Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mleen 31-12-2022

Fijne aanbieding en heel snel geleverd! Alles zat netjes in de verpakking, dus ik kon meteen aan de slag

Evan Hamelink 31-12-2022

Wij hebben gekozen voor deze winkel omdat de service altijd geweldig is bij Coolblue. Als er wat is je kan er altijd terecht

Private 31-12-2022

Het is eenvoudig om te bestellen, er komt goed advies bij voor aanverwante artikelen en het is snel geleverd.

Mark 31-12-2022

Coolblue is niet altijd de goedkoopste maar wel enorm betrouwbaar v.w.b. levering.

Tino 31-12-2022

Het bestellen ging goed. Alleen jammer dat de levering pas savonds om 18.30 uur was ipv sochtends tussen 10 en 11 zoals werd vermeld in een bericht. Verder prima service en bestelling was netjes in orde.

Waterkoker 31-12-2022

Ik heb coolblue gekozen om de snelle en goede levering. Bij een ander moest ik 6 dagen op de waterkoker wachten en toen een vriend van mij vertelde dat coolblue en snelle levertijd heeft van vaak de volgende dag al heb ik het gelijk bestelt en het klopte...de volgende dag werd het keurig afgeleverd!

Blij mee en de volgende keer bestel ik weer bij coolblue.

Jan Ruben Sennema 31-12-2022

Alles wat beschreven stond is ook aangeleverd en ook nog alles keurig op tijd. Ik zou niet voor meer kunnen vragen!

Peter 31-12-2022

De webshop is overzichtelijk, vrij eenvoudig te vinden wat je zoekt. Als je niet precies weet wat je nodig hebt, dan zijn er diverse keuzehulpen. Ik kreeg netjes een melding toen het artikel dat ik wilde hebben weer op voorraad was. Bestellen en betalen ging eenvoudig en mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Per mail krijg je ook nog informatie en tips en trucs over het artikel dat je hebt besteld.

peeters 31-12-2022

snelle levering en voorraad terwijl fabrikant 2 weken levertijd heeft.
Levering correct conform afspraak zie dit vaak anders bij andere

van Wijk 31-12-2022

Duidelijke webshop, eerlijke prijzen en snelle levering, gewoon helemaal toppie !!

Rlnd 31-12-2022

Coolblue heeft een overzichtelijke website waarin je door de filtermogelijkheden goed je keuze kunt maken uit de vele artikelen.

Wouter 31-12-2022

Mijn go to gadget winkel van de afgelopen jaren. Doen niet moeilijk over ruilen en hebben een breed assortiment, goede bezorging en goede service.

Kdk 30-12-2022

Ik heb nu voor de tweede keer mijn kerstcadeau van mijn mijn werkgever mogen innen, en ik mag jullie mededelen dat dit op Coolbleu heel soepel verloopt! Nog steeds blij met men tandenborstel en de airfryer doet wat hij moet doen, helemaal top dus🎅✌️

Alex 30-12-2022

Ik shop al jaren bij Coolblue. Het is een vertrouwde en betrouwbare winkel. Misschien nog belangrijker vind ik hun service en behulpzaamheid. Voor mij is coolblue de beste winkel van Nederland

Anne 30-12-2022

De volgende dag bezorgd, goed ingepakt. Op de website zijn de producten goed te vergelijken en daardoor kan je makkelijk kiezen.

Ronald 30-12-2022

Beste webshop met uitstekende service, evt vragen of klachten worden heel serieus behandeld en ze gaan ervoor dat het word opgelost.

Resi 30-12-2022

Leuk manier van mailen en op de hoogte houden van je bestelling. En last but not least, precies op tijd bezorgd door een aardige ‘groene’ fietskoerier!
Anders dan de gemiddelde bezorgdienst!

Dick 30-12-2022

Prima geregeld, op tijd afgeleverd en in in prima conditie. Communicatie ook prima

Carl 30-12-2022

Eerder al meerdere keren iets besteld bij Coolblue. Steeds naar tevredenheid. Nu ‘s avonds een tv besteld en die werd zoals beloofd vroeg in de middag, ruim binnen 24 uur, afgeleverd. Wat een goede logistieke afdeling hebben ze daar. Top!!!

Guido 30-12-2022

Fijne site en leuke tweede kans producten voor minder geld. Helaas ontbreekt er een klein onderdeel uit de lade van de wasmachine en een gebruiksaanwijzing wat ik via de mail gemeld heb. Nu twee dagen later nog geen antwoord. Ga er van uit dat alles goed komt maar een iets vlottere reactie zou fijn zijn.

Bas 30-12-2022

Goede website, snelle levering en goede service. Ik raad deze online shop aan!

Petra 30-12-2022

super geholpen, prijs was net veranderd terwijl in het in mijn mandje had maar werd keurig opgelost

Reinier 30-12-2022

Overzichtelijke site en de service is goed geregeld. Bezorging is snel en met een duidelijke track and trace.

Bestel hier regelmatig apparatuur, waarvan ook 1x een horloge dat (door een productiefout in het type) telkens weer kapot ging. Kon Coolblue niets aan doen, maar werd wel telkens weer keurig geholpen met een reparatie of een vervangend product.

Joop P 1943 30-12-2022

Ik heb voor jullie shop gekozen omdat het te bestellen artikel het goedkoopst was. Verder werd het ook nogeens milieuvriendelijk gebracht en zat het niet in een onwijs grote verpakking.

Emiel 30-12-2022

Ik bestel regelmatig bij deze webwinkel de website is overzichtelijk en vriendelijke klanten service en je heb het de volgende dag in huis