Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jandra 22-02-2023

koop al jaren bij deze fa
nooit een probleem gehad en altijd keurig e verzending en afhandeling producten

Snoeck 22-02-2023

De bestelling kwam op tijd. Netjes uitgelegd en op zijn plaats gezet. Vriendelijke bezorgers Brian en Corné. Hopelijk smaakte de donuts nog. Ga zo door met de klantvriendelijke service.

Egbert-Jan 22-02-2023

Coolblue heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dit merk je al door het eerste contract met een medewerker. Ze tonen begrip voor de situatie en komen met een oplossing. Daarnaast hebben ze ook veel kennis op hun vakgebied. Daarom vind ik het altijd plezierig om iets bij Coolblue te kopen.

Vincent 22-02-2023

Omdat als het product een defect mocht vertonen, ik weet de ervaring heb dat het door CoolBlue altijd wordt opgelost.

wenda 22-02-2023

Vlotte bezorging binnen de tijdszone die ik vooraf via sms kreeg. Tevreden over het geleverde product.

Dirk W 22-02-2023

Altijd snel en stipt geleverd en als iets niet in orde is ook spoedig opgelost.

Diny Visser 21-02-2023

We zijn erg blij met onze diepvrieskast.
En wat een vlotte levering.
Aterdagavond besteld , zondagmorgen al n huis.

Joke 21-02-2023

Zijn NIET gebeld een kwartier voor bezorging. Vervolgens rijden ze gewoon voorbij en mailen: u was niet thuis. Dit klopt NIET. De slogan van de goede bezorging maken ze dus niet waar. Deze klant raadt cool blue dus niet aan!!
Officiele reactie van Coolblue 24-02-2023

Goedemiddag Joke,

Dat is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten. Sorry voor dit ongemak.

Echter zie ik dat wij wel degelijk bij je voor de deur hebben gestaan en er zelfs als bewijs een foto van jouw voordeur is gemaakt. We zijn dus wel langs geweest maar helaas werd er niet open gedaan. Dat we niet van te voren hebben gebeld is natuurlijk wel vervelend.

We zien dat de afspraak verplaatst is op jouw verzoek naar morgen. We gaan er vanuit dat het dan naar wens wordt geleverd en wordt aangesloten.

Alvast veel gemak van je nieuwe vaatwasser!

Coolblue

Anne 21-02-2023

Playstation 5 gekocht bij Coolblue. We konden hem de volgende dag ophalen in Utrecht. In de winkel geholpen door ....., die bijna enthousiaster was dan wij met de aankoop. Heel leuk gesprek en meteen helemaal gehyped over onze aankoop.

Martin 21-02-2023

Goeie/ snelle levering en het omschreven product klopt altijd. Klantenservice ook vriendelijk en wordt je goed door geholpen

André Groeneveld 21-02-2023

Uiteindelijk een Philips serie 9000 scheerapparaat uitgezocht en bij Coolblue, op Zaterdagavond, besteld.
En inderdaad werd het de dag erop, Zondag dus, geleverd.
Geweldige service en voor een goede
prijs !
En ik loop weer zonder stoppels in de rondte.

Gina de Haan 21-02-2023

Gemakkelijk bestelling kunnen plaatsen en snelle levering bij postNL afhaalpunt.

Annet 21-02-2023

Overzichtelijke site, makkelijk om een order te plaatsen en fijne updates vannje order via de mail.
Enige minpunt; zonder gevraagd te worden doe ik door mijn aankoop mee aan actie met 3 maande graris AppleTV en dat abonnement wordt automatisch verlengt.
Zit ik helemaal niet op te wachten en kost me veel onnodige tijd om me af te melden hiervoor.

Jtje 21-02-2023

snelle bezorging en reacties van klantenservice, vriendelijke service, groot assortiment, goede communicatie

Astrid Arend 21-02-2023

Gebruiksvriendelijkheid is prima.Ruime keuze.De bezorging was super ruim op tijd

Barbara 20-02-2023

Prima service, vriendelijk personeel, service dat je binnen een maand mag en product mag ruilen, grote keus, snelle service, kortom ik ben fan !!

Gert 20-02-2023

Verrassende teleurstellingen deze keer. Bij het aanschaffen van een telefoon stelt de site accesssoires voor. Ik kies een adapter, maar die heeft niet de juiste aansluiting. Ik bel en krijg onduidelijk te horen dat ik dan zelf maar een ander moet kiezen. Ik had verwacht dat ze blij zouden zijn met de feedback. Bij ontvagst blijkt er al een kabel bij de telefoon tr zitten en dat stond niet op de site. Dit is niet wat ik gewend ben van Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 24-02-2023

Goedemiddag Gert,

Wat rot dat wat lijkt verkeerd geïnformeerd te hebben en dat het gesprek hierover niet netjes is verlopen. Sorry hiervoor!

Echter hebben we je bestelling gevonden en zou de oplader die je bij de telefoon hebt besteld, gewoon moeten passen. Jouw nieuwe telefoon heeft namelijk een USB C aansluiting en de oplader ook. Wij voorzien je hier dus niet van verkeerde informatie.

Coolblue

Mark 20-02-2023

Ik vind het een fijne winkel om te bestellen met een zeer ruim aanbod. De website maakt het makkelijk om verschillende producten (in mijn geval laptops) met elkaar te vergelijken, en de mogelijkheid om te kijken of het product bepaalde games aan kan was voor mij een positieve verrassing waar ik graag gebruik van heb maakte. De levering was er snel (de volgende dag al) terwijl ik hem pas laat op de avond had besteld. Ik ben niet iemand die snel online producten besteld vind het altijd fijn om eerst het product fysiek te kunnen bekijken, maar heb het bestellen op de coolblue als erg makkelijk en plezierig ervaren.

Wim 20-02-2023

Keurig op tijd bezirgd door uiterst vriendelijke bezorger. Tijdvak van bezorging werd aangegeven. Alleen jammer dat jegeen ander tijdvak kunt kiezen

Joop van Turnhout 20-02-2023

Het is plezierig zaken doen met Coolblue.
Gebruiksvriendelijke website, de glimlach maken ze zeker waar.
Zaterdag besteld en de volgende dag al op een afhaalpunt op kunnen halen, daar ga je toch van (glim)lachen.
En wat dacht je van de prijs…….,geen cent teveel!

Mirella 20-02-2023

Coolblue bezorgt snel. Nooit problemen met ze gehad. Bestellen is eenvoudig.

anoniem 20-02-2023

Niet meer de goedkoopste, maar wel een goede service (ruilen/retour/garantie)

Hulsman 20-02-2023

Coolblue is de thuiswerkwinkel van mijn werkgever. Dit product (draadloze Logitech muis) had ik nodig vanwege ergonomische redenen. Het product was snel te vinden, voorradig en makkelijk te bestellen. Aflevering de volgende dag ging ook prima, dit keer via de buren aangezien ik niet thuis was. Dit was netjes en duidelijk gecommuniceerd.

Tineke Zijst van-Beens 20-02-2023

Ben zeer blij met coolblue ,snelle bezorging ,altijd vriendelijke medewerkers en zij bewaren de rekening voor mij .ik beveel het iedereen aan

Diana 20-02-2023

Gemakkelijk, overzichtelijk, duidelijke communicatie en snel geleverd!
Gewoon top geregeld.