Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Doorn 10-06-2021

Alles is via de website gegaan maar was prima.
Wasmachine is netjes binnen gezet en de oude hebben ze meegenomen. Top service.

Marc 10-06-2021

Product is zoals beschreven de bezorgers waren aardig en netjes en hebben het goed gedaan

Daan 10-06-2021

Snelle levering. Had om 23.30 uur besteld en had m volgen de dag om half 2 in huis

Marieke 10-06-2021

Heel makkelijk gevonden wat ik wilde.
Snelle reactie en levering.
Mooie prijs kwaliteits verhouding, dus ben ik heeeeel blij.
Bij Coolblue gekeken door jullie super leuke reclamespot.
Groetjes Marieke

Annelies 10-06-2021

Goed product, snelle levering. Wij zijn goed op de hoogte gehouden via e-mails.

Lars Westerhof 10-06-2021

Deze bezorgers zijn super. Gewoon even het feit dat zij dag en nacht door zweten om mijn pakketje op tijd voor de deur te hebben.
mijn respect

Fleur 10-06-2021

Handige website, makkelijk om producten te vergelijken. Bezorgers/installateurs zijn zeer vriendelijk (Bart!) en mooi op tijd bezorgd.

Heleen 10-06-2021

Coolblue levert snel en goed. De prijs is soms iets hoger dan op andere webshops, maar dan weet je wel zeker dat je een goede garantie hebt.

Jan 10-06-2021

Snelle levering, duidelijke website, en goede inormatie over de produkten en veel keuze .

Jan 10-06-2021

Ardon 10-06-2021

Goede service, groot assortiment en goede humor. Soms gaat iets niet helemaal perfect, maarja jullie zijn ook maar mensen...

Siem 10-06-2021

Vaak info van Coolblue zelf (geen robot) ipv standaard info van de fabrikant waar je weinig mee kan, omdat bij 3 verschillende versies hetzelfde staat. Kort gezegd persoonlijk en daardoor vaak veel beter om een keuze te maken

Claudia Hilbers 09-06-2021

Prima service. Kwartier voor levering wordt er contact gezocht. Afleveren met een glimlach. Oude droger mee, nieuwe netjes aangesloten. Zou de volgende keer zo weer bij Cooblue bestellen.

Leroy 09-06-2021

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden. Deze week testen wij het product of het wel echt werkt zoals we mogen verwachten. Tot nu toe goede service.

Tom Knoop 09-06-2021

Tot nu toe elke bestelling goed geregeld.
Levertijden, trackinggegevens etc . goed gecommuniceerd..
Prima tevreden

Diana 09-06-2021

Deze shop doet wat hij belooft: het aanbod is compleet, de informatie duidelijk en de prijzen oké. De levering is echt helemaal top: ze komen op tijd en leveren inderdaad met een glimlach.

Janne Marie Hoekstra 09-06-2021

Erg goede zoek suggesties op die manier in 1x de juiste tablet en hoes kunnne bestellen helemaal happy

Suzanne 09-06-2021

De website van Coolblue is erg handig, je kunt makkelijk producten vergelijken en de informatie is goed. Bezorging ging ook erg snel en kreeg 15min van te voren een bericht daarover.

Linda 09-06-2021

Mooi tweede kansje gescoord. Snelle levering. Top machine helemaal blij. Hoop veel plezier te hebben van de levering.

Pebbie 09-06-2021

Duidelijke website, goede info, alles is lekker overzichtelijk, duidelijke reviews vd klanten.

Alternatieven worden ook gelijk voorgesteld. Bij twijfel zijn er altijd telefonische specialisten bereikbaar met voldoendes kennis.

Daarbij ook nog eens 30 dgn niet goed, geld terug garantie. Tja wat wil je nog meer. Ik blij true aan Coolblue 😊.

Gekocht product hogedrukreiniger.

Loek 09-06-2021

Ruime keuze, snelle levering.
Duidelijke plus- en minpunten van producten op de site.

Nico 09-06-2021

Eerlijke informatie, handige info -en instructiefilmpjes scherpe prijzen en snelle levering volgens afspraak. Fijne winkel om iets te kopen via een overzichtelijke website. Ook een keer prima geholpen in de winkel in Utrecht. Werd keurig opgelost. Goede service .

M Brookman 09-06-2021

Overzichtelijke site met een redelijke variatie in aanbod gepaard met een goede prijs en snelle bezorg service.

Bart 09-06-2021

Goeie service en snelle levering zijn altijd belangrijk maar nooit vanzelfsprekend. Maar Coolbleu maakt het elke keer weer waar.

Jac 09-06-2021

Verkeerd product. Na een half uur telefonisch overleg met de medewerker toch het verkeerde product ontvangen. Minstens een uur bezig geweest om het ontvangen product (robotzuiger tv € 800) weer in te pakken. Dan weer sjouwen naar het postkantoor. Weinig merkbare inspanning van de kant van Coolblue om het probleem op te lossen. Nog niet eens excuses. Nooit meer Coolblue. De oplossing is nog niet in zicht.