinkje in het vakje voor de vraag of ik iemand deze winkel zou aanbevelen. :-(
Officiele reactie van Coolblue 25-06-2022

Beste O. de Waard,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je nieuwe stofzuiger van Miele meteen al niet werkte vanaf het begin. Fijn dat er toen een oplossing is gekomen, alleen jammer dat je hier momenteel nog op wacht. Dat is natuurlijk niet fijn en zeker niet wanneer deze zo hard nodig is.

Is er inmiddels al een update hierover of heb je de nieuwe stofzuiger al ontvangen? Mocht je deze nog niet hebben ontvangen, wil ik je vragen om contact op te nemen met klantenservice@coolblue.nl. We kijken dan graag met je mee hoe we dit snel voor jou kunnen oplossen. Deze vertraging is allesbehalve gewenst.

We horen het dan graag van je.

Coolblue